Horrorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jeetje, die foto met dat gespleten haar
maar ik ben een jongen dus dan ga je wat vaker, ongeveer 3 keer per jaar en het was echt te lang geworden! Nu is het iets te kort, maar dat groeit er binnen 1 of 2 maanden wel weer aan!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:22 schreef Laysa het volgende:
Ik ga eens in de 6 maanden naar de kapper....en dan echt alleen mn haarpuntjes
Je hebt dan ook prachtig haarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn laatste keer was een jaar geleden.
nee maar dr haar is mooiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat heeft toch niets te maken met een jaar geleden kapper?
Naaaah! Eind volgende maand!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
Oh enne, photo.
mooie krullenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:26 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
VIER fucking UUR werk met mijn bos haar. Jullie mogen de krullen houden![]()
Gelukkig maar, er zijn zoveel leukere dingen in het leven te doen in die 4 uur (als je dat per dag of om de paar dagen zou doen)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wist wel dat ik niet binnen een half uur krullen zou hebben, maar 4 uur zag ik ook niet aankomen.
En schatjes, normaal gesproken doe ik niets aan mijn steile haar, hè. Dit was gewoon een keer krullen maken uit proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Zo'n volle bos heb ik niet. Maar het zijn bij mij ook 3 grote plukken die niet perfect om een krultang passen, maar dat maakt niet uit voor het effect, ik hoef geen perfecte krullen, maar gewoon wat model en niet die lelijke stijlheidquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
Drie plukken?. Als ik mijn haar in drie 'plukken' verdeel kan ik jullie zo'n pluk geven en je hebt nog een volle staart. Dat krijg je niet in een krultang hoor.
Die methode kende ik nog niet, wat een schattig meisje. Bij mij zou het nooit zelfs maar een kwartier blijven zitten als ik het zonder stylingproducten deedquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef Harajuku. het volgende:
Zo. Maar ik heb vrijdag en zaterdag weinig last gehad, t begon toen ik t zondag nat maakte,
.
Kan ik dan nadat ik dit uitspoel niet gewoon wat honing in mn haar smeren en uitspoelen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef DarkElf het volgende:
heb je al een honingspoeling geprobeerd? mij haar kan er niets mee, ik reageer beter op olie,maar misschien is het voor jou wat?
2 el op een liter warm water, na shampoo en daarna nog eens uitspoelen... kan je haar helpen...
een geirriteerde hoofdhuid kan je kalmeren met een lavendelspoeling.
Ja, je gaat haar bijna haten zo leuk is ze.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Die methode kende ik nog niet, wat een schattig meisje. Bij mij zou het nooit zelfs maar een kwartier blijven zitten als ik het zonder stylingproducten deed
Heb je vooraf ook iets hittebeschermends gebruikt of niet?
Hmm wat raar, mijn haar ruikt ook wel eens wat naar krultang (of misschien ook wel permanentvloeistof, maar ik weet niet hoe dat ruikt) maar het is nooit droog of raar na het wassen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan ik dan nadat ik dit uitspoel niet gewoon wat honing in mn haar smeren en uitspoelen?.
[..]
Ja, je gaat haar bijna haten zo leuk is ze.
Nay, ik heb gewoon stijltang gedaan en daarna wat haarlak gespoten. Ik gebruik die dingen echt vrijwel nooit., maar die paar keer dat ik wel haarlak/mousse/wax/föhn/stijltang gebruik heb ik ook nergens last van. Tot nu dan.
Hoe moet je daar een spoeling van maken dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef DarkElf het volgende:
als je haar enorm gaat pluizen ervan kan je haar er niet zo goed tegen, net als het mijne, dus das je eigen risico he?
mijn haar reageert ook erg goed, en hoofdhuid ook, op kamilliespoelingen. (gedroogde kamille kan je bij t kruidvat kopen voor weinig, en t frist blond op)
Nee, dit was ook niet een beetje of zo maar zodra het water mijn haar raakte kwam er echt ineens een lucht opzetten alsof je drie koppen haar in een bad permanentvloeistof had gezetquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm wat raar, mijn haar ruikt ook wel eens wat naar krultang (of misschien ook wel permanentvloeistof, maar ik weet niet hoe dat ruikt) maar het is nooit droog of raar na het wassen.
Ik vind het ook absurd, maar t begon net weer te stinken. Wel wat minder, maar toch. Wilde na t masker maar conditioner doen ipv shampoo, maar toch maar eerst shampoo gedaan want misschien zit er nog iets aan mn huid geplakt of zo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef alors het volgende:
Komt vast wel goed, ik kan me niet voorstellen dat haar van één steiltangbeurtje helemaal kapotgaat, sommige mensen doen het dagelijks...
't Is nog steeds niet goed. Mijn hoofdhuid doet nog best pijn. Kijk, als ik er niet aankom valt het wel mee, maar als ik het aanraak is het onprettig. Kan ook niet met mijn hoofd ergens tegenaan leunen want dan begint het gelijk weer te trekken.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:17 schreef alors het volgende:
Hoe is het inmiddels met je haar, Harajuku?
Dat kan best goed helpen hoor. Maar je hoort helaas ook wel vaker dat mensen gewoon niet voorbij een bepaald punten komen. Hoe lang is jouw haar?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:25 schreef Gwywen het volgende:
Ik was mijn haar überhaupt al niet elke dag. 1-2 keer per week maximaal.
Overigens heb ik er eergisteren een heleboel centimeters afgeknipt (ik schat zo'n 5-7) in de hoop dat er nu eindelijk eens wat lengte bij komt. Ik zit al jaren op dezelfde lengte zonder dat ik het (op de puntjes na) knipte, dus ik denk dat het gewoon steeds afbrak.
Wat vreemd zeg.. Als je verder geen bijzondere producten hebt gebruikt die je normaal ook niet gebruikt, blijft idd alleen de hitte over. Maar dan zou je zeggen dat je tijdens het zetten ook wel wat gemerkt zou moeten hebben...quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is nog steeds niet goed. Mijn hoofdhuid doet nog best pijn. Kijk, als ik er niet aankom valt het wel mee, maar als ik het aanraak is het onprettig. Kan ook niet met mijn hoofd ergens tegenaan leunen want dan begint het gelijk weer te trekken.
Heb nu weer masker erin zitten, en zo eens kijken of we nog stank gaan krijgen als ik t goed nat maak.
Kamille vergetenMaar wil het sowieso wel proberen, als het nu over is of niet dus ik schrijf het even op.
Helemaal geweldig als het straks over is, maar ik wil wel heel graag weten waar het eigenlijk vandaan komt zodat ik het niet nog eens krijgZou het toch de hitte geweest kunnen zijn? Ook al kwam dit twee dagen later pas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |