Ik ken er eigenlijk 6 (waarbij het evenwichtsorgaan wat mij betreft plek 6 in neemt) wat zijn die andere 3 dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:40 schreef teknomist het volgende:
Een mens heeft 9 zintuigen. Wat is het zesde dan?
Tis vlgs mij niet opgelost.. maar de vraag is hoe welwillend iedereen het dan ook oppakt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:57 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft het vorige seizoen iets opgeleverd? Behalve een paar knullige tips die op niets uitlopen.
Nee er is niks opgelost. En die tips liepen ook op niks uit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:57 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft het vorige seizoen iets opgeleverd? Behalve een paar knullige tips die op niets uitlopen.
tessa bedoel je denk ik ... die zakte op de grond in de gang boven waar die man was doodgegaan en ze zag iemand over haar heenbuigen ( man die in de bus zat en die de cafe eigenaar had gevonden terwijl die in zijn armen stierf )quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:52 schreef Bastard het volgende:
Dit was toch de eerste aflevering? Nou ja ik heb het eerste deel aandachtig bekeken, tot aan de mw die naar boven ging en kon vertellen wat ze voelde op de gang... daarna ging de telefoon en ben ik uit het programma gerukt.
of hoe mensen kunnen acteren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:32 schreef Summers het volgende:
[..]
tessa bedoel je denk ik ... die zakte op de grond in de gang boven waar die man was doodgegaan en ze zag iemand over haar heenbuigen ( man die in de bus zat en die de cafe eigenaar had gevonden terwijl die in zijn armen stierf )
ze voelde gerochel in haar keel enz , bijzonder toch weer wat mensen toch kunnen zien en herbeleven .
wat toevallig op de plek waar die man is doodgegaan , in de smalle gang bovenaan de trap .quote:
Nee, die trappen er gewoon in. Net als jij en de rest van de die-hard crew die hier postquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef Summers het volgende:
[..]
wat toevallig op de plek waar die man is doodgegaan , in de smalle gang bovenaan de trap .
En de nabestaanden acteren mee , die gebruiken hun geliefde die door een misdaad om het leven is gekomen om interessant te doen op tv .
ze wordt toch naar de plek delict gebracht ???? Dan is het niet lastig te doen alsof je "een gevoel" krijgt. Het is echt niet zo alsof ze niks te horen krijgen en zelf op eigen houtje naar het huis toe moeten gaan (dan werkt het immers "opeens" niet meer).quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef Summers het volgende:
[..]
wat toevallig op de plek waar die man is doodgegaan , in de smalle gang bovenaan de trap .
En de nabestaanden acteren mee , die gebruiken hun geliefde die door een misdaad om het leven is gekomen om interessant te doen op tv .
je gaat er steeds vanuit dat iedereen op dezelfde plek staat als jij staat en het van de buitenkant moet bekijken en dat is niet zo .quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:38 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee, die trappen er gewoon in. Net als jij en de rest van de die-hard crew die hier post
Tessa werd in het cafe gebracht net als de andere paragnosten en ze ging zelf naar boven .quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
ze wordt toch naar de plek delict gebracht ???? Dan is het niet lastig te doen alsof je "een gevoel" krijgt. Het is echt niet zo alsof ze niks te horen krijgen en zelf op eigen houtje naar het huis toe moeten gaan (dan werkt het immers "opeens" niet meer).
En over de nabestaanden. Die stinken er net zo hard in en zijn wanhopig. En op wanhopige mensen zijn er altijd mensen die "iets" kunnen verkopen (wat dat in dit geval ook moge zijn). Het is SBS6 for fucks sake!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Tessa werd in het cafe gebracht net als de andere paragnosten en ze ging zelf naar boven .
Jij en Flammie zijn zowiezo tegen en hebben al een beeld dat iedereen maar zielige gelovers zijn
en goed gefopt door tv programma's en dat het niet bestaat .
Ik ga niet eens met jullie in discussie , dan bestaat het toch niet voor jullie en voor mij wel .
Jij baseert je op ervaringen waarvan je geen flauw benul hebt wat het exact kan zijn (wegens gebrek aan relevante studie) of aan twijfelachtige zaken die voor duizend verklaringen vatbaar zijn en ik baseer me op relevante studie, wetenschap en basislogica. What else is new?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:45 schreef Summers het volgende:
[..]
je gaat er steeds vanuit dat iedereen op dezelfde plek staat als jij staat en het van de buitenkant moet bekijken en dat is niet zo .
Alles wat ik zie op tv weet ik dat het bestaat uit eigen ervaringen .
Ik heb niemand buiten mezelf nodig om het me te doen laten geloven .
Dat is dus niet aan de orde , ook niet bij die-hards die hier posten ,
zo moet jij dingen benaderen wegens gebrek aan ervaring , jij moet het blijkbaar hebben van wel of niet geloven in wat je op tv ziet .
Ja! En dat vond ik dus ook een mooi staaltje van wat het nou is. Erg bijzonderquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:32 schreef Summers het volgende:
[..]
tessa bedoel je denk ik ... die zakte op de grond in de gang boven waar die man was doodgegaan en ze zag iemand over haar heenbuigen ( man die in de bus zat en die de cafe eigenaar had gevonden terwijl die in zijn armen stierf )
ze voelde gerochel in haar keel enz , bijzonder toch weer wat mensen toch kunnen zien en herbeleven .
Jij hebt geen flauw benul van mijn ervaringen , ik wel .quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij baseert je op ervaringen waarvan je geen flauw benul hebt wat het exact kan zijn (wegens gebrek aan relevante studie) of aan twijfelachtige zaken die voor duizend verklaringen vatbaar zijn en ik baseer me op relevante studie, wetenschap en basislogica. What else is new?
Ik zeg niet dat die van jou fout zijn alleen heb je ervaring op andere gebieden en onderwerpen .quote:ow en niet de minste: ik baseer me ook op ervaringen.. mijn ervaringen wel te verstaan. Waarom zijn mijn ervaringen fout en die van jou niet?
Het punt is dat het "maar" ervaringen zijn. Wanneer beide ervaringen botsen, moet er een , lees: objectieve, middenweg gevonden worden. Hier kan de wetenschappelijke methode uitkomst bieden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij hebt geen flauw benul van mijn ervaringen , ik wel .
Niks twijfelsachtig aan , weet jij veel .
Ik verdiep me al 17 jaar in het paranormale naast dat ik het mijn hele leven al ervaar .
Weet ik nu ook alles van CR en zelfs meer dan jij ??
Als ik me 17 jaar in CR had verdiept had ik nog niks geweten , zelfs niet de basis
( kijk maar naar jou )
[..]
Eehm, dit is omgedraaid toch ook waar? JIj weigert om ook maar een andere uitleg behalve een bizarre te horen. I.p.v. open te staan dat dit ook iets anders dan power ranger krachten kunnen zijn, zeg je bij voorbaat al dat het iets bovennatuurlijks is. Nogmaals, dan zoeken we een objectieve middenweg. Zoals het voorbeeld wat ik in een eerdere post al aangaf. indien ze dat zo kan, zou ik verbaasd zijn (maar we zagen hoe dat afliep in de finale van plaats delict seizoen 1.. beiden konden opeens niet veel meer).quote:Ik zeg niet dat die van jou fout zijn alleen heb je ervaring op andere gebieden en onderwerpen .
Jij denkt dat je klaar bent met de gebieden waar jij je in verdiept om het paranormale te kennen
omdat het voor jou niet bestaat en het wel CR moet zijn want iets anders overweeg je niet .
het ging toch om discussie in dit topic? Dit doe ik dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:17 schreef Bastard het volgende:
Nou dat is toch mooi he, keer op keer dezelfde discussie
Maar niet in dit topic svp!
Laten we kijken hoe de verschillende onderdelen verklaarbaar zou zijn door CR. Of denken we allemaal dat het opgezet is van te voren? Iets wat ik persoonlijk niet geloof, ogen liegen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |