Dus een knappe conclusie zeg, je snapt het helemaal.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is wel een duidelijke boodschap. Een keer doodgeschoten worden en ze zullen het geen tweede keer meer wagen.
Of jij snapt niks van sarcasme...quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus een knappe conclusie zeg, je snapt het helemaal.
Inderdaad. Dus zodra een agent iemand ziet rennen mag er op geschoten worden. Je kunt dan beter maar geen haast hebben....quote:
Of jij nietquote:Op donderdag 17 september 2009 21:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Of jij snapt niks van sarcasme...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
streakers mogen ze ook wel doodschietenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef Pakspul het volgende:
Nog een reden om naar het WK te kijken, dit maakt het wel interessant
Genocidequote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
hopelijk mogen ze ook schieten op supporters met die achterlijke toeters
En die zonder toeter ookquote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
hopelijk mogen ze ook schieten op supporters met die achterlijke toeters
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat mogen ze hier ook wel invoeren...
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Laten we met jou beginnen dan
Nee, ik ben geen vluchtende verdachte. En van voetbal houd ik al helemaal niet.quote:
Als mensen zich gewoon gedragen is er niets aan de hand...quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:25 schreef RAVW het volgende:
haha dus zo iets van eerst schieten en dan vragen wat er aan de hand is ... :S
Vind dit toch wel even wat gevaarlijk dat het zo open gegooid wordt ..
Het zijn niet de voetbalhoolies waar ze primair bang voor zijn denk ik, maar hun eigen criminele bevolkingquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind dat ze per agent een quotum van 5 dode voetbalhoolies moeten instellen.
En vijf unieke nationaliteiten = nog hogere bonus!![]()
Maar die lui zijn ook crimineel en de welwillende supporter zal niet altijd veilig zijn...quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het zijn niet de voetbalhoolies waar ze primair bang voor zijn denk ik, maar hun eigen criminele bevolking
Mooie bijvangstquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
maar die lui zijn ook crimineel.
Komt dat schot !!!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:22 schreef voyeur het volgende:
En schwalbes dan? Die jongens rennen ook hard; zou het probleem goed de kop in drukken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |