Ik heb een hekel aan touristen die altijd in de weg lopen, in de weg staan, het hele centrum doen uitpuilen, midden op de grote markt de martinitoren proberen vast te leggen terwijl jij naar je fucking bus wilt. Moet ik doorgaan? Vooral als ze de fiets nemenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:18 schreef maarten66 het volgende:
[..]
de toeristen maken het gezellig, ik ben nogal een prater met uitgaan, dus is heel leuk al die verschillende nationaliteiten
OF als ze Martini gaan verpesten met hun Touristen uitjes, terwijl jij daar lekker een joint aan t roken bent.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan touristen die altijd in de weg lopen, in de weg staan, het hele centrum doen uitpuilen, midden op de grote markt de martinitoren proberen vast te leggen terwijl jij naar je fucking bus wilt. Moet ik doorgaan? Vooral als ze de fiets nemen![]()
![]()
Of of of, ze rijden ALTIJD in straten waar ze NIET mogen rijden
als jij ergens loopt op vakantie, dan zijn alle mensen daar toch ook lief voor jequote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan touristen die altijd in de weg lopen, in de weg staan, het hele centrum doen uitpuilen, midden op de grote markt de martinitoren proberen vast te leggen terwijl jij naar je fucking bus wilt. Moet ik doorgaan? Vooral als ze de fiets nemen![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef maarten66 het volgende:
[..]
als jij ergens loopt op vakantie, dan zijn alle mensen daar toch ook lief voor je
Nou, dat dan weer nietquote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef Syana het volgende:
[..]
OF als ze Martini gaan verpesten met hun Touristen uitjes, terwijl jij daar lekker een joint aan t roken bent.
Er zijn in dit topic 2 fokkers die dr over wetenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef maarten66 het volgende:
ikwil in deze een mooi verhaaltje over een schots meisje op een meet horen van jimbo!
Ik stem Rotterdam.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef Syana het volgende:
Wauw!
Ik heb al 2 medestanders.
Groningen
eens verder dan renesse gaan !quote:Op donderdag 17 september 2009 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nou, dat dan weer niet!
Ik mis iets.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er zijn in dit topic 2 fokkers die dr over wetenmss 3
en ik denk dat die niets loslaten
![]()
Doe maar.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:27 schreef maarten66 het volgende:
anders ga ik een heel triest KLB topic openen over mensen die beginnen met een verhaal, je nieuwschierig maken, en dan stoppen!
Zijn er straten waar je niet mag fietsen dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |