Hoofddoekjes belastingquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
TURKIJE UIT DE EU
MOSLIMS NEMEN ONS MOOIE LAND OVER
Klinkt inderdaad niet tofquote:Op donderdag 17 september 2009 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn gezicht doet zeer![]()
Ik zat laatst een programma te kijken over clusterhoofdpijn, oftewel zelfmoordhoofdpijn. Dat lijkt me ook niet echt tof als je dat hebt.
quote:l. Mensen die clusterhoofdpijn hebben en ook de pijn van migraine kennen, melden dat de pijn van clusterhoofdpijn vele malen erger is. In medische rapporten wordt clusterhoofdpijn dan ook aangemerkt als een van de meest pijnlijke syndromen waar een mens aan kan lijden. Een andere analogie is het gevoel van een brandende ijspriem die herhaaldelijk in of boven het oog gestoken wordt. Aanvallen kunnen meerdere keren per dag voorkomen en duren gemiddeld 1 uur, maar kunnen variëren van 15 minuten tot wel drie uur. Nare bijkomstigheid is dat ze abrupt op kunnen komen.
Ik vind hem nog slechter dan Andre van Duinquote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind hem briljant
Een hele kamer vol politici die hem serieus nemen
Ik vond hem wel leukquote:
Je hebt eigenlijk geen normaal leven meer.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet tof
[ afbeelding ]
[..]
Jij bent veul te drukquote:
Nohhh..quote:
Jij brengt mij op puike ideeenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is muziek luisteren toch heerlijk soms
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is muziek luisteren toch heerlijk soms
mag jij daar wel naar kijken zonder dat je klappen krijgt van jamesbrowniequote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:16 schreef gers het volgende:
[..]
mag jij daar wel naar kijken zonder dat je klappen krijgt van jamesbrownie![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom deel je dit met ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |