abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 september 2009 @ 10:33:11 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73142330
Wow, Stiemie en Karin allebei al bevallen ?

Leuke namen dames! En van harte!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 27 september 2009 @ 10:56:17 #202
144006 chacama
Ondernemend!
pi_73142657
Beterschap Stiemie met je meishje (en ook van mij gefeliciteerd ook voor Karin)

Jula gezellig dat je mee komt kletsen
pi_73174451
Ingrid, laat je weten hoe het bij Icare ging?
  maandag 28 september 2009 @ 17:00:04 #204
144006 chacama
Ondernemend!
pi_73184245
Hoe is het geweest Ingrid?

En hoe gaat het met alle hoestenproestertjes? Maud hoest nu ook overdag. Was eerst alleen liggend. Dus het is een fase verder. Gelukkig wel nog gezellig en lief.
  maandag 28 september 2009 @ 17:44:34 #205
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73185549
Hier is alles en iedereen blij en gezond !

*klopt even af*
pi_73187458
Hier is het hoesten zo goed als over. Alleen wat na melk en af en toe tussendoor. Het is nu vooral snotteren en een paar poepbroeken per dag. Maar op het KDV waren er meer, met beide symptomen. Dus er zal wel weer een virusje rondvliegen daar

Wegbrengen naar het KDV was ook drama vanochtend. Hij probeerde echt uit alle macht naar me toe te komen. Hij heeft af en toe wel vaker moeite met wegbrengen, maar dan gaat hij bij een van de dames uitsnikken. Nu was het echt vechten..
Maar gelukkig de rest van de dag in goed humeur gehad. Toch blijft het vervelend om hem zo achter te laten.
pi_73187513
hier nog steeds een hoestje. soms slijmerig, soms een zenuwhoestje..

Amber is vandaag voor het eerst bij een vriendinnetje gaan spelen. Mama van het vriendinnetje heeft Amber opgehaald bij de psz en toen weer thuis gebracht. Het is hartstikke goed gegaan!
*trots is*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 28 september 2009 @ 18:59:22 #208
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73187897
Das ook leuk, Vicky! Een real life speel date !
pi_73193978
De orthopedagoog denkt dat het vooral jaloezie is.Misschien is ze wel bang dat we Tyler leuker vinden. En verwerking van de hectische tijd de 1e 3 maanden na de bevalling. In combi met normaal peuter(puber)gedrag.
Wel wat tips gekregen. Maar doen er niet te veel aan, omdat ze bij Accare tzt ook verdere info en begeleiding kan krijgen. Ligt aan de uitkomst natuurlijk.

Vanavond heeft ze heerlijk, een beetje als een baby, bij mij op schoot gelegen. Lekker knuffelen.
  maandag 28 september 2009 @ 21:41:56 #210
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73194359
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wel wat tips gekregen. Maar doen er niet te veel aan,
Wat bedoel je met 'doen er niet te veel aan'? Doen jullie niet te veel met de tips? Of volgt er geen verdere begeleiding van daaruit?

Vicky, wat leuk en wat echt en wat groot al!

Wij gaan morgen naar de Efteling! Thies ligt nu in bed alvast een boekje erover te lezen. Leukleukleuk!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_73194438
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Moonah het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'doen er niet te veel aan'? Doen jullie niet te veel met de tips? Of volgt er geen verdere begeleiding van daaruit?
Ik denk het 2e.. althans, ik hoop het 2e
quote:
Vicky, wat leuk en wat echt en wat groot al!
Ik was ook echt trots op d'r
quote:
Wij gaan morgen naar de Efteling! Thies ligt nu in bed alvast een boekje erover te lezen. Leukleukleuk!
Leuk!!
Wij gaan vrijdag, ALS het droog is...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 28 september 2009 @ 21:47:13 #212
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73194598
Ik ben heel benieuwd wat Thies ervan gaat vinden Moonah
Ik heb Tobias weer een mama-dag beloofd morgen, allemaal leuke dingen doen tussen de hectiek in, even alleen Tobias en mama. We gaan op zijn verzoek zwemmen of, nee, naar de díerentuin mama! Of, neejjjj, éérst zwemmen en daarná naar de dierentuin, ja! Dát is een goed idee hè, mam? Hij mag nog even kiezen dus Vorige week een hele dag dierentuin gedaan met uit eten bij de Mac als afsluiter, dat was echt even nodig en zooooo gezellig! Hopelijk wordt morgen net zo gezellig
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 28 september 2009 @ 21:49:03 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73194694
Wa een lieve post Saffier, ik heb er tranen van in mijn ogen.
Geniet maar lekker van je grote man morgen.
pi_73194749
gezellig Saffier!! Veel plezier met je grote kleine man morgen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73194855
Wat een leuke uitjes allemaal Moonah, Vicky en Saffier Veel plezier!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 28 september 2009 @ 21:56:53 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73195020
Veel plezier Moonah en Saffier .

Ik was vandaag ook weer beretrots op mijn mannetje. Hij mocht nieuwe viltstiften kopen want de oude waren allemaal op, dus hij had bij Bruna een pakje Nijntje stiften uitgezocht voor 5 euro.

Daarna gingen we naar het Kruidvat en bleek er een aanbieding te zijn; een pakje stempelviltstiften voor 1 euro en ook nog 3 stuks speelgoed voor de prijs van dus had ie een veel betere deal gehad! Dus ik stelde hem voor de Nijntje stiften te ruilen voor de andere, wat ie in eerste instantie natuurlijk niet wilde. Toen ben ik hem gaan uitleggen dat als we de Nijntje stiften terugbrachten hij 3 speelgoedjes kon nemen wat net zoveel centjes kostte als dat ene pak Nijntje stiften..en hij dacht even na en gaf toen de Nijntje stiften terug! Hij zocht dus wat anders uit en bij de kassa bleek dat ik me vergist had, want een van die drie dingetjes viel niet onder die aanbieding en was in plaats daarvan 9 euro, Dus ik hem weer uitleggen dat dat toch echt teveel centjes waren voor zomaar tussendoor en weer gaf ie het terug zonder (overmatig) te piepen. Het meisje van de kassa gaf me nog een compliment over de manier waarop ik met hem communiceerde en dat ze het zo goed vond van hem, dat hij helemaal niet ging huilen of boos werd. En dat vond ik ook, zo redelijk hij al is, voor de 2,8 jaar die hij pas telt. Ik vond het echt hartstikke knap .

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 28-09-2009 22:02:17 ]
  maandag 28 september 2009 @ 21:58:50 #217
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73195094
Stuur die zoon van jou maar vast naar groep 3 Vief! Wat goed en wat leuk!
  maandag 28 september 2009 @ 22:05:47 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73195345
Het is ook zo leuk dat het nu een echte mensjes worden he .
pi_73195382
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef Vivi het volgende:
Het is ook zo leuk dat het nu een echte mensjes worden he .
  maandag 28 september 2009 @ 22:07:18 #220
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73195410
net echt he Vivi! En wat knap zeg van dat ruilen!

Moonah, jij bent ook echt een lieverd
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 28 september 2009 @ 22:16:32 #221
271986 MemmelDePemmel
Boe!...schrok je?
pi_73195746
Wat goed van Dean dat hij dat al zo snapt!

En vicky, komt Amber een keertje spelen bij ons?? Kunnen Tess en Morris lekker saampjes in de box

Anna ligt vanavond voor het eerst in haar grote bed. Ik heb haar nog niet gehoord, dus het lijkt wel ok te gaan. Ik had haar vanmiddag helemaal uitgelegd dat Morris nu in haar bedje mocht slapen en dat zij nu zo'n grote meid is dat ze "inne gooooote bed lape mama!" mocht. Nou, met al haar knuffels had ze het best naar haar zin zo.
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang.
pi_73196502
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh staat er niet duidelijk ben moe, ga zo naar bed.
Maar idd niet veel verdere begeleiding daaruit. Over 3 weken weer terugkomen.
Moet nog een verhaal schrijven hoe ik/we aan Kim vertel dat ze nog heel erg meetelt nu Tyler er is. Dat ze niet moet denken dat we haar minder leuk vinden nu.
Oa tip om heel duidelijk alles te benoemen, als ze bv boos is en ik denk dat ik weet waarom, dat zeggen. Volgens mij ben jij boos omdat ...
Misschien niet heel duidelijk uitgelegd, maar hopelijk snappen jullie het. Nu

Knap van Dean!
pi_73202352
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:16 schreef MemmelDePemmel het volgende:

En vicky, komt Amber een keertje spelen bij ons?? Kunnen Tess en Morris lekker saampjes in de box
Jaaa lijkt me gezellig!! Ik ga je ff pmmen voor een datum
quote:
Anna ligt vanavond voor het eerst in haar grote bed. Ik heb haar nog niet gehoord, dus het lijkt wel ok te gaan. Ik had haar vanmiddag helemaal uitgelegd dat Morris nu in haar bedje mocht slapen en dat zij nu zo'n grote meid is dat ze "inne gooooote bed lape mama!" mocht. Nou, met al haar knuffels had ze het best naar haar zin zo.
Hoe is de nacht gegaan?

En wat knap van Dean!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73202495
Lis is donderdag jarig, maar ze 'wil niet jarig zijn'
Raar kind
pi_73202690
hihi nou raar kind
Amber vraagt elke dag :mamaaaaaaa wanneer ben ik nou jarigggggggggggggg?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')