Veel plezier Moonah en Saffier

.
Ik was vandaag ook weer beretrots op mijn mannetje. Hij mocht nieuwe viltstiften kopen want de oude waren allemaal op, dus hij had bij Bruna een pakje Nijntje stiften uitgezocht voor 5 euro.
Daarna gingen we naar het Kruidvat en bleek er een aanbieding te zijn; een pakje stempelviltstiften voor 1 euro en ook nog 3 stuks speelgoed voor de prijs van dus had ie een veel betere deal gehad! Dus ik stelde hem voor de Nijntje stiften te ruilen voor de andere, wat ie in eerste instantie natuurlijk niet wilde. Toen ben ik hem gaan uitleggen dat als we de Nijntje stiften terugbrachten hij 3 speelgoedjes kon nemen wat net zoveel centjes kostte als dat ene pak Nijntje stiften..en hij dacht even na en gaf toen de Nijntje stiften terug! Hij zocht dus wat anders uit en bij de kassa bleek dat ik me vergist had, want een van die drie dingetjes viel niet onder die aanbieding en was in plaats daarvan 9 euro, Dus ik hem weer uitleggen dat dat toch echt teveel centjes waren voor zomaar tussendoor en weer gaf ie het terug zonder (overmatig) te piepen. Het meisje van de kassa gaf me nog een compliment over de manier waarop ik met hem communiceerde en dat ze het zo goed vond van hem, dat hij helemaal niet ging huilen of boos werd. En dat vond ik ook, zo redelijk hij al is, voor de 2,8 jaar die hij pas telt. Ik vond het echt hartstikke knap

.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 28-09-2009 22:02:17 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.