abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73103012
gaat Djeez mee?? Ander kan die toch even op de kinderen letten!!
En Tyler kan toch al wel op de fiets? Of kan ie nog niet zitten??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73103308
Nee, die moet werken.
Tyler kan nog niet zelf zitten. Mag nog niet in de kinderstoel, dus zeker niet op de fiets.
Buurtjes vraag ik straks ook nog. Ben wel zo'n 2 uur weg denk ik.
pi_73103363
aha oke..
kan Djeez niet een uurtje vrij nemen dan??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73103480
Hij heeft nog maar 1 vrije dag. Die wil hij liever opnemen als Kim onder het mes moet.
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:39:00 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73103586
God wat een problemen en excuusgedrag toch altijd zeg..neem een oppas.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_73104622
Ingrid, Kim gaat toch naar de peuterspeelzaal? Dan bel je toch om de afspraak te verzetten naar een tijdstip dat Kim op de PSZ is?
pi_73106631
Vivi, zou niet weten waar een betrouwbare oppas te vinden.
Owlet, het kan alleen op de maandag. Kim zit op di en vrijdag op psz.
Maar mijn vader kan wel, moet 's middags werken.
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:35:23 #183
144006 chacama
Ondernemend!
pi_73108335
En als het verder doorgaat, kan ik er met de bus komen.
pi_73113053
Succes met het gesprek Ingrid!!

Robin is afgelopen dinsdag voor het eerst naar peutergym geweest! Hij vond het wel heel erg leuk, maar wel pas nadat ik erbij kwam zitten. Zonder mij vond hij het toch nog wel heel erg eng, mijn verlegen manneke!!
Hij heeft al aan de ringen gehangen en er mee geschommeld en met de hoepels gespeeld. Het was in ieder geval erg leuk om zowiezo een keertje mee te kijken! Volgende week gaan we weer!
And so the lion fell in love with the lamb
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:43:53 #186
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73122429
tobias, laat ze maar even zien hoe het moet

Ambertje hoe gata het met het hoesten, voelt ze zich al beter? Fijn dat ze zo lief is Met Tess

Fijn dat peutergym zo bevalt bamba
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:54:19 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73122694
Hier gaat het gewoon weer helemaal lekker, nog wel wat snelelr moe, en wat afgevallen, want legging die "strak" zat flubbert langs haar beentjes , maar komt ook wel weer goed

Gisteren waren we eventjes de stad in met mijn moeder, en gingen we even wat drinken ergens.
Dus Arwen ziet twee kindjes en loopt er op af, en vraagt of ze mee mag spelen.
Jochie ( +/- 6 jaar) en meisje (+/- 4 jaar ) echt heel hard NEE jij bent stom en duwde haar zo weg , probeer dan maar eens niets te doen. Arwen keek me echt zo aan van uhrm
En vroeg waarom ze niet mee mog spelen, en toen begon het gekat van jij bent klein en stom en je bent een baby, en tong uitgesteek.
Arwen: Jullie zijn heel gemeen, ik ben niet klein, ik ben groot, en jullie zijn niet lief Je mag helemaal niet pesten das helemaal niet lief he.

Vind het zo knap dat ze zo voor zichzelf op durft te komen

Toen begon dat rotjoch met steentjes te gooien, en heb ik dus mijn mond opengetrokken, want hun papa zei er niets van.
Gezegd dat als die nog een steen durft te gooien, ik hem steentjes laat happen.
En die vader die zei er gewoon niets van he, van heel dat gedrag van zijn kinderen. ik snap dat echt niet.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73123049
Knap van Arwem!!
En ik haat dat soort ouders!! Ik trek mijn bek dan ook open hoor tegen zowel kind als oudee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73125465
voor Arwen. Goed zo meid, dat je vor jezelf op komt. En ook super verwoord!

Bamba, mooi dat ie het zo leuk vond.

Hoest nu met Amber?
pi_73127608
Hoestend en niesend en sniffend. Geen koorts, wel verhoging.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73128783
Dat heeft Maud ook, maar is verder gelukkig wel gezellig. Straks lekker pannenkoeken eten... jummie. Bij een pannenkoekenmolen waar ze gewoon soja en rijstenmelk hebben om de pannenkoeken te maken voor d'r.
pi_73133420
Hoi Allemaal,
Ik kom hier binnenbuitelen met Sepp. Mezelf en Mees (ons zoontje van 5 maanden) heb ik al voorgesteld in de daarvoor bestemde topics. Sepp is van juni 2007, dus ruim twee nu. Een heerlijk, ondernemend, ontdeugend en voorzichtig mannetje! Ik vind deze leeftijd erg leuk, opeens gaat hij heel veel en goed praten, maakt de meest wonderlijke zinnetjes, begint zelf liedjes te zingen en vragen te stellen. Ik zie hier van alles voorbij komen dat heel bekend klinkt, en het lijkt me leuk mee te kletsen.

Om meteen even aan te haken bij _Evenstar_, wij hebben ook net zo'n eerste ervaring gehad in een speeltuintje met andere kindjes. Sepp wilde een huisje in, en daar zaten al twee kindjes. Die gingen taartjes bakken en Sepp mocht niet meedoen, want ze waren al met zijn tweeen. Nu maakt hij daar nog niet veel van, maar vriendlief die erbij was vond het maar niks! Die is samen met Sepp taartjes met drop en pannenkoeken gaan maken , en toen wilden ze toch wel meedoen

Hij is trouwens heel lang nogal op de achtergrond gebleven als er andere kindertjes in de buurt waren, ook op de creche vond ie de drukte maar niks. Het is leuk om te merken dat hij er nu steeds meer aandacht voor krijgt en ook voor zichzelf opkomt. Loopt hij naar de glijbaan toe waar al kinderen opzitten en zegt dan stoer: Ik mag ook vanne glijbaan, toch!?
pi_73135184
Hallo Jula en Sepp! Ik zag al een foto in het fototopic, wat een lekker ventje.
(Mees ook trouwens ).

Maud, lekker pannenkoeken!
Fijn Chaca!
Morgen gaat mijn menneke met oma 'uit eten, net als mama'. Ook pannenkoeken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_73135287
Linde heeft een virus te pakken en blijft spugen. Nu is haar maag leeg en komt er niks meer. Echt zo zielig want ze blijft wel het gevoel hebben dat ze moet spugen. Zou een paracetamol-zetpil iets uithalen? Of iemand een andere tip?
pi_73135415
Ach gosh, wat sneu.
Ik weet het niet Stiem, of een zetpil specifiek tegen die braakellende helpt. Maar het zou wel kunnen helpen tegen evt andere dingetjes waar Linde nu wellicht last van heeft, die je mss nog niet hebt opgemerkt. Hm, vage zin, en vage reden. Maar een paracetamolletje kan nooit zoveel kwaad, als het af en toe is. Dus voor aankomende nacht is het misschien wel prettig.
Sterkte.

En nog gefeliciteeeeerd, met je tweede dametje!
Hoe vindt Linde het, om grote zus te zijn?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_73135430
a gossie Linde....
Beterschap voor je meisje!

En een paracetamolletje.. wat Moonah zegt
Misschien dat ze van het paracetamolletje wat duffig wordt zodat ze misschien ff kan slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73135913
Stiemie, wat naar voor je meissie! Een paracetamolletjes kan soms wel wat helpen. Waarschijnlijk niet direct tegen het spugen, maar net als moonah zegt: het kan soms gewoon even wat dingetjes verzachten waardoor ze toch wat slaapt pakt. Voor een keertje kun je het wel doen..

Welkom Jula en Sepp. Die laatste alinea herken ik wel een beetje. Chris was altijd heel teruggetrokken als er andere kinderen in de buurt waren, maar hij begint ook langszaam los te komen.. Alleen dat voor zichzelf opkomen moeten we nog effe regelen
pi_73136829
Nou we hebben toch maar een paracetamolletje gegeven. Op een gegeven moment zat ze bij mijn vriend op schoot te slapen en toen dus toch maar naar bed gedaan ondank het protest: "nee niet moe, nog tv kijkuh" We hebben haar kamerdeur opengelaten zodat we haar beter horen en dan maar duimen dat ze een beetje gaat slapen.

Esmee heeft net voeding gehad en ik hoop zo dat de krampjes vannacht wat mee gaan vallen. Al komen er af en toe al wat hardere kreetjes uit. Pff heftig begin met 2 kindjes zo.

Oh Moonah Linde is heel trots op haar kleine zusje. Tegen iedereen die het maar horen wil zegt ze "die is Esmee, mijn zusje! Nog klein, kan nie lopen he?" En ze wil de hele dag wel kusjes geven en aaien. Zo lief. Vanmorgen mocht ze helpen met flesje geven en toen was ze ook zo trots. Heerlijk zo mijn 2 meisjes
pi_73137448
Ik kom helemaal niet meer toe aan het peutertopic....

Stiemie, poeh daar zit je niet op te wachten, nu een ziek peutertje....hopelijk gaat het meevallen vannacht.
Beterschap in ieder geval!

Hier alles oke!
Meike heeft eigenlijk 1 echt minne dag gehad, de dag nadat wij thuis zijn gekomen uit het ziekenhuis met Lars.
Ze heeft gelukkig nooit naar tegen Lars gedaan, maar wel dwars naar ons toe.
Gelukkig voor haar is de kraamhulp weg, en dat scheelt al een stuk. Meike kan echt niet tegen "indringers" in huis.....Ze wou echt niks van de kraamhulp weten. Gelukkig voelde ik mezelf meteen weer oke, en kon ik Meike zelf wel aankleden enzo.
Nu gaat het hartstikke goed, ze is gewend aan de nieuwe situatie zoals die nu is. Laatst was er hier iemand die vroeg of ze haar broertje mocht meenemen.... Meike werd echt kwaad joh, NEE mijn broertje moet hier blijven!!!!!!
Haar papa is nog vrij, en die doet ook veel leuke dingen met 'r.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73141750
Nou de nacht is erg meegevallen gelukkig! Na de voeding van 10 uur kreeg Esmee last van krampjes, maar die waren na een uurtje ongeveer voorbij. Dus toen allemaal naar bed gegaan. Linde hebben we vannacht nog 1 x gehoord omdat ze wat wilde drinken en die 2 slokjes lauw water zijn ook binnengebleven Esmee kwam om 2:30, om 6 uur en om 9 uur, dus dat ging ook lekker zonder krampjes tussendoor. Had ik gisteren echt niet verwacht!

Karin lief zeg dat Meike ook al zo aan haar broertje gehecht is! Wel grappig om te lezen hoe verschillend alle kindjes zijn want Linde was juist helemaal weg van onze kraamhulp. Zodra de bel ging stond ze haar al op te wachten en de kraamhulp deed haar in bad, aankleden, samen boterham eten, naar bed brengen etc. Ze zijn zelfs een keer samen naar de kinderboerderij geweest zodat wij hier thuis nog een uurtje konden bijslapen We hebben dus naast een geboortekaartje van Esmee en een staatslot met als eindcijfer 17 (geboortedag van Esmee) ook een foto van Linde gegeven als bedankje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')