abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72995865
CB heeft ons doorverwezen naar Accare voor mogelijk adhd. ( http://www.accare.eu/qontex/online/ )
Daar is het wachten op, maar wachtlijst van 2 maanden. Als het lange tijd zo blijft, of erger wordt ga ik idd met cb weer contact opnemen. Ze is echt heel lief en leuk verder! Maar het is ook niet leuk als je er commentaar op krijgt, ook dat ze zo druk is. Komt vast goed!
pi_72996115
Ah wat fijn dat daar toch naar gekeken wordt.
Het is zeker niet leuk om commentaar te krijgen, maar ik bedoel ook dat jij je daar juist niet teveel van moet aantrekken! Jij doet wat je kan doen, dus het gaat zeker goed komen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:02:42 #78
108648 cattie
lieve moeder
pi_72996280
Ingrid, goed dat er naar gekeken wordt en hopelijk kunnen ze Kim helpen.

Vickey, waarom mag Amber geen speelgoed? Het is toch haar verjaardag? Ik snap best dat nuttige dingen ook handig zijn, maar het is toch ook leuk voor haar om wat speelgoed te krijgen.

Ive is zo'n schatje.
pi_72999515
Ingrid, lijkt me ook niet fijn als je van alle kanten negatieve dingen hoort..
Als ik je verhalen zo lees, kllinkt het gewoon als een pittig meisje, maar wat ook gewoon heel lief kan zijn. En misschien gewoon even haar plekje moet vinden nu met een klein broertje in huis, en op het psz?
pi_73000821
Ik heb nog even met de juf gepraat. En die heeft niet het idee dat ze een achterstand heeft. Hooguit dat ze het fietsen nog niet snapt. Ze gaan het daar ook meer oefenen. Ze vinden Kim juist goed praten. Moet wel netjes leren vragen om dingen, maar dat gaat de goede kant op. Herkenbaar voor ons!
Ze moet de kat uit de boom kijken en dan komt ze los, zegt juf. Dat klopt wel.
pi_73001055
Waarom moet je fietsen eigenlijk 'snappen' ? Anna is ook nog geen Leontien van Moorsel maar ik heb ook niet echt de neiging om daar wat mee te doen eigenlijk. Als het straks moet leert ze dat echt wel.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73001300
Tja, de arts van cb zei het. Mijn ouders zeggen het. Die zijn vooral bang dat ze gepest wordt als ze het nog niet kan. Ze weet wel dat je moet trappen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:40:35 #83
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73001323
Maar we hebben het wel over fietsen mét zijwieltjes toch? Anders zou het ook wel erg knap zijn van Anna!
Storm fietst wel al veel en goed, met zijwielen dus.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_73001352
Ohja de tandartsassistente belde net. We kunnen donderdag 8.30 bij de kaakchirurg in Assen terecht. Voor een orienterend gesprek.
pi_73001360
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:40 schreef Sugar het volgende:
Maar we hebben het wel over fietsen mét zijwieltjes toch? Anders zou het ook wel erg knap zijn van Anna!
Storm fietst wel al veel en goed, met zijwielen dus.
Ja, met zijwieltjes dus. Maar sinds kort heeft ze pas het principe 'trappen' door. Dat je dus zeg maar moet trappen om iets te bereiken qua vooruitgaan. Maar kan elk kind dat naar de basisschool gaat fietsen dan? . Wat is het belang?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_73001371
Maar Kim kan dus niet op de 3 wieler fietsen. Tenminste ze vind het niet echt leuk en sleept zich voort met dr voetjes. Oh crap Kim ophalen.
pi_73003202
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:02 schreef cattie het volgende:
Ingrid, goed dat er naar gekeken wordt en hopelijk kunnen ze Kim helpen.

Vicky, waarom mag Amber geen speelgoed? Het is toch haar verjaardag? Ik snap best dat nuttige dingen ook handig zijn, maar het is toch ook leuk voor haar om wat speelgoed te krijgen.

Ive is zo'n schatje.
Omdat Amber omkomt in het speelgoed en er niet mee speelt...
Ze mag best wel wat speelgoed hoor, wat kleine dingetjes, maar ik heb echt heel veel speelgoed staan heir.. maar er wordt niet naar omgekeken..

Ingrid, dat fietsen komt echt vanzelf wel.. Amber kon tot een half jaar geleden oo niet op een driwieler fietsen en nu sjeest ze erop weg. Ze kan ook best wel fietsen op een normale fiets maar mevrouwtje is een keer uit de bocht gevlogen en weigert nu te fietsen.

Ennuhh lekker boeiend wat je ouders en het cb zeggen.. Elk kind is ANDERS.. geen kind is HETZELFDE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:38:17 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73003735
Vicky, misschien moet je gewoon wat speelgoed weghalen en ergens opbergen, en dan steeds wat dingetjes "ruilen"? Wie weet wordt het dan weer interessant voor d'r . Doe ik ook hoor, Bart Smit kan hier onderhand inkopen komen doen en als er teveel ligt wordt het onoverzichtelijk en speelt Dean er niet mee.

Of gooi een zwik op MP en koop nieuw .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_73003818
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:38 schreef Vivi het volgende:
Doe ik ook hoor, Bart Smit kan hier onderhand inkopen komen doen
Ook zo bang voor Sinterklaas? .
pi_73003850
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:38 schreef Vivi het volgende:
Vicky, misschien moet je gewoon wat speelgoed weghalen en ergens opbergen, en dan steeds wat dingetjes "ruilen"? Wie weet wordt het dan weer interessant voor d'r . Doe ik ook hoor, Bart Smit kan hier onderhand inkopen komen doen en als er teveel ligt wordt het onoverzichtelijk en speelt Dean er niet mee.

Of gooi een zwik op MP en koop nieuw .
Amber heeft destijds zowat heel Smartville gekregen. Ik heb het een jaar in de kast gehad en een week of wat geleden weer uit de kast gehaad.. maar mevrouw vinid het totaal niet boeiend.. die kijkt liever een dvdtje..

En op MP zetten doe ik nog ff neit, misschien vind Tess het wel leuk
Daarnaast vind ik het zonde om op MP te zetten. het heeft een godsvermogen gekost en ik krijg er ws. geen reet voor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73003941
Als het aan Mikael ligt kijkt ie ook liever een dvd maar die heeft dan wel pech Spelen moet ie Maar hij speelt idd wel steeds met hetzelfde. De houten trein en de garage. Zo heel af en toe pakt ie iets anders.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_73004132
Amber speelt gewoon TOTAAL NIET zelfstandig.. en daar word ik gek van!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73004390
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:44 schreef Vicky het volgende:
Ja lastig is dat he? Gelukkig kan Mikael dat wel. Hele verhalen met zijn treintjes en auto's enzo. Is altijd heel erg leuk om te zien en te horen
pi_73004590
ik zou willen dat ze het eens zou doen..
Het enige dat mevrouw zelfstandig kan is slopen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73004674
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:44 schreef Vicky het volgende:
Check! Ook niet als je d'r ff op weg helpt ofzo, gisteren heb ik d'r 10 x achter een kleurblok met een stel stiften gezet maar zodra je (na 10 minuten meegedaan te hebben) ook maar even drinken gaat pakken is het mis.

Slopen doet ze niet trouwens.
pi_73005301
Fietsen lukt Fons ook nog niet zo lang. En nu is hij net groot genoeg voor een echt fietsje.
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:37:34 #97
108648 cattie
lieve moeder
pi_73007188
Vicky, dan snap ik dat je minder happig bent op speelgoed.

Ive fietst al anderhalf jaar op een drie wieler en sinds sinterklaas op een fietsje met zijwielen en hij gaat als een speer! Maar hij is motorisch ook vrij snel geloof ik. Daar staat tegenover dat hij pas sinds een paar maanden echt goed praat en verhalen heeft over wat hij heeft gedaan en gaat doen.
Alleen spelen doet hij met vlagen. Gisteren heeft hij tijden alleen buiten gespeeld in de tuin (ik kon hem wel zien) en soms hangt hij de hele dag aan me.
pi_73007504
En ik heb al weer een sloopvoorbeeld..
Ben ik net cratief bezig geweest met Amber.. spinnenwebben maken met kastanjes en sateprikkers en mevrouw is ze nu weer aan het slopen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73007595
Mikael vermaakt zich vandaag al de hele dag met een oude telefoon.

Ja hallo! Oh hallo kabouters. Hebben jullie de keukenlamp kapot? Ok ik bel Bob de Bouwer wel even!!
Hallo Bob? De kabouters hebben de lamp kapot! Kun jij die even maken?

En zo gaat het de hele dag. Steeds is er iets anders kapot
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:06:53 #100
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73008580
Goed van Fons BM !!

En dat slopen ken ik, als ze hier iets gemaakt heeft dan leg ik het ook echt aan de kant anders dan sloopt ze het, leg ik het aan de kant tot later dan is het prima

Vicky hoe gaat het samen spelen op de psz? misschien kun je vragen of ze er extra aandacht aan besteden?
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')