Ja, met zijwieltjes dus. Maar sinds kort heeft ze pas het principe 'trappen' door. Dat je dus zeg maar moet trappen om iets te bereiken qua vooruitgaan. Maar kan elk kind dat naar de basisschool gaat fietsen dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:40 schreef Sugar het volgende:
Maar we hebben het wel over fietsen mét zijwieltjes toch? Anders zou het ook wel erg knap zijn van Anna!![]()
Storm fietst wel al veel en goed, met zijwielen dus.
Omdat Amber omkomt in het speelgoed en er niet mee speelt...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:02 schreef cattie het volgende:
Ingrid, goed dat er naar gekeken wordt en hopelijk kunnen ze Kim helpen.
Vicky, waarom mag Amber geen speelgoed? Het is toch haar verjaardag? Ik snap best dat nuttige dingen ook handig zijn, maar het is toch ook leuk voor haar om wat speelgoed te krijgen.
Ive is zo'n schatje.
Ook zo bang voor Sinterklaas?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:38 schreef Vivi het volgende:
Doe ik ook hoor, Bart Smit kan hier onderhand inkopen komen doen
Amber heeft destijds zowat heel Smartville gekregen. Ik heb het een jaar in de kast gehad en een week of wat geleden weer uit de kast gehaad.. maar mevrouw vinid het totaal niet boeiend.. die kijkt liever een dvdtje..quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:38 schreef Vivi het volgende:
Vicky, misschien moet je gewoon wat speelgoed weghalen en ergens opbergen, en dan steeds wat dingetjes "ruilen"? Wie weet wordt het dan weer interessant voor d'r. Doe ik ook hoor, Bart Smit kan hier onderhand inkopen komen doen en als er teveel ligt wordt het onoverzichtelijk en speelt Dean er niet mee.
Of gooi een zwik op MP en koop nieuw.
Ja lastig is dat he? Gelukkig kan Mikael dat wel. Hele verhalen met zijn treintjes en auto's enzo. Is altijd heel erg leuk om te zien en te horenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:44 schreef Vicky het volgende:
Amber speelt gewoon TOTAAL NIET zelfstandig.. en daar word ik gek van!
Check! Ook niet als je d'r ff op weg helpt ofzo, gisteren heb ik d'r 10 x achter een kleurblok met een stel stiften gezet maar zodra je (na 10 minuten meegedaan te hebben) ook maar even drinken gaat pakken is het mis.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:44 schreef Vicky het volgende:
Amber speelt gewoon TOTAAL NIET zelfstandig.. en daar word ik gek van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |