Regenbroek, motorhandschoenen en een goeie winterjas en al je problemen zijn over.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:17 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Met deze kou is het niet te houden hoor. Tenzij je een speciaal pak koopt net als die motorlui = fucking duur voor een scootertje.
Bij mij vroren mijn tenen, benen en handen er zowat af vannochtend
Enige waarom ik met dit soort weer eigk de fox niet pakte was omdat ie levens gevaarlijk was danquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef fs180 het volgende:
Ja dat is het, lange afstanden op het platte land zijn funest voor je temperatuur. Zet er voor 2 maanden handkappen op?
Aantal jaar terug, vroor het als een gek, maar met motorkleding aan merk je dat niet, eerste rotonde was ook de eerste bocht, hup op mn plaat, pas toen ik opstond en weer bijna uitgleed snapte ik pas waarom het zo glad wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef yosander het volgende:
Alleen m'n handen beginnen na een kwartiertje flink koud te worden.
Benen valt nog wel mee, in de stad dan. Regenbroek zou aardig moeten helpen tegen de wind?
Misschien deze week toch maar met de fiets naar school, vanochtend een jongen op z'n Puch die niet zag dat het kruispunt wel glad was: die ging dus op z'n bek.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:55 schreef Len93 het volgende:
Andere oplossing (de mijne) :
[ afbeelding ]
Microcar MC2.
Lekker met dit weer gaan rijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:53 schreef Geqxon het volgende:
Ome geks heeft zijn rijbewijs A onbeperkt.
Van het weekend een GSXR-1100 160PK met verlengde chrome achterbrug kopen.
Ik snap dat niet, waarom zou je in een land zonder wegen die langer dan 1500 meter rechtuit gaan, je achterbrug gaan verlengen :S ?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:53 schreef Geqxon het volgende:
Ome geks heeft zijn rijbewijs A onbeperkt.
Van het weekend een GSXR-1100 160PK met verlengde chrome achterbrug kopen.
Draggen en driften natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, waarom zou je in een land zonder wegen die langer dan 1500 meter rechtuit gaan, je achterbrug gaan verlengen :S ?
Die 160pk is dan wel weer leuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |