Wat voor tijden haalde je daarmee op de sprintsquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef Robin-e30 het volgende:
bijna niks mhr
Uhm
2x 40cc
28,7 pk
45kilo
190 km/h (testbank)
Ja, ik blaas er 100 mee, dus ik hou het verkeer bij. En ja, ook met optrekken.quote:Op zondag 20 september 2009 21:38 schreef AvdZ het volgende:
ik vind zulke modellen echt niks he, zo'n wannabe motor waar ze 45 mee gaan rijden, da ziet er niet uit kan ik je vertellen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:08 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dôh.
maar dan nog, ookal is het schakel, ze maken geen motorgeluid. En zo uitziende dingen horen een geniaal hard geluid te maken.
Rij je ook RS2?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:20 schreef PatrickNL het volgende:
[..]
Ja, ik blaas er 100 mee, dus ik hou het verkeer bij. En ja, ook met optrekken.
Haha, wat een grapjurk. De vele buttsex die jij vroeger met fs180 had, en dan zeggen dat je hetero bent.quote:
Pics or didn't happenquote:
prachtig ding. Verreweg de mooiste kleur. Heb hem zelf ook in die kleur gehad maar dan de 06 versie.quote:Op zaterdag 14 november 2009 07:55 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn liefde op het eerste gezicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aprilia SR 50 R uit 2008.
Gast, wat doe jij in dit topic, je bent 6 jaar ouder dan iedereen hierquote:Op zondag 15 november 2009 14:37 schreef Geqxon het volgende:
Jezus man. Wat een domme noobies hier.
Ik ben even een paar maanden weg en het gaat over raceplee's met tuppahware en alluz MHR.
ZO HEB IK JULLIE NIET OPGEVOED KINDERS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |