Niet bitchen, als je wil dat ik de TT naar scooter + brommertopic verander doe ik dat voor je. Voor mij -als leek- is een brommer heel wat anders dan een scooter, maar hoort het scootergebeuren wel in dit topic plaats.quote:
Wat een pauper dingquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:04 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Een Yamaha Aerox [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal zelf veranderd , uiterlijk en motorisch.
Olivier Jacques 2006
Mika blauw
17.5 metrakit carb
Gianelli Extra Chrome (wordt vervangen voor een yasuni C16 een Twinner of een Gia Shot)
Malossi 50 cc sport (wordt vervangen voor een DR 70)
Brommertopic heeft een alleenrecht in pubquote:Op woensdag 4 november 2009 11:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Niet bitchen, als je wil dat ik de TT naar scooter + brommertopic verander doe ik dat voor je. Voor mij -als leek- is een brommer heel wat anders dan een scooter, maar hoort het scootergebeuren wel in dit topic plaats.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:30 schreef Berepis het volgende:
[..]
Wat een pauper ding
[ link | afbeelding ]
Dit is het echte werk, die rij jij niet poep met je dr70
Oja, even vergeten dat jij boven de mods staatquote:Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
Brommertopic heeft een alleenrecht in pub
Is je al vergeven hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oja, even vergeten dat jij boven de mods staat
Heb hem laten tunen tot een ruime 12pk, handmade uitlaat, 23 mm carb, 60 cc.quote:
Wel lekkere snelheid, alleen met 60cc moet het nog wel harder kunnenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:11 schreef Berepis het volgende:
[..]
Heb hem laten tunen tot een ruime 12pk, handmade uitlaat, 23 mm carb, 60 cc.
Goed voor zo'n 120-125 km/h
Tuurlijk kan dat harder, ik heb al menig 60 cctje op een kreidler gezien met Ruim 18 pk, maar dan moet er veel meer aangepast worden: en dan vooral de koppeling, daarnaast slijt die troep ook nog eens super hard.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:27 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Wel lekkere snelheid, alleen met 60cc moet het nog wel harder kunnen
Ik rijd op mn brommer met 85cc en heb gewoon trommelremmen zonder luchtgaten.. wel heb ik andere schokdempersquote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef fs180 het volgende:
Ik zeg ook niet dat een probleem, alleen het is verouderd, en je moet tegenwoordig wel iets hogere eisen stellen aan je veiligheid. Usd vork, nieuw remsysteem, luchtgaten in de achterrem, koni's en nieuwe schijven scheelt gewoon enorm.
Daar heb je wel gelijk in, de snelheid zal idd het probleem niet zijn. Maar het aanpassen aan de rest van het verkeer, dus het remwerk. Daarnaast is het voertuig veel lichter dan een motor, dus je remmen zullen ook sneller blokkeren en je bent veel kwetsbaarder voor wind etc.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef fs180 het volgende:
Ik zeg ook niet dat een probleem, alleen het is verouderd, en je moet tegenwoordig wel iets hogere eisen stellen aan je veiligheid. Usd vork, nieuw remsysteem, luchtgaten in de achterrem, koni's en nieuwe schijven scheelt gewoon enorm.
Hoezo remt een 4takt harder af ?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:56 schreef fs180 het volgende:
4 takt remt ook stukken harder af.
Blokkeren zal wel meevallen denk ik, door het lichte gewicht wil er minder gewicht rechtdoor en kan je vering de meeste verschuiving opvangen, in goede staat zullen ze niet snel blokkeren. Wel leuk soms, even je remmen testen tot er schubben op je band staan![]()
Nouja, het is dan wel geen Zundapp maar ik keur het goed.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:30 schreef Berepis het volgende:
[..]
Wat een pauper ding
[ link | afbeelding ]
Dit is het echte werk, die rij jij niet poep met je dr70
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |