Helemaal vergeten ja, nog dik 15km mee geredenquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:19 schreef no1uknow het volgende:
Ik kan er nog eentje aan jou lijstje toevoegen: ketting kapot met ijzerdraad gemaakt.
quote:
Ik rij er dan ook geen 45km/h meequote:Op zondag 20 september 2009 21:38 schreef AvdZ het volgende:
ik vind zulke modellen echt niks he, zo'n wannabe motor waar ze 45 mee gaan rijden, da ziet er niet uit kan ik je vertellen
wat is je probleem? ryz is iets heel anders dan ene rs2quote:Op maandag 21 september 2009 08:50 schreef remmertjuh het volgende:
Zeuren over een Rs2 terwijl je zelf een mh ryz hebt
Een ryz is geen nep-motor wou je zeggen, dat is gewoon een 50cc supermotard.quote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef AvdZ het volgende:
[..]
wat is je probleem? ryz is iets heel anders dan ene rs2
arme 4takkertquote:Op maandag 21 september 2009 19:51 schreef remmertjuh het volgende:
Trouwens, zaterdag avond is de brommer van een maatje van me gejat, een skyteam PBR, hij had hem compleet in het donker onder een boom gezet, komen wel anderhalf uur later terug, brommer weg. Volgende morgen vind ik hem 160 meter van mijn huis vandaag terug.
Alle bekabeling los getrokken, koplampen eruit, tank + zadel zat los. Ze hadden zelfs de cdi losgetrokken, stelletje amateurs, vind je het gek dat hij dan niet wil starten. 50 meter verder heb ik het contactslot + de koplamp teruggevonden.
Ow en ze hebben ook de tank leeg laten lopen, in een jerrycan, want ik heb nergens benzine sporen gezien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |