had de verkeerde smiley gebruiktquote:
quote:
[gf-mode]quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben wel.o.k aan het ondermijnen![]()
middag nijns
[wk-mode]quote:
[gf-mode]quote:
Nee, ik was het laatste alternatief om mee te gaan. Ze vroegen mij, omdat er niemand anders beschikbaar was en als ik die prikken eerder had gehaald had ik het zelf moeten betalen en nu is het op kosten van de zaak. Hetzelfde met mn paspoort. Moest een nieuwe en nu worden de kosten grotendeels door het bedrijf gedektquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet mijn vrouw zelf maar
Voor de rest lekker geregeld, maar je wist al eerder dat je naar Panama moest, dus waarom niet eerder die prik gehaald bv? En als je weet dat ze zo heerlijk meewerken zou ik zelf ook niet tot de laatste dag wachten
Succes iig, het zal uiteindelijk wel lukken. En die prikken, ach, bangmakerij
kosteloos naar panama en een nieuw paspoort.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, ik was het laatste alternatief om mee te gaan. Ze vroegen mij, omdat er niemand anders beschikbaar was en als ik die prikken eerder had gehaald had ik het zelf moeten betalen en nu is het op kosten van de zaak. Hetzelfde met mn paspoort. Moest een nieuwe en nu worden de kosten grotendeels door het bedrijf gedekt
Ik vind het ook wel leuk, maar het was vandaag gewoon een hoop gedoe. Ik ga er ook zeker van genieten!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kosteloos naar panama en een nieuw paspoort.
ik wil wel ruilen hoor.
enne usb sticks op voorraad heb ik bij nog geen bedrijf meegemaakt.
die dingen verdwijnen gewoon.
Genieten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk, maar het was vandaag gewoon een hoop gedoe. Ik ga er ook zeker van genieten!
dat is waarquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[gf-mode]
![]()
![]()
![]()
[/gf-mode]
je hebt geen type fouten en niets verkloot.
Dat ookquote:
hard doorwerken wil wel eens helpenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
Hier is het ook lekker warm
Bijna weekend
nog veel te doen
whehehequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
iemand nog iets leuk doen dit weekend?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o.i.d.
Hier ook nog veel te doen, dus het zal nog wel even duren voordat het weekend isquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
Hier is het ook lekker warm
Bijna weekend
nog veel te doen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
ik moet werken maar je smiley's kloppen wel met mijn werk
Ik heb na het werk nog veel te doen bedoelde ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier ook nog veel te doen, dus het zal nog wel even duren voordat het weekend is
die heb ik altijd aan staanquote:
klopt je krijgt visite vanavondquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb na het werk nog veel te doen bedoelde ik
Ik niet echt een lekker rustig avondje, maar morgen weer lekker druk ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb na het werk nog veel te doen bedoelde ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |