en dan heb je weekendquote:
Je bent onderweg naar mij thuis?quote:
idereen doetquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
pff, het wordt opeens heeeel druk hier
ik houd rekening met de filequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent onderweg naar mij thuis?
We hadden toch pas om 8 uur afgesproken?
Slimquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
idereen doet [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
ik houd rekening met de file
computeren en wijntje drinken. ik moest ook even kijkenquote:
verstandigquote:
ik denk het eerstequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
computeren en wijntje drinken. ik moest ook even kijken
wel.o.k: leuk dat je alle plaatjes post van hyves, wil je gf worden of bèn je hem?
ik zit in de GF-mode.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
computeren en wijntje drinken. ik moest ook even kijken
wel.o.k: leuk dat je alle plaatjes post van hyves, wil je gf worden of bèn je hem?
kijk dat is lekker... veel emoticons!!!quote:
Nou valt wel mee hoor, nog ruim 30 posts... dat duurt normaal meer dan een uur...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
Ow verrek deze is weer bijna vol.. opletten dus dat ik niet zit te F5-en terwijl er een nieuw topic open is
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit in de GF-mode.[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh dan heb ik nog ffquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk dat is lekker... veel emoticons!!!
[..]
Nou valt wel mee hoor, nog ruim 30 posts... dat duurt normaal meer dan een uur...
valt nog mee duurt nog wel een half uur ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
Ow verrek deze is weer bijna vol.. opletten dus dat ik niet zit te F5-en terwijl er een nieuw topic open is
deze komen ook niet van hyves.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik gebruik geen hyves emoticon's
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
Op dit tempo gaat dat wel lukken ja...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt nog mee duurt nog wel een half uur ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |