abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72849853
Bron
quote:
Maar liefst zes politieagenten waren nodig om een woedende bijna-bruid uit een stomerij te zetten, zo heeft de politie van het Duitse Osnabrück vandaag laten weten. In de stomerij kwam ze er namelijk achter dat haar bruidsjurk bleek te zijn gestolen. Behoorlijk lullig, zo twee dagen voor je bruiloft.

De in Brazilië geboren Rosinerie Bensmann is er kapot van. Ze vertelde dat het verlies van haar bruidsjurk te veel is om te verdragen.

Ze ging door het lint, schreeuwde tegen de stomerij-eigenaar en trok uit woede alle kleren van de rekken. Uit angst belde een stomerij medewerker de politie, die in grote getale kwam opdagen. Er waren maar liefst zes agenten nodig om haar uit de stomerij te krijgen.

De woedende Duitse heeft inmiddels een jurk gevonden, die ze tijdens de huwelijksvoltrekking mag lenen. Toch is ze verbitterd, aangezien niets haar eigen jurk kan vervangen. Deze had ze namelijk al vijftien jaar geleden aangeschaft, wachtend tot de grote dag.

"De jurk is weg en daar zijn wij verantwoordelijk voor", heeft de eigenaar van de stomerij laten weten. "Het staat buiten kijf dat wij de kosten zullen vergoeden."
Ik moest grinniken om die zes politie-agenten die blijkbaar nodig waren om 1 vrouw uit een zaak te verwijderen

Alhoewel ik mij wel voor kan stellen dat je als als bruid knap loopt te balen wanneer je jurk gestolen is vlak voor de bruiloft.

En een jurk vijftien jaar bewaren?
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_72849938
15 jaar bewaren
  donderdag 17 september 2009 @ 19:47:14 #3
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_72850517
Hoe een bruiloft een obsessie kan zijn

Toch wel een persoonlijk drama voor die vrouw, maar bij mensen die smijten met termen als "onverdragelijk" over zoiets stoms moet ik altijd gelijk aan enorm labiele gekken denken.
Vampire Romance O+
  PR/Manusje van alles donderdag 17 september 2009 @ 19:55:20 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72850881
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:34 schreef snellejelle het volgende:
15 jaar bewaren
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 17 september 2009 @ 20:00:36 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72851105
a woman scorned...
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_72851381
Niet echt meer het laatste modelletje die bruidsjurk. En wie zegt dat het ding is gestolen...wellicht is de stof gewoon vergaan tijdens het stomen

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 17-09-2009 20:12:25 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72851550
Flippen om spullen.
Als je zo debiel geobsedeerd bent door trouwen, dan spoor je sowieso al niet.
Steek die energie in je huwelijk, domme doosch.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 17 september 2009 @ 20:15:29 #8
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72851726
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72851779
Ik neem trouwens aan dat de bruidegom besloten heeft dat de bruiloft niet door gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')