Ik zou het naar ONZ gooien. Sterker nog, ik zou alle topics in GAM naar ONZ gooien als ik het voor het zeggen had. Wordt de topiclist een stuk overzichtelijker van.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het zo ONZ-waardig is is het dan geen tijd om er iets aan te gaan doen?
Ach getver...ben jij ook weer geunbanned? Wat gaat een maand snel voorbij.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou het naar ONZ gooien. Sterker nog, ik zou alle topics in GAM naar ONZ gooien als ik het voor het zeggen had. Wordt de topiclist een stuk overzichtelijker van.
Is dat niet de reden waarom je er juist vaker had moeten zijn? Sorry maar dit klinkt behoorlijk tegenstrijdigquote:Op woensdag 18 november 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In dat ONZ-waardig topic kom ik niet zo vaak. Gewoon niet gezien dus. Anders was het daar ook gedelete.
[..]
Die is goedquote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
En wat loop je toch te zeiken mens? Is het weer die tijd van de maand? Ga je tampon wisselen ofzo en hou je snavel.
Wat ben jij nou weer voor faalhaas, je banverzoek is nooit goed doorgekomen bij de FA'squote:Op woensdag 18 november 2009 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach getver...ben jij ook weer geunbanned? Wat gaat een maand snel voorbij.
Dus heb je nog een maand tegoedquote:Op woensdag 18 november 2009 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor faalhaas, je banverzoek is nooit goed doorgekomen bij de FA's
Je was me voor. Blijkbaar is GAM niet het enige forum waar je je niet kunt gedragen.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor faalhaas, je banverzoek is nooit goed doorgekomen bij de FA's
Oh? Vertel...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je was me voor. Blijkbaar is GAM niet het enige forum waar je je niet kunt gedragen.
Je zit wel vaak op de relstoel Bartquote:
Rel? Was er een rel dan? Wat heb ik nu weer gemistquote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zit wel vaak op de relstoel Bart
Wie niet... Maar wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben jij vroeger vaak gepest of wa?
Ow wacht, ik ben in de war met Edwinuss. Ook zo'n klapjosti. Ik haal jullie altijd door elkaar. Sorry hoor.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow wacht, ik ben in de war met Edwinuss. Ook zo'n klapjosti. Ik haal jullie altijd door elkaar.
quote:
Ik kom altijd weer even kijken als ik in My AT zie dat jij hier gepost hebtquote:Maar blij om te zien dat je FB nog steeds kunt vinden.
Zeiken op de allerkleinste dingetjes die niemand iets interesseert. Je doet het er express voor, alsof je iets wil 'terugpakken' voor je verledenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie niet... Maar wat heeft dat ermee te maken?
Dit is wel ultiem hardquote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow wacht, ik ben in de war met Edwinuss. Ook zo'n klapjosti. Ik haal jullie altijd door elkaar. Sorry hoor.
Maar blij om te zien dat je FB nog steeds kunt vinden.
gast, wat probeer jij te bereiken door iedereen maar lukraak af te zeiken?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow wacht, ik ben in de war met Edwinuss. Ook zo'n klapjosti. Ik haal jullie altijd door elkaar. Sorry hoor.
Maar blij om te zien dat je FB nog steeds kunt vinden.
Dat is stoere praat, jeweetz. Dan voelt Strolie zich weer helemaal de man. Kan ie 's avonds tijdens het eten weer over praten met het vrouwtje.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef Misan het volgende:
[..]
gast, wat probeer jij te bereiken door iedereen maar lukraak af te zeiken?
oh jaquote:Op woensdag 18 november 2009 13:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is stoere praat, jeweetz. Dan voelt Strolie zich weer helemaal de man. Kan ie 's avonds tijdens het eten weer over praten met het vrouwtje.
Ach, wat is falen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:15 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kom altijd weer even kijken als ik in My AT zie dat jij hier gepost hebt
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:23 schreef Chocobo het volgende:
Jeetje! Mensen,.... respect respect! Het hoeft allemaal niet zo te gaan. Gewoon normaal met elkaar omgaan zolang het kan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |