Dat gedeelte snap ik zelf ook nog steeds nietquote:Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef Misan het volgende:
[..]
wat is er niet overzichtelijk dan?
totdat je voor iedere multi-platform game 5 topics inc tagjes hebt natuurlijk en je niet door mag verwijzen naar dat centrale topic van die game omdat dat een specifieke vraag onbeantwoord laat.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:43 schreef koei het volgende:
Ik stel voor om alle topics voortaan op alfabetische volgorde te zetten! Dat is overzichtelijk!
Wat een onzin, een tag maakt duidelijk voor welke console de games zijn en dus duidelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
We halen al een tijdje alle tags weg uit (niet centrale) topictitels. Dat houdt de index wat overzichtelijker.
En 4 delen zijn een quadrilogy.
Trilogie weer teruggezet. Tags blijven weg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een onzin, een tag maakt duidelijk voor welke console de games zijn en dus duidelijk.
Daarnaast is het een trilogie met een prequel. Vergelijkbaar met LotR en the Hobbit.
Dus, allebei weer terugzetten aub.
Waar dat dan? Onder tags versta ik trouwens [ ] voor de TT. Tussen haakjes erachter is geen probleem. Ik heb (PS3) aan je TT toegevoegd. Blij nu?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn ook tags voor de MW2 topics
Nee, want de GoW serie is er voor verschillende consolesquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar dat dan? Onder tags versta ik trouwens [ ] voor de TT. Tussen haakjes erachter is geen probleem. Ik heb (PS3) aan je TT toegevoegd. Blij nu?
(PS3) weggehaald.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, want de GoW serie is er voor verschillende consoles
Doe er maar lacherig over, maar ik wil niet dat er aan mijn topictitels gekloot wordt. Het is goddomme geen V&A! Typo's, spelfouten, prima, maar dit soort zaken nee.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe er maar lacherig over, maar ik wil niet dat er aan mijn topictitels gekloot wordt. Het is goddomme geen V&A! Typo's, spelfouten, prima, maar dit soort zaken nee.
Als een TT tags bevat, of tot onduidelijkheid kan leiden, dan wordt hij aangepast.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe er maar lacherig over, maar ik wil niet dat er aan mijn topictitels gekloot wordt. Het is goddomme geen V&A! Typo's, spelfouten, prima, maar dit soort zaken nee.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PC en Xbox 360/ps3 snap ik wel, want PC zitten alleen maar te zeggen, ja mijn videokaart! En dat is irritant.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
Vind ik niet.
[Tags] weghalen was een idee van Cho. En we hebben het toentertijd op een avond gedaan. Verschil tussen voor en na was echt een stuk fijner leesbare index. Mensen lezen nu eenmaal van links naar rechts. Plus, dat het niet altijd hoeft. Waarom wil je de Wii-mensen niet bij een No More Heroes topic? Is toch dezelfde game?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |