abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 19 september 2009 @ 01:19:49 #26
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_72896817
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Niemand komt ooit voor het voorprogramma en je moet wel ERG goed zijn wil je die lauwe stilte dan doorbreken. Het leven van een voorprogramma is zwaar.
Ik heb zelf de ervaring dat het ook vaak van de hoofdact, muziekstijl en het bijbehorende soort publiek afhangt!

Nu zou ik zelf ook nooit in Tori Amos' voorprogramma willen staan! Wat zij doet is zo briljant en vooral uniek; het publiek wil dan echt even niets anders zien!
  zaterdag 19 september 2009 @ 18:51:57 #27
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_72911797
Soms tref je ook wel is redelijk grote voorprogramma's, snow patrol in het voorprogramma van de pixies, stereophonics in het voorprogramma van de rhcp, supergrass in het voorprogramma van de foofighters.
Ik vond dit voorprogramma wel aardig, hij durfde wel 20 euro's voor zijn cd te vragen.

Tori zelf was echt super, geluid was erg goed, binnenkort maar is de filmpjes op youtube knallen (rij 2 )
Die cover van vincent was trouwens echt prachtig.
  zaterdag 19 september 2009 @ 19:46:03 #28
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_72913682
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 18:51 schreef marcek het volgende:
Soms tref je ook wel is redelijk grote voorprogramma's, snow patrol in het voorprogramma van de pixies, stereophonics in het voorprogramma van de rhcp, supergrass in het voorprogramma van de foofighters.
Ik vond dit voorprogramma wel aardig, hij durfde wel 20 euro's voor zijn cd te vragen.

Tori zelf was echt super, geluid was erg goed, binnenkort maar is de filmpjes op youtube knallen (rij 2 )
Die cover van vincent was trouwens echt prachtig.
Ik zat ook op rij 2, en ik wil nu nooit meer verder weg zitten!!
  zondag 20 september 2009 @ 09:14:42 #29
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_72927063
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:23 schreef Misstique het volgende:

[..]

En dat laatste was dus van veraf niet te zien in 1e instantie. ik schrok me rot toen ze ineens wijdbeens ging zitten. .
Ik moest ook steeds naar haar enkels kijken om me ervan te doordringen dat het een legging was.

Leuk! Filmpjes! Zo even kijken!
  zondag 20 september 2009 @ 11:57:00 #31
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72927818
quote:
Zonde van de filmhoek van SBV maar oooohhh dat stuk was zo heftig
Bezeten!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 20 september 2009 @ 15:59:46 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72935863
Bekijk deze YouTube-video

Deze had ik ook nog gemaakt
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 21 september 2009 @ 17:07:59 #33
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72971775
Vonden jullie trouwens ook niet dat het leek alsof ze zwanger was?
Sowieso qua bollig buikje, en het feit dat ze haar buik vaak aaide en vastgreep als ze opstond.

Op google vind je er ook veel discussies over.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 23 september 2009 @ 15:15:40 #34
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73039315
Vanavond weer
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 24 september 2009 @ 10:42:11 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73062879
Give (dubbel dus)
Hotel
Cornflake Girl (dubbel dus)
Icicle
Beauty Of Speed
Starling

Carbon (dubbel dus)
Liquid Diamonds
Siren
Your Cloud
Take To The Sky

Never Seen Blue

Jackie’s Strength

Beauty Queen / Horses
Sugar

Fast Horse (dubbel dus)
Precious Things (dubbel dus)
Strong Black Vine (dubbel dus)

Caught A Lite Sneeze
Big Wheel (dubbel dus)



Mijn GOD wat was ze weer heerlijk. En ze werd woest Mensen, zoals gewoonlijk, gingen staan bij Precious Things. Standaard. Maar in die zaal kon je niet naar voren lopen, soort bioscoopachtige zaal. De eerste rij ging echter staan, tegen het podium aan en de security meneer vond dta niet goed dus die kwam ze terug zetten steeds.

Je kon merken dat Tori zich afvroeg wat er aan de hand was en het er niet mee eens was. Dus ze stopt gewoon Precious Things. "What??!! No!! SIT DOWN!!!! No.. no... not you... HIM! Fuck Off!!! This is MY fucking show and people can stand up if they fucking want to!!!! FUCK OFF!!!!!!! Stand up!!! Com, on stand up!!

En de he-le zaal ging in 1x staan.



Ohh dat was een mooi moment!

[ Bericht 2% gewijzigd door Ang3l op 24-09-2009 10:54:54 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_73063047
LOL! En dat heb ik dus weer gemist. En Sugar ook. Wat geweldig haha!
  donderdag 24 september 2009 @ 10:53:35 #37
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73063174
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:48 schreef MadGuy het volgende:
LOL! En dat heb ik dus weer gemist. En Sugar ook. Wat geweldig haha!
De zaal is trouwens erg fijn. Helemala niet goot, met van die dikke zachte bioscoopstoelen Rij 5 was enorm vooraan (al zat Kenne nog beter met zijn rij 3 en in het midden... die zatt zowat op de precious things van Tori).

Ik was blij met de andere setlist, met weliswaar wat overlappingen. Ik vond alleen Liuid Diamonds geen fuck aan, nooit gevonden. En ik herkende Siren helemaal niet, die was mooi

Maar het mooiste was toch echt het fuck off moment. Ook al onderbrak ze daarvoor Precious Things Hoop dat iemand dat gefilmd heeft
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 24 september 2009 @ 20:28:37 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73081418
Zo, da's een:

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_73081796
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Ang3l het volgende:

Mijn GOD wat was ze weer heerlijk. En ze werd woest Mensen, zoals gewoonlijk, gingen staan bij Precious Things. Standaard. Maar in die zaal kon je niet naar voren lopen, soort bioscoopachtige zaal. De eerste rij ging echter staan, tegen het podium aan en de security meneer vond dta niet goed dus die kwam ze terug zetten steeds.

Je kon merken dat Tori zich afvroeg wat er aan de hand was en het er niet mee eens was. Dus ze stopt gewoon Precious Things. "What??!! No!! SIT DOWN!!!! No.. no... not you... HIM! Fuck Off!!! This is MY fucking show and people can stand up if they fucking want to!!!! FUCK OFF!!!!!!! Stand up!!! Com, on stand up!!

En de he-le zaal ging in 1x staan.



Ohh dat was een mooi moment!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 24 september 2009 @ 20:42:37 #40
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73081997
Bekijk deze YouTube-video

Hmmz, opname te dicht bij de box
Hij kraakt
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_73091656
Ha eindelijk hebben jullie hier Grain ook ontdekt. Let op daar gaan we nog heel veel van horen in de toekomst
Ik wil toch even reageren op de reactie van JeanVe die zit te mutsen over de engelse uitspraak van Grain..??? Ik weet niet met welke oren jij luisterd en waar waar je dat vandaan haalt.
Er is toch echt niets op of aan te merken wat betreft haar uitspraak.


Haar website vind je te Tori achtig...bedankt voor t compliment want die heb ik gemaakt
  zaterdag 26 september 2009 @ 02:43:14 #42
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_73118617
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:00 schreef ikagami het volgende:
Ha eindelijk hebben jullie hier Grain ook ontdekt. Let op daar gaan we nog heel veel van horen in de toekomst
Ik wil toch even reageren op de reactie van JeanVe die zit te mutsen over de engelse uitspraak van Grain..??? Ik weet niet met welke oren jij luisterd en waar waar je dat vandaan haalt.
Er is toch echt niets op of aan te merken wat betreft haar uitspraak.


Haar website vind je te Tori achtig...bedankt voor t compliment want die heb ik gemaakt
Blij dat je het positief opvat! Mijn opmerking over de website was ook absoluut geen waarde-oordeel, hij ziet er goed uit, maar de hele sfeer, de foto's (die neem ik aan niet van jouw hand zijn) doen erg sterk aan Tori Amos denken!

En wat betreft mijn 'mutsen' over de uitspraak van de zangeres; zeggen dat er 'echt niets op of aan te merken' over is, getuigt eerder van een gebrek aan jouw (getrainde) gehoor dan de mijne!
  zaterdag 26 september 2009 @ 02:47:17 #43
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_73118636
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Ang3l het volgende:
Zo, da's een:


Zijn dit jouw filmpjes? In dat geval zou ik 'HMH' even vervangen door iets van 'Martiniplaza'!
  zaterdag 26 september 2009 @ 03:02:11 #44
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
  zondag 27 september 2009 @ 14:39:20 #45
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73148184
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 02:47 schreef JeanVe het volgende:

[..]

Zijn dit jouw filmpjes? In dat geval zou ik 'HMH' even vervangen door iets van 'Martiniplaza'!
Dat krijg je als je 2x gaat
Ik was vorige weke in de HMH bij Tori.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 27 september 2009 @ 17:45:29 #46
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_73153688
quote:
Op zondag 27 september 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat krijg je als je 2x gaat
Ik was vorige weke in de HMH bij Tori.
Dat idee kreeg ik al! Het was ook gewoon pure kift hoor, van mijn kant!!! Ik heb 'r alleen in de HMH gezien!
pi_73173118
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 02:43 schreef JeanVe het volgende:

[..]

Blij dat je het positief opvat! Mijn opmerking over de website was ook absoluut geen waarde-oordeel, hij ziet er goed uit, maar de hele sfeer, de foto's (die neem ik aan niet van jouw hand zijn) doen erg sterk aan Tori Amos denken!


En wat betreft mijn 'mutsen' over de uitspraak van de zangeres; zeggen dat er 'echt niets op of aan te merken' over is, getuigt eerder van een gebrek aan jouw (getrainde) gehoor dan de mijne!


die foto's zijn van mijn hand

dan zou ik wel graag willen weten wat er op aan te merken valt.
Of mijn gehoor getraind is..tja... Ik heb ooit een muziekopleiding gedaan maar er zal inderdaad wel een en ander op aan te merken zijn na 20 jaar gitaarspelen in diverse bandjes...
  maandag 28 september 2009 @ 12:29:14 #48
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_73176770
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef ikagami het volgende:

[..]

die foto's zijn van mijn hand

dan zou ik wel graag willen weten wat er op aan te merken valt.
Of mijn gehoor getraind is..tja... Ik heb ooit een muziekopleiding gedaan maar er zal inderdaad wel een en ander op aan te merken zijn na 20 jaar gitaarspelen in diverse bandjes...
Pffff, volgens mij hadden we het over de uitspraak van de zangeres en niet over muzikaal gehoor, toch??!

En wat de foto's betreft heb je blijkbaar ook niet erg goed gelezen wat ik erover zei (inclusief de positieve dingen)!

Het lijkt mij overigens vrij normaal dat mensen op een muziekforum kritiek mogen geven (zij het fatsoenlijk) op welke artiest dan ook. Als iemand daar dan niet tegen kan, is hij wellicht niet geschikt voor het 'wereldje'.

Genoeg hierover, wat mij betreft!
  maandag 28 september 2009 @ 12:30:44 #49
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_73176810


[ Bericht 100% gewijzigd door JeanVe op 28-09-2009 12:31:19 ]
pi_73184212
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:29 schreef JeanVe het volgende:

[..]

Pffff, volgens mij hadden we het over de uitspraak van de zangeres en niet over muzikaal gehoor, toch??!

En wat de foto's betreft heb je blijkbaar ook niet erg goed gelezen wat ik erover zei (inclusief de positieve dingen)!

Het lijkt mij overigens vrij normaal dat mensen op een muziekforum kritiek mogen geven (zij het fatsoenlijk) op welke artiest dan ook. Als iemand daar dan niet tegen kan, is hij wellicht niet geschikt voor het 'wereldje'.

Genoeg hierover, wat mij betreft!

heb je absoluut gelijk in, op een muziekforum mag je zeker je menig geven en kritiek geven en iemand die daar niet tegen kan kan inderdaad beter een andere baan gaan zoeken.

maar op een muziekforum mogen anderen toch ook reageren op de reacties die geplaatst worden?
Wat ik nl wilde weten, en mischien was ik daar niet duidelijk in, is wat je dan niet goed aan die uitspraak vind, geef eens een voorbeeld. thats it.

maar inderdaad Genoeg hierover
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')