Deze keer was het wel een echte sluipschutter:quote:Politie doodt dolle stier in centrum Leeuwarden
ANP - Gepubliceerd op 17 september 2009 16:51, bijgewerkt op 16:56
LEEUWARDEN - Een agressieve ontsnapte stier is donderdagmiddag door een politieman midden in Leeuwarden neergeschoten. Dat heeft de Friese politie laten weten. Het dier is waarschijnlijk uit een weiland aan de rand van de stad ontsnapt en nadien naar het centrum gelopen. Op zijn wandeltocht viel de stier mensen aan en nam hij een politiefiets op de horens om die vervolgens compleet te vernielen.
Uiteindelijk belandde de stier in een voortuin aan de Marnixstraat, waar een politieman het beest met één schot wist te vellen. ‘Er ontsnapt natuurlijk wel eens vaker een stier in Friesland, maar normaliter lopen ze dan niet een stadscentrum in’, aldus een politiewoordvoerder.
http://www.volkskrant.nl/(...)n_centrum_Leeuwarden
quote:waar een politieman het beest met één schot wist te vellen
Dus hij lag in de bosjes, stalkte het stier, nam een schot en was weg?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:23 schreef Sjaakmat het volgende:
Deze keer was het wel een echte sluipschutter:
Nee mattie, hij gaf een schot. Hij is zelf ongedeerd gebleven.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dus hij lag in de bosjes, stalkte het stier, nam een schot en was weg?
Dan is het geen sluipschutter.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:32 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Nee mattie, hij gaf een schot. Hij is zelf ongedeerd gebleven.
Waarom is het geen incident? Jij zag deze al aankomen?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dan is het geen sluipschutter.
Het is niet eens een incident
Dat het geen hooligan is maakt het minder erg?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:34 schreef Tristessa het volgende:
Wat een suggestieve topictitel.
Tja, die arme stier, werd vast helemaal dol van ús Mem.
Ik begrijp je opmerking niet in samenhang met mijn post.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:34 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat het geen hooligan is maakt het minder erg?
Dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry daarvoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:43 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik begrijp je opmerking niet in samenhang met mijn post.
Wat ik trouwens ook niet begrijp is waarom ze dat beest meteen dood hebben laten schieten. Waarom niet een verdoving?
Vernieling van een politiefiets! Korte metten ermee.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:43 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik begrijp je opmerking niet in samenhang met mijn post.
Wat ik trouwens ook niet begrijp is waarom ze dat beest meteen dood hebben laten schieten. Waarom niet een verdoving?
Lafaards , echt weer een wraakoefening omdat er een hometrainerfietsje van die luie donders werd gesloopt door een rund.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:23 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Deze keer was het wel een echte sluipschutter:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |