hoeveel FB heb jij (gehad)quote:Op donderdag 17 september 2009 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
joost? dat zou mijn tweede keuze geweest zijn.![]()
Kad ook een FB die zo heette. Dus ik houd het wel bij KK.
Laten vollopen met een waterbesparende douchekop...doe ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar dat is nog nooit gevuld geweestIk vind badderen ook een tijdverspilling en waterverspilling.
wat een hollandse zuinigheidquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Laten vollopen met een waterbesparende douchekop...doe ik ook
ja dat gaat niet snel.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe lang duurt het vollopen ?
ben je net wakker?quote:
Slim hequote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Laten vollopen met een waterbesparende douchekop...doe ik ook
1tje in Nederland. En twee hier. Maar dat zijn vrienden met bonus. De algemene FB is alleen langskomen, neuken en dan weer weggaan. Dat is bij mij niet.quote:
hahaha dat hadden we hier ook maar dat heb ik eruit gesloopt.quote:
zeg dan friends with benfitsquote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1tje in Nederland. En twee hier. Maar dat zijn vrienden met bonus. De algemene FB is alleen langskomen, neuken en dan weer weggaan. Dat is bij mij niet.
(en wat ik ernaast doe)
en jij?
ja, maar ik was toch in het Nederlands bezig.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zeg dan friends with benfits
hoeveel friends with benefits heb jij Yuriquote:Op donderdag 17 september 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zeg dan friends with benfits
the million dollar questionquote:Op donderdag 17 september 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoeveel friends with benefits heb jij Yuri
o, je bent brak.quote:
maar ineens is hij stilquote:Op donderdag 17 september 2009 21:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
the million dollar question
*drumroll*
alleen jij en mismo tochquote:Op donderdag 17 september 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoeveel friends with benefits heb jij Yuri
quote:
En A'dam dan ?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen jij en mismo toch
Alsof Nuno y Yo zouden delenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |