nee, dan is etenstijd voorbijquote:Op donderdag 17 september 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo nog maar 20 min? moet je de trein halen o.i.d.?
ik ga toch naar Lissabonquote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij moet zeker naar A'dam om even te ........
Ook. Roken en koffie is niet goed voor de smaak.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zit echt zo veel verschil in... Het is altijd weer een (on)aangename verrassingMaar is het echt de dag ervoor? Ik dacht dat het langer duurde.
Was je weer wezen sletten?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat is atlijd met pillow talk. Deed ik eauk eergisteren.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, dan is etenstijd voorbij
spanjaard die je bentquote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
mag je er niet langer over doen dan? strange little man you are.![]()
Je bedoelt in de club? Nee, dit is mijn FB. We trekken (hihi) de hele avond ervoor uit. Eerst natuurlijk champie en dan in bad met zijn tweeen (bad is groot zat voor 4 personen) en dan fuckfest.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was je weer wezen sletten?
they made me do itquote:
Ik proef het niet iedere dag moet ik zeggenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Speaking of which, ben ik de enige die altijd weer benieuwd is hoe het vandaag smaakt?
eet ze, frikandellen en patat zeker weerquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ga toch naar Lissabon
gij snoodaardquote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bedoelt in de club? Nee, dit is mijn FB. We trekken (hihi) de hele avond ervoor uit. Eerst natuurlijk champie en dan in bad met zijn tweeen (bad is groot zat voor 4 personen) en dan fuckfest.
nee morgen pasquote:Op donderdag 17 september 2009 18:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eet ze, frikandellen en patat zeker weer
ben je nu al klaar? schuif je het zo naar binnen? (niet die frikandel, bedoel ik)quote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee morgen pas![]()
vandaga huts/stamppot
quote:
u besta be not talking bout me.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met badolie en rozenblaadjes ?
ben een snelle eterquote:Op donderdag 17 september 2009 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je nu al klaar? schuif je het zo naar binnen? (niet die frikandel, bedoel ik)
en dan ben je een spons als je er weer uit komtquote:Op donderdag 17 september 2009 18:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar geen rozenblaadjes, da's zo gay.
![]()
![]()
Lekker 3 uur in bad zitten, drinken, jointje, n**ken.
in een homo topic, goede morgenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
Waar ben ik nou weer in terecht gekomen
en heb je ook al de afwas gedaanquote:
daar hebben ze een vaatwasser voor uitgevondenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en heb je ook al de afwas gedaan
zoals deze spons?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan ben je een spons als je er weer uit komt
wat bedoel je?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
Waar ben ik nou weer in terecht gekomen
Dat geouwehoer over bad en spons en allesquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoals deze spons?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat geouwehoer over bad en spons en alles
stamppot is toch voor de winterquote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee morgen pas![]()
vandaga huts/stamppot
hee hou eens op ik heb al een tijdje geen sex gehadquote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
iets te romantisch?
ach, we beginnen romantisch maar eindigt in ....![]()
![]()
dat at ik ook s zomers.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
stamppot is toch voor de winter
was ook hutspotquote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
stamppot is toch voor de winter
arme nunoquote:Op donderdag 17 september 2009 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hee hou eens op ik heb al een tijdje geen sex gehad
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wonderer is niet gewend aan een romantische Mieke ?
ik volgens mij nietquote:Op donderdag 17 september 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Maar iedereen heeft toch wel een romantische streak in zich?
waarom geloof ik je niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
na het komende weekend toch weer ?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar als jij naar Amsterdam toe gaat om je te laten volblaffen dan doe je toch ook een drankje o.i.d vooraf en bijpraten and shit? toch niet meteen binnenkomen, nog met je jas aan met je hakken in de lucht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
En met een lekkere lap vlees bedoel je?....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:39 schreef mike_hunt het volgende:
dat at ik ook s zomers.andyvie, spinazie.
![]()
met een lekkere lap vlees.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef Steve het volgende:
[..]
En met een lekkere lap vlees bedoel je?....
Te makkelijk, ik weet het...
je weet niet wat een tijdje bij mij isquote:
een uurtje?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet niet wat een tijdje bij mij is![]()
iets langerquote:
Drie uur in bad vind ik gewoon raar. Het wordt koud en alles, je lichaam wordt rimpelig en drie uur in dezelfde houding schiet ook niet op...quote:Op donderdag 17 september 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Maar iedereen heeft toch wel een romantische streak in zich?
maar Mieke is ook zonder bad toch ook rimpeligquote:Op donderdag 17 september 2009 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie uur in bad vind ik gewoon raar. Het wordt koud en alles, je lichaam wordt rimpelig en drie uur in dezelfde houding schiet ook niet op...
Zou hem best willen gladstrijkenquote:Op donderdag 17 september 2009 19:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar Mieke is ook zonder bad toch ook rimpelig
Hoe gaat het trouwens met je date ?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Zou hem best willen gladstrijken
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je date ?
nee hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 19:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zet je me nou op me plaats of wat is dit
![]()
![]()
gaat goedjes, alles leuk en geen hoofdpijn
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee hoorvan mij mag alles
![]()
Was gewoon benieuwd hoe het ging
tis niet atlijd 3 uur. maar we praten bij. doen een pilletje, champie. Het wordt niet koud, wordt op temperatuur gehouden. nee, ik word niet rimpelig door de olie, hooguit mijn vingertoppen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie uur in bad vind ik gewoon raar. Het wordt koud en alles, je lichaam wordt rimpelig en drie uur in dezelfde houding schiet ook niet op...
i'll show u rimpelig, u sack o shit.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar Mieke is ook zonder bad toch ook rimpelig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
aaaaaahhhhhhhhh wat lievvvquote:Op donderdag 17 september 2009 19:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Het gaat ontspannen, heb af en toe het idee van had ik je maar eerder ontmoet
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i'll show u rimpelig, u sack o shit.
kom maar op, ik lust je rauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
GTSTquote:Op donderdag 17 september 2009 20:01 schreef mike_hunt het volgende:
waar is idereen? eten? o wacht ff, goede tijden..![]()
![]()
Hij kan beter een jong blaadje nemen. Dan is het vlees nog lekker mals.quote:
Hot tub dus?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tis niet atlijd 3 uur. maar we praten bij. doen een pilletje, champie. Het wordt niet koud, wordt op temperatuur gehouden. nee, ik word niet rimpelig door de olie, hooguit mijn vingertoppen.
En nee, niet in dezelfde houding. Bad is 2 bij 2,50 geloof ik. Er kunnen 3 volwassen mannen naast elkaar liggen en helemaal onderwater.
Niet de standaard baden, die ik ook in Amsterdam heb. Waar ik niet met mijn benen gestrekt kan inliggen.
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Het gaat ontspannen, heb af en toe het idee van had ik je maar eerder ontmoet
Kkstquote:
Je mag ook mijn voornaam gebruikenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kkst(ik vind de kk afkorting zo ... nou ja, omdat iedereen het voor kanker gebruikt).
Hot tub zou ik nog wel eens willen ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja, in zo'n standaard ding is het niet gezellig met opgetrokken knieen
Keuken?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je mag ook mijn voornaam gebruiken
handtasje? I'll show u handtasjequote:Op donderdag 17 september 2009 20:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En lekker handtasje van me
Wat is omhoog
hebben jullie wel een bad?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hot tub zou ik nog wel eens willen ja.
Okeequote:Op donderdag 17 september 2009 20:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je mag ook mijn voornaam gebruiken
Sorry, grampsquote:Op donderdag 17 september 2009 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
handtasje? I'll show u handtasje![]()
![]()
heb je je huiswerk al gemaakt? anders geen internet 4 u.![]()
Yeah, maar dat is nog nooit gevuld geweestquote:
Zonde, dat had je blessure wel lekker gevonden.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar dat is nog nooit gevuld geweestIk vind badderen ook een tijdverspilling en waterverspilling.
quote:
I dunno, kep je fobo en die andere shit bekeken, maar daar staat het ook niet. Wat zeg ik dit weer eloquentquote:
Het begint met een Jquote:Op donderdag 17 september 2009 20:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
I dunno, kep je fobo en die andere shit bekeken, maar daar staat het ook niet. Wat zeg ik dit weer eloquent
staat ie hier tussen?quote:
joost? dat zou mijn tweede keuze geweest zijn.quote:
hoe lang duurt het vollopen ?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zonde, dat had je blessure wel lekker gevonden.![]()
Als ik weer te veel heb getraind of na bootcamp, ga ik er altijd ff inliggen.![]()
Aan waterverspilling doe ik niet aan. Ik ga niet elke dag in bad. Net wat je zegt, geen tijd. althans nu even wel.
hoeveel FB heb jij (gehad)quote:Op donderdag 17 september 2009 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
joost? dat zou mijn tweede keuze geweest zijn.![]()
Kad ook een FB die zo heette. Dus ik houd het wel bij KK.
Laten vollopen met een waterbesparende douchekop...doe ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar dat is nog nooit gevuld geweestIk vind badderen ook een tijdverspilling en waterverspilling.
wat een hollandse zuinigheidquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Laten vollopen met een waterbesparende douchekop...doe ik ook
ja dat gaat niet snel.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe lang duurt het vollopen ?
ben je net wakker?quote:
Slim hequote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Laten vollopen met een waterbesparende douchekop...doe ik ook
1tje in Nederland. En twee hier. Maar dat zijn vrienden met bonus. De algemene FB is alleen langskomen, neuken en dan weer weggaan. Dat is bij mij niet.quote:
hahaha dat hadden we hier ook maar dat heb ik eruit gesloopt.quote:
zeg dan friends with benfitsquote:Op donderdag 17 september 2009 21:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1tje in Nederland. En twee hier. Maar dat zijn vrienden met bonus. De algemene FB is alleen langskomen, neuken en dan weer weggaan. Dat is bij mij niet.
(en wat ik ernaast doe)
en jij?
ja, maar ik was toch in het Nederlands bezig.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zeg dan friends with benfits
hoeveel friends with benefits heb jij Yuriquote:Op donderdag 17 september 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zeg dan friends with benfits
the million dollar questionquote:Op donderdag 17 september 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoeveel friends with benefits heb jij Yuri
o, je bent brak.quote:
maar ineens is hij stilquote:Op donderdag 17 september 2009 21:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
the million dollar question
*drumroll*
alleen jij en mismo tochquote:Op donderdag 17 september 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoeveel friends with benefits heb jij Yuri
quote:
En A'dam dan ?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen jij en mismo toch
Alsof Nuno y Yo zouden delenquote:
morgen vrij zeker?quote:
hoeft toch niet, je kan toch el tren spelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Alsof Nuno y Yo zouden delen
Hmmm doe je meequote:Op donderdag 17 september 2009 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoeft toch niet, je kan toch el tren spelen.![]()
![]()
lekker lang weekendquote:
das anders dan friends with benefits?quote:
o ja, je studeerde. Wat voor studie ook alweer? Journalistiek?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Want ik moet opdrachten maken en lezen en studeren.
jaquote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das anders dan friends with benefits?
omg tis ook FB
Bachelor of Master?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Neederlandsche taal ende kultuur.
Zonde, dat je voor het bangen naar A'dam gaat. Je zou er een avondje uit van moeten maken met die hot bitch van je. Lekker eten in Supperclub o.i.d. Daarna clubben.quote:
Wat wil je later gaan doen? De Journalistiek in? Boeken schrijven?quote:
Het is wel een van mijn dromen om een boek te schrijven, maar ik kom er niet toe om mijn idee daadwerkelijk uit te typen en er goed in te zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat wil je later gaan doen? De Journalistiek in? Boeken schrijven?![]()
Moderne is leuk ja. En veel werkquote:Een meissie die ik ken deed ook die studie. Ze is afgehaakt, maar vond Moderne Letterkunde(?) het leukste aan de opleiding. En boeken lezen, heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel boeken lezen.
ah, scheikunde meneerquote:Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef Weemz het volgende:
*Heeft misschien ein-de-lijk een stageplaats*
hoezo je komt er niet aan toe? Alle begin is kut, je zal er alleen maar door groeien. Schrijf je al korte verhalen?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[quote]
Het is wel een van mijn dromen om een boek te schrijven, maar ik kom er niet toe om mijn idee daadwerkelijk uit te typen en er goed in te zijn.
ga je mond spoelen met groene zeep.quote:
Nee... Als Leraar-in-wordingquote:Op donderdag 17 september 2009 22:36 schreef mike_hunt het volgende:
ah, scheikunde meneer![]()
een stageplek a la CSI?
Ik ben veel te druk met vanalles, en daardoor kan ik niet rustig gaan zitten om te schrijven enzo. En ik schrijf wel eens wat, niet echt verhalen, meer een soort sfeerstukjes of verhalende gedachtenkronkels.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo je komt er niet aan toe? Alle begin is kut, je zal er alleen maar door groeien. Schrijf je al korte verhalen?
Ik wil ook een keer een kinderboek schrijvenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo je komt er niet aan toe? Alle begin is kut, je zal er alleen maar door groeien. Schrijf je al korte verhalen?
Zeg! dit heb je me zelf geleerdquote:Op donderdag 17 september 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je mond spoelen met groene zeep.![]()
btw
Leraarschap?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nee... Als Leraar-in-wording
Trouwens in NL valt het NFI (Nederlands Forensisch Instituut, de NL versie van CSI) echt zwaar tegen. Het is echt niet zo spectaculair als op TV (natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |