Oh, vervelend.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi dan!
Ja, ik verveel me eigenlijk ook wel een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, vervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAH!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, vervelend.+1 voor de matige, maar toch wel leuke grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Mja, voornamelijk werken. En jij?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ga je dit weekend doen?
Ja, ik ook voornamelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, voornamelijk werken. En jij?
Jaa, ik ook!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ook voornamelijk.
Maar zaterdag lekker stappen
Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa, ik ook!Heb er echt zin in
Die wil ik ook nog wle keer zienquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
morgenavond Inglourious Basterds, iedereen kan definitief
Oh tof! Misschien zie ik je daar dan nog wel!quote:
Vast wel. Maar Atak goes XL morgen he..quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh tof! Misschien zie ik je daar dan nog wel!
Oja, klopt!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast wel. Maar Atak goes XL morgen he..
Ik denk in de grote zaal. Die bandjes lijken me niet watquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, klopt!
Waar ben je te vinden denk je?
ik ook super graag, al een paar weken; maar telkens kon er wel iemand nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wle keer zien
Nah, mij ook niet. Maar ik kijk nog wel evenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk in de grote zaal. Die bandjes lijken me niet wat
Haha, ja. Nou, ik zie nog wel waar de rest heen gaat, ik volg ze welquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, mij ook niet. Maar ik kijk nog wel even
Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:22 schreef ReMcOrE het volgende:
en na de film nog pilsjes drinken bij een kameraad thuis waarschijnlijk
Okeequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ja. Nou, ik zie nog wel waar de rest heen gaat, ik volg ze wel
Ja, supermooie wedstrijdquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je Twente gezien gisteren?
Kun je kappen nathaliequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je Twente gezien gisteren?
Nou, ik vond het jammer dat ze die paar kansen hebben gemist.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, supermooie wedstrijd
En wie wou het niet over voetbal hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik vond het jammer dat ze die paar kansen hebben gemist.
En die doelpunt tegen was wel echt een grote fout van de muur.
eens!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, klopt. Maar ze hebben daarna wel 2 hele mooie doelpunten gemaaktquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik vond het jammer dat ze die paar kansen hebben gemist.
Ja, die eerste was wel heel sneaky, zo vlak na die blessure van Fenerbaçe.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ze hebben daarna wel 2 hele mooie doelpunten gemaakt
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, die eerste was wel heel sneaky, zo vlak na die blessure van Fenerbaçe.
Zullen we maar even extra helpen om dit topic vol te gooien?quote:
Maar wij waren toch al heel fanatiek bezig?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zullen we maar even extra helpen om dit topic vol te gooien?
maar 2130 vol vergt net ff dat beetje extra van ons...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wij waren toch al heel fanatiek bezig?
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wij waren toch al heel fanatiek bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |