Ik heb geen idee eigenlijk wat er nep is,quote:
Waar heb je dat feest dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
goei'navond, vanaamd personeelsfeest van t oude werk!
Dat is prettig wakker wordenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:57 schreef Rumille het volgende:
Goedenmiddag. Mooie dag vandaag. Eerst tot half 2 uitgeslapen, daarna wakker gemaakt door de deurbel, maar tot mijn blijdschap was dat vanwege mijn gloednieuwe laptop
Maak nou eens een foto!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, een van de tweeling is er weer, kan ik lekker naar dat wiegende kontje kijken elke keer als ze voorbijloopt
Datquote:
Tukker dus?quote:
Welkomquote:
ergens in almelo, weet niet precies waar!quote:
Waar heb je gewerkt dan in Almelo ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ergens in almelo, weet niet precies waar!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:12 schreef Robinhoo het volgende:
Let op jongens, vanmorgen weer een voorbeeld van wat er mis is met de maatschappij:
Gisteren heeft FC Twente 2-1 gewonnen van Fenerbach (Turken), vanmorgen op school, zag een turk uit mijn klas dat ik FC Twente op mijn schrift had staan. Hij riep:"STEEK EEN MES, STEEK EEN SCHAAR IN DIE KANKER TWENTENAAR".
Huuuul'n.
En hij komt uit Almelo.quote:
niet in almelo, hier in t dorp!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar heb je gewerkt dan in Almelo ?
Aah okequote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
niet in almelo, hier in t dorp!
ik zal je maar eens een pm sturen. Al dat volk hier hoeft de details ook niet te wetenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jazeker, over anderhalve week is het al zover.![]()
[..]
Hai MarkoIk durf niet.
![]()
[..]
Wat denk je zelf?![]()
[..]
Ik durf alleen met Ruler (en zn vriendin) af te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |