UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Wel gek, want de burgemeester had belooft dat er een vrij vervoer zou komen als er vorig jaar niet zoveel zou gebeuren, en geurineerdquote:Op donderdag 17 september 2009 17:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
P.S. Die Twente-supporters schijnen vorig jaar overal en nergens te hebben geurineerd en rotzooi te hebben getrapt toen ze naar Heerenveen gingen. Dus de kans is groot dat welke rechter dan ook vindt dat besloten mag worden dat ze verplicht met de buscombi moeten.
Gewoon hup hup in de bus. Toch niet zo gek?
Het is goedkoper, en het is veiliger. Dus waarom zou je nog met de auto willen? Met een autocombi moet je ong dezelfde tijd weg
Zegt een ajaxsupporter.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
Aso Twente supporters moeten gewoon voor elke wedstrijd een buscombi krijgen, zelfs thuiswedstrijden!
reageer eens inhoudelijk?quote:
Temeijerquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeiedag, vanaamd!, twente! maar ik ga niet kijken.
zo fitnessen en hardlopen en mijn aanwezigheid is nog ergens anders gewenstquote:
Omdat voetbal vertegenwoordigt wat er allemaal mis is in de wereld.quote:
Je hebt gelijk! Als ik vanavond Twente zie voetballen denk ik:quote:Op donderdag 17 september 2009 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat voetbal vertegenwoordigt wat er allemaal mis is in de wereld.
Eens, al dat gevecht na die tijd.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat voetbal vertegenwoordigt wat er allemaal mis is in de wereld.
Hoi vriendjes
Lekker happen of niet? Honger gestilt ondertussen?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Als ik vanavond Twente zie voetballen denk ik:
Die arme kindjes in Afrika
Wat een Bullshit kraam je nu uit... serieus!
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker happen of niet? Honger gestilt ondertussen?
Eens, maar voor vanavond maak ik even een uitzonderingquote:Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef Samzz het volgende:
Vooralsnog vind ik voetbal de meest verrotte sport ooit
Overloperquote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eens, maar voor vanavond maak ik even een uitzondering
Je brengt me op een idee. Bier!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zelfmedelijden. Toch niet met een gigantische zak chips he
Jah, hoe ga ik dat uitleggenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sinds wanneer is chips bier?
woon jij in goor?quote:
Ja, jij dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
woon jij in goor?
denekamp, ik ken iemand die in goor woont.quote:
Ik ook!!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
denekamp, ik ken iemand die in goor woont.
Oke, I'll give you that one.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |