quote:Op donderdag 17 september 2009 16:23 schreef Prosac het volgende:
Kun je aanvechten door je snelheidsmeter te laten nakijken bij de politie geloof ik.
LIES!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:24 schreef postmortum het volgende:
nee het is een gewone 50 km weg
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Die wagen van je rijdt toch maar 45 km/h max?
[ afbeelding ]
Daar moest ik ook aan denken..quote:Op donderdag 17 september 2009 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Die wagen van je rijdt toch maar 45 km/h max?
[ afbeelding ]
Ik las 'geflost na bezoekje aan de garage'quote:Op donderdag 17 september 2009 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik las 'gefist na bezoekje aan de garage'
Ik las 'geflesd na bezoekje aan de garage'quote:Op donderdag 17 september 2009 16:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik las 'geflost na bezoekje aan de garage'
Ik las 'gebeft na bezoekje aan de garage'quote:Op donderdag 17 september 2009 16:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik las 'geflesd na bezoekje aan de garage'
Ik las 'gefietst na verzoekje van de garage'quote:Op donderdag 17 september 2009 16:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik las 'geflesd na bezoekje aan de garage'
Uhuh en dan krijg je er nog eentje voor het op de openbare weg gaan met een ondeugdelijk voertuig... TS kan wel naar de garage gaan het daar aankaarten, als dan inderdaad blijkt dat er iets fout is gegaan zal je daar kunnen bedingen dat ze de bekeuring voor je betalen!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:23 schreef Prosac het volgende:
Kun je aanvechten door je snelheidsmeter te laten nakijken bij de politie geloof ik.
flitsen in 30 km zone, dat zou voor het eerst zijn.![]()
Ik las "Wanneer tieften ze die kut_boswachter eens door een bushokje"quote:Op donderdag 17 september 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik las 'gebeft na bezoekje aan de garage'
Waar is de grap dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:35 schreef Tijn het volgende:
Whehehehehe, grapje moet kunnen mensen
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:35 schreef Tijn het volgende:
Whehehehehe, grapje moet kunnen mensen
Ik las 'geneukt in een hoekje van de garage'quote:Op donderdag 17 september 2009 16:30 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ik las 'gefietst na verzoekje van de garage'
Je kan ook gewoon langskomen en het zelf even doen, ipv zo de ruige jongen uit te hangen hier.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:31 schreef Tijn het volgende:
Ik las "Wanneer tieften ze die kut_boswachter eens door een bushokje"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |