abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72841657
Een passerende automobilist heeft woensdag een 11-jarig meisje dat werd aangerand gered. Hij zag in zijn spiegel dat ze van haar fiets werd getrokken.

(Novum) - Een passerende automobilist heeft woensdagavond in het Gelderse dorp Doornspijk een 11-jarig meisje dat werd aangerand gered. De aanrander, een 46-jarige man uit Epe, is opgepakt.

Vlak voordat het meisje op de Haerderweg werd aangerand, werd ze door de automobilist, een kennis van haar, gepasseerd. Ze zwaaiden naar elkaar, maar toen de automobilist net voorbij was zag hij rond 18.15 uur in zijn spiegel dat het meisje van haar fiets werd getrokken.

Hij draaide meteen om, waarop de belager een bos invluchtte. De gewaarschuwde politie zette met passanten de omgeving af. Na een zoektocht werd de verdachte gevonden. Het meisje is door haar moeder opgevangen.

De politie vraagt meisjes in de omgeving van Epe die iets soortgelijks hebben meegemaakt alsnog aangifte te doen.

Bron: http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=149742106

Held!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 17 september 2009 @ 15:36:16 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72841682
Lintje.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72841777
zeker lintje
pi_72841856
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_72841970
Uitstekend.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_72842258
jaagt aan??
quote:
aan·ja·gen jaagde of joeg -, h -gejaagd 1 veroorzaken: iem schrik ~ 2 sneller laten lopen: de koeien ~
pi_72842391
Wat mij betreft geven we hem toestemming om de dader een nekschot te geven - maar dan letterlijk. Hoewel ik me daar persoonlijk ook wel als vrijwilliger voor wil melden; ik hoef zelfs geen benzinevergoeding!

Gelukkig maar dat hij nog even achterom keek..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_72842450
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
jaagt aan??
[..]

oops sorry hehe kan een mod dat veranderen?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
pi_72842495
Diegene die het meisje heeft gered, hulde
De aanrander moet eens lekker naar de gevangenis en worden uitgewoond door 12 mannen
pi_72842715
Goed gehandeld, maar het "aanjagen" ontgaat mij.
pi_72842761
Held??
Lintje????????

What the fuck ey? Als je dit een heldendaad beschouwd, vraag ik me serieus af wat voor een ontzettende lafaard je zelf dan bent!?

Ik zeg: Geluk!

Geluk dat betreffende persoon het nog nét zag gebeuren in de autospiegel en reageerde zoals elk normaal persoon dat zou doen.
pi_72842799
Mooi dat die persoon dit zag en actie kon ondernemen.

Nu nog even de dader (chemisch) castreren en hopsakee, lekkere gevangenissstraf erachteraan.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72842845
Lintje?
Neem aan dat ieder ander dat ook zou doen, zeker als je weet dat het een bekende van de 'held' was..
Maar goed, wel goed bezig!
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_72842854
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:04 schreef Lightning_NL het volgende:
Held??
Lintje????????

What the fuck ey? Als je dit een heldendaad beschouwd, vraag ik me serieus af wat voor een ontzettende lafaard je zelf dan bent!?

Ik zeg: Geluk!

Geluk dat betreffende persoon het nog nét zag gebeuren in de autospiegel en reageerde zoals elk normaal persoon dat zou doen.
Wat hij dus zegt..
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_72844862
Eerst omkijken naar 11 jarige meisjes en dan de aanrander nog aanjagen. De bak in met die vent.

[ Bericht 0% gewijzigd door voyeur op 17-09-2009 20:30:02 ]
Here we are now, entertain us.
pi_72844970
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
jaagt aan??
[..]

Nou, hij liet hem toch ook sneller lopen en het is niet uitgesloten dat de aanrander een koe was. Wellicht een domme zelfs .
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_72845065
Nice
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator donderdag 17 september 2009 @ 17:15:04 #18
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_72845093
held
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_72845101
Aanrander krijgt heel moeilijk in gevangenis..
Ze moeten de aanrander/verkrachter niet zo op..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 17 september 2009 @ 18:51:55 #20
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72848383
tjeezes wat zijn er toch veel pedo's zeg.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_72848537
Er was is een meisje uit Epe, die werd van haar fiets gegrepe...
What Would Goku Do
pi_72849720
Gelukkig. Gelukkig dat er nog mensen zijn die hulp bieden bij zoiets. Nu waren ze bekenden, maar toch.
Hoevaak draaien mensen wel niet hun hoofd om of lopen weg, bemoeien zich er niet mee uit angst om zelf ergens slachtoffer van te worden.
(Un)masking for the greater good.
pi_72849856
De aanrander heeft geluk dat hij mij niet is tegengekomen, ik was 10 keer over hem heengereden
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')