willitblendquote:Op donderdag 17 september 2009 15:36 schreef crinoc het volgende:
Alles in de blender!
TS: met deze beugel word ik uitgelachenquote:
Moest ik ook, heb het een week volgehouden volgens mijquote:Op donderdag 17 september 2009 16:01 schreef GuitarJJ het volgende:
Na een tijdje merk je niet eens meer dat je een beugel in hebt. Als ie eruit mag begint het feest pasJe (ik iig) moest zo'n uitneembare beugel in 24u/7dagen de week. Zit kut, je slijmt en je praat als een mongool
Na 3 maanden moet je hem levenslang 's nachts dragen.. (hoewel ik hem nooit meer draag)
[ afbeelding ]
Grolsch, krijg je zo'n koppijn van.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:28 schreef NielsTriple het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit problemen mee gehad
Dan hou je het toch bij Shandy?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Grolsch, krijg je zo'n koppijn van.
Grappen kapen die al eerder zijn gemaaktquote:Op donderdag 17 september 2009 16:28 schreef NielsTriple het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit problemen mee gehad
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Grappen kapen die al eerder zijn gemaakt
quote:
Wel dusquote:Op donderdag 17 september 2009 17:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik moet ook zo'n plastic gebitje in doen 's nachts (bovengebit). En ik trek het nut er van in kwestie... draag het nu een jaar en zit nog altijd even kut, als je het 1 nacht vergeet zit ie de volgende dag super strak.
Kortom: dat ding doet dus geen reet![]()
Na hoeveel tijd gingen ze er bij jou dan uit?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:53 schreef Lakitu het volgende:
Niet zeiken, TS. Ik had die blauwe dingen ook, die gaan er weer uit en je merkt er na een halve week niks van.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:45 schreef Maldred het volgende:
Het went. Na een tijd voel je er geen zak meer van. Totdat ze het echter aandraaien, zoals murphyjenkins al zei
Enja, eettips. Eet ff geen harde dingen, maar dat wist je al
Ach, viel op zich best meequote:Op donderdag 17 september 2009 21:27 schreef Princesa_ het volgende:
[..]
![]()
Dat "aandraaien" is niet bepaald relaxed..
Dat heb je elke maand of wanneer je weer moet..
Neem een paracetamol, misschien helpt dat een beetje
Of ze hebben bij nooit aangedraaid, of heel zachtjes. Heb nooit pijn gehad na een controlebeurtquote:Op donderdag 17 september 2009 21:27 schreef Princesa_ het volgende:
[..]
![]()
Dat "aandraaien" is niet bepaald relaxed..
Dat heb je elke maand of wanneer je weer moet..
Neem een paracetamol, misschien helpt dat een beetje
Bij mij niet.. telkens schoten ze uit met die tangetjes en lag m'n hele mond weer open..quote:
Elastiekjes vervangen doet geen pijn..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:29 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Of ze hebben bij nooit aangedraaid, of heel zachtjes. Heb nooit pijn gehad na een controlebeurt(elastiekjes vervangen, soms een nieuw ijzerdraatje erdoor)
Whehe, dat viel bij mij gelukkig wel mee, en mijn mond is ook niet zo grootquote:Op donderdag 17 september 2009 21:31 schreef Princesa_ het volgende:
[..]
Bij mij niet.. telkens schoten ze uit met die tangetjes en lag m'n hele mond weer open..
Was ben maar een klein meisje dat scheelt natuurlijk ook..
Dat eruit halen is juist het leukstequote:Op donderdag 17 september 2009 21:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe, dat viel bij mij gelukkig wel mee, en mijn mond is ook niet zo groot
Wat wel kut is is dat ze je mondhoeken helemaal kapot scheuren
Vooral bij het eruit halen
Aahquote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef Princesa_ het volgende:
[..]
Elastiekjes vervangen doet geen pijn..
Nieuwe, strakkere ijzerdraad deed bij mij wel zeer..
(en dan met name dat uitschieten!)
Maar mijn tanden moesten dan ook wel heel ver opgeschoven worden
T polijsten was ook kutquote:Op donderdag 17 september 2009 21:36 schreef Princesa_ het volgende:
[..]
Dat eruit halen is juist het leukste![]()
Heb daar nog een foto van..
Met al die zooi in je mond...
Echt zo'n foto die groot geprojecteerd word als ik ga trouwen
270 graden? Waarom niet 90 graden de andere kant op?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:36 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Aah
Bij mij moest een kies 270 graden gedraaid worden en een halve cm tussen een rijtje kiezen geplaatst worden. Heb nooit wat gevoeld ^^
Geen idee, ben geen orthoquote:Op donderdag 17 september 2009 21:49 schreef DaanA het volgende:
[..]
270 graden? Waarom niet 90 graden de andere kant op?
Jij laat je tandarts in natura betalen?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:28 schreef gniffie het volgende:
Ik vind het punt dat de tandarts met zijn vibrerende staaf net mijn vochtige grot ingaat het lekkerst.
Dat is ook erg!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T polijsten was ook kut
K heb op 3 plekken geen kiezen zitten, dus daar is die hals heel gevoelig, boh toen ze daar met dat polijstding kwamen ging k door de grond
Haha, ik had ook van die kokers, maar geen buitenboord. En inderdaad, dat poetsen is echt een rampquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:16 schreef Princesa_ het volgende:
[..]
Dat is ook erg!
En ik had voor het eerst gaatjes door mijn beugel!
Omdat ik daar gewoon écht niet kon poetsen (tussen die kokertjes die om mijn kiezen zaten i.v.m. buitenboord beugel..)
Die gaatjes heb ik alle drie in een keer laten boren zonder verdoving..
Dat was best een beetje pijnlijk![]()
Dus tip voor beugelhebbers; ook goed poetsen waar je niet bij kunt
Nou ik poetste serieus 3x per dag met m'n beugel..quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha, ik had ook van die kokers, maar geen buitenboord. En inderdaad, dat poetsen is echt een ramp![]()
Nu m'n beugel eruit is (bovenkant alleen, onderkant volgende maand) zijn m'n tanden een stuk witter. Zoveel fijner
Hm zou kunnen. Maar nu blijven ze ook witquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:24 schreef Princesa_ het volgende:
[..]
Nou ik poetste serieus 3x per dag met m'n beugel..
Het werd een trend op mijn basisschool.. poetsen na de lunch![]()
Maar die kokers sluiten sommige dingen beetje te goed af..
En witter... komt dat niet door dat polijsten?
Of gewoon (nog) beter poetst?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm zou kunnen. Maar nu blijven ze ook wit
Misschien ook wel omdat ik nu ook tandenstook en Listerine gebruik
quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:13 schreef Goofisch het volgende:
Welke kleurtje heeft TS?
Ik had vroeger kleurtje blauw op mijn slotjes beugel![]()
![]()
![]()
Als ik dan naar de kinderdisco ging had ik een blauwe trui met een blauwe pet en was ik echt een beugelbaas![]()
Epischquote:Op vrijdag 18 september 2009 02:13 schreef Goofisch het volgende:
Welke kleurtje heeft TS?
Ik had vroeger kleurtje blauw op mijn slotjes beugel![]()
![]()
![]()
Als ik dan naar de kinderdisco ging had ik een blauwe trui met een blauwe pet en was ik echt een beugelbaas![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |