Bij mannen uit de buurt blijven danquote:Op donderdag 24 september 2009 13:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Maar eigenlijk ben ik bang dat deze te vroeg komt (mijn moeder komt pas de 5de en beviel zelf ook van de tweede te vroeg), dus ik wil juist een niet-verweekte-baarmoedermond dit keer.
Dat zal natuurlijk niet makkelijk worden, maar daar ga ik dan maar heel hard m'n best voor doenquote:Op donderdag 24 september 2009 13:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij mannen uit de buurt blijven dan
Bij mij is het deels weggetrokken door het groeien van de baarmoeder, maar ik heb inderdaad oefeningen gedaan daarnaast. Ik heb er op dit moment compleet geen last meer van gelukkigquote:Op donderdag 24 september 2009 13:43 schreef huuphuup het volgende:
Troel ehm. dat valt geloof ik wel mee met die aandrang, niet zodanig dat het me opviel en elk geval.
Als ik sta/zit/loop voelt het van binnen alsof ik een tampon in heb die heel nodig verwisseld moet worden. Is het bij jou weer weggetrokken dan met oefeningen doen enzo?
jah er gaat behoorlijk wat in ja, maar och, soda kost geen hol en het is wel lekker warmquote:Op donderdag 24 september 2009 13:47 schreef bixister het volgende:
tsja, moet ik ook maar verder teruglezen he.maarre dan heb je elke keer wel veel nodig, als je 't hele bad gebruikt. dit is echt makkelijker. bah, wat vervelend die verzakking... sterkte! ik hoop dat 't met goed oefenen allemaal vanzelf goedkomt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:17 schreef Troel het volgende:
Als jij het nou gewoon eens gaat proberen huup, dan weten wij het straks
Ik had ooit een ietwat uit de kluiten gegroeid ingegroeid haartje in die regionen en toen kreeg ik wel de tip biotex van de ha. Ik dacht dat Soda inmiddels achterhaald was.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:02 schreef Poppedein het volgende:
Hé Bix... GMTA!
Maaruh...die biotex... ik hoor m regelmatig voorbij komen (ook van veel verloskundigen en kraamverzorgsters), maar niet doen voor dat gebied hoor.. t zelfde geldt voor badedas...no-go's... Zijn beide zepen en zorgen dus voor een ontregeling van je vaginale milieu met grote kans op schimmelinfecties als gevolg!
NaCO3.9H2O (of 10 water in kristalstructuur eromheen)quote:Op donderdag 24 september 2009 15:14 schreef huuphuup het volgende:
ik dacht ook wat Troel zei ja. Wacht!
als ik hier dan toch met een gezinszak soda in de buurt zit...
soda = natriumcarbonaat decahydraat. Geen idee wat dat laatste is maar volgens mij is soda dan gewoon een soort zout toch? zuiveringszout staat er op t pak. Nouja goed het zal wel.
Die van die biotex had ik ook gehoord maar er stond ook ergens op een of ander forum dat je wel op moest passen want er waren twee soorten biotex en de een was met chloor en de ander niet.lijkt me een pijnlijke vergissing als je de verkeerde hebt
Ik ben over de andere verloskundigen wel heel tevreden hoor. Maar deze daar had ik al geen klik mee de eerste keer dat ik haar zag en het leek bijna wel wederzijds. Toen zij de telefoon opnam toen ik belde dat ik ging bevallen en ze vroeg waar ik wilde bevallen en bleek dat haar collega de thuisbevallingen deed wist ik het heel snelquote:Op donderdag 24 september 2009 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, Nijna, wat raar zeg![]()
hier is op de vierde dag het onderste knoopje van de hechting losgeknipt omdat ik er last van had en op de ehm, zevende of achtste dag ofzo het bovenste knoopje. Ergens zat nog wel een knoopje maar die liet ze maar zitten zolang ik er geen last van had.
kan ik me voorstellen hoor!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:19 schreef miss_sly het volgende:
Ben ik heel raar dat ik dat nog niet gevoeld of bekeken heb allemaal?
Ik heb een maal in de kraamweek met de kraam met een spiegeltje gekeken (ow, ziet er echt heel netjes uit, vind je ook niet? euhm..ja denk het wel), maar verder heb ik het eigenijk maar genegeerd en denk ik maar gewoon dat alles hetzelfde is als voor de zwangerschap en bevalling. Moet zeggen dat ik nog niet alle functies opnieuw heb geprobeerdmaar so far functioneert het allemaal wel zo;n beetje, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |