abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2009 @ 13:38:06 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_73067972
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Maar eigenlijk ben ik bang dat deze te vroeg komt (mijn moeder komt pas de 5de en beviel zelf ook van de tweede te vroeg), dus ik wil juist een niet-verweekte-baarmoedermond dit keer .
Bij mannen uit de buurt blijven dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 24 september 2009 @ 13:38:53 #122
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_73067995
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:38 schreef Troel het volgende:

[..]

Bij mannen uit de buurt blijven dan
Dat zal natuurlijk niet makkelijk worden, maar daar ga ik dan maar heel hard m'n best voor doen .

pi_73068066
guus, kom op, een paar weken moet toch lukken?! sterkte!
pi_73068145
haha Bix wat lief Poppedein gaf die tip ook al net. Ingenieus vind ik het
ga ik zeker doen zo! en die badjes neem ik wel ja, 's morgens en 's avonds meer mocht nie. Nu laat ik een laagje water in het bad lopen en ga daar maar inzitten. K had me mn eerste keer badderen toch anders voorgesteld

Troel ehm. dat valt geloof ik wel mee met die aandrang, niet zodanig dat het me opviel en elk geval.
Als ik sta/zit/loop voelt het van binnen alsof ik een tampon in heb die heel nodig verwisseld moet worden. Is het bij jou weer weggetrokken dan met oefeningen doen enzo?

Guus ik hoop voor je dat je ventje gewoon lekker bij je blijft zitten tot je mams er is
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73068257
tsja, moet ik ook maar verder teruglezen he. maarre dan heb je elke keer wel veel nodig, als je 't hele bad gebruikt. dit is echt makkelijker. bah, wat vervelend die verzakking... sterkte! ik hoop dat 't met goed oefenen allemaal vanzelf goedkomt.
pi_73068282
huup, dat verzak gevoel heb ik ook heel lang gehad. na het zitten vooral en voor/na mn menstruatie. het is nu weer weg gelukkig, maar ik dacht ook elke keer dat ik een verzakking had. (bij mij voelde t wel baarmoederig, dus niet mn blaas)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 24 september 2009 @ 13:51:23 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_73068369
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:43 schreef huuphuup het volgende:
Troel ehm. dat valt geloof ik wel mee met die aandrang, niet zodanig dat het me opviel en elk geval.
Als ik sta/zit/loop voelt het van binnen alsof ik een tampon in heb die heel nodig verwisseld moet worden. Is het bij jou weer weggetrokken dan met oefeningen doen enzo?
Bij mij is het deels weggetrokken door het groeien van de baarmoeder, maar ik heb inderdaad oefeningen gedaan daarnaast. Ik heb er op dit moment compleet geen last meer van gelukkig

*afklopt*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73068473
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:47 schreef bixister het volgende:
tsja, moet ik ook maar verder teruglezen he. maarre dan heb je elke keer wel veel nodig, als je 't hele bad gebruikt. dit is echt makkelijker. bah, wat vervelend die verzakking... sterkte! ik hoop dat 't met goed oefenen allemaal vanzelf goedkomt.
jah er gaat behoorlijk wat in ja, maar och, soda kost geen hol en het is wel lekker warm
maar dat van die zak is idd een hele goeie, daar was ik nooit zelf opgekomen stuk makkelijker

nja, thanks voor de tips en adviezen enzo allemaal, ik ga dr even flink verder van balen en me bezinnen op wat k moet doen.

Trouwens, Nijna, wat raar zeg
hier is op de vierde dag het onderste knoopje van de hechting losgeknipt omdat ik er last van had en op de ehm, zevende of achtste dag ofzo het bovenste knoopje. Ergens zat nog wel een knoopje maar die liet ze maar zitten zolang ik er geen last van had.
Mijn verloskundigen ben ik eigenlijk heel tevreden over. Ze zijn allemaal heel aardig en ik voel me wel erg serieus genomen door hen. Ik heb ook echt het idee dat zij graag t zekere voor het onzekere nemen, ze hebben me toen ook naar het ziekenhuis gestuurd terwijl dat achteraf misschien eigenlijk niet nodig was geweest; het was vooral "voor de zekerheid". Dus mja ik weet niet, ik moet zeggen dat ik wel erg veel vertrouwen heb in hun kundigheid en hun ervaring enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73068707
He Huup, wat klinkt het naar zeg. Ik weet het niet zo goed wat ik zou doen, maar als je hebt voldoende vertrouwen in hen, dus misschien hebben ze gelijk en helpen sodabadjes je al een boel.

Gister voor de tweede keer op de fiets gestapt, maar ik vind het maar zo zo. Ach, het komt allemaal weer goed toch?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73070510
Hé Bix... GMTA!

Maaruh...die biotex... ik hoor m regelmatig voorbij komen (ook van veel verloskundigen en kraamverzorgsters), maar niet doen voor dat gebied hoor.. t zelfde geldt voor badedas...no-go's... Zijn beide zepen en zorgen dus voor een ontregeling van je vaginale milieu met grote kans op schimmelinfecties als gevolg!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73070578
ah, OK. dus soda is daar toch beter. is dat dan geen zeep?
pi_73070653
uhhh ja... das een goeie ik weet eigenlijk niet precies hoe soda samengesteld is... als je helemaal t zekere voor t onzekere wil nemen moet je gewoon een zoutbadje nemen...klinkt heel gemeen, maar valt echt mee!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 24 september 2009 @ 15:10:32 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_73070761
Volgens mij is soda geen zeep toch? Het is wel een bestandsdeel van waspoeder enzo

(het is wel basisch, dus ik weet niet in hoeverre het niet ook de zuurtegraad van de boel down there kan ontregelen )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73070883
ik dacht ook wat Troel zei ja. Wacht!
als ik hier dan toch met een gezinszak soda in de buurt zit...

soda = natriumcarbonaat decahydraat. Geen idee wat dat laatste is maar volgens mij is soda dan gewoon een soort zout toch? zuiveringszout staat er op t pak. Nouja goed het zal wel.
Die van die biotex had ik ook gehoord maar er stond ook ergens op een of ander forum dat je wel op moest passen want er waren twee soorten biotex en de een was met chloor en de ander niet. lijkt me een pijnlijke vergissing als je de verkeerde hebt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 24 september 2009 @ 15:17:44 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_73070975
Als jij het nou gewoon eens gaat proberen huup, dan weten wij het straks
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73071059
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:17 schreef Troel het volgende:
Als jij het nou gewoon eens gaat proberen huup, dan weten wij het straks

vind je t heel erg als ik deze ronde ff oversla?
ik hou het gewoon braaf bij de soda...

trouwens, je huidje wordt er wel megazacht van zeg! das t voordeel van een heel bad met laagje water en soda he... mn benen krijgen ook een sodabadje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73071084
huup, wat een narigheid. Op zich wel een avontuur, zo op de wc met dat sodabadje enzo
Als je denkt dat het kan, is wachten tot dinsdag te doen. Dat is het zo, als het niet al te erg is. Maar als je er echt heel veel last vna hent, duurt tot dinsdag nog een eeuwigheid natuurlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73071234
De groene biotex moet de hebben om te weken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73071622
Dat gezeur over loslaten, dat komt allemaal vanzelf. Ik heb het altijd wel gedacht en tegen schaap gezegd, maar hij bleef er maar bang voor dat ik te krampachtig zou worden.
Maar als je hele dagen alleen met je kind bezig bent, al 10 weken, dan begin je echt wel eens weer zin in iets anders te krijgen. En eerst denk je dan nog: ja, maar ik wil haar niet achterlaten, maar nu begin ik te denken: paar uurtjes met papa alleen kan helemaal geen kwaad. Voor allebei, overigens

Dus ik ga binnenkort (even kijken wanneer hij kan) met een goede vriend lekker gezellig uit eten! En omdat ik dan dus niet hoef te voeden, kan ik ook een lekker glaasje wijn drinken
  donderdag 24 september 2009 @ 15:39:42 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_73071641
Klinkt goed miss_sly!

(op de wijn na dan, maar dat vind ik gewoon niet lekker )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 24 september 2009 @ 15:54:29 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73072065
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:02 schreef Poppedein het volgende:
Hé Bix... GMTA!

Maaruh...die biotex... ik hoor m regelmatig voorbij komen (ook van veel verloskundigen en kraamverzorgsters), maar niet doen voor dat gebied hoor.. t zelfde geldt voor badedas...no-go's... Zijn beide zepen en zorgen dus voor een ontregeling van je vaginale milieu met grote kans op schimmelinfecties als gevolg!
Ik had ooit een ietwat uit de kluiten gegroeid ingegroeid haartje in die regionen en toen kreeg ik wel de tip biotex van de ha. Ik dacht dat Soda inmiddels achterhaald was.
Maar wat jij zegt zit wel wat in, het is natuurlijk een iets ander stukje dan een zwerende vinger...

Balen Huup!

Ik zit hier ook gelijk de boel weer te oefenen.
Het is al weer ietsje beter aan het worden, maar na mijn iets te enthousiaste draagwandeling had ik dus ineens weer moeite met het ophouden van mijn urine terwijl dat zo goed als over was... Goed oefenen dus idd maar.
  donderdag 24 september 2009 @ 16:06:12 #142
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73072437
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:14 schreef huuphuup het volgende:
ik dacht ook wat Troel zei ja. Wacht!
als ik hier dan toch met een gezinszak soda in de buurt zit...

soda = natriumcarbonaat decahydraat. Geen idee wat dat laatste is maar volgens mij is soda dan gewoon een soort zout toch? zuiveringszout staat er op t pak. Nouja goed het zal wel.
Die van die biotex had ik ook gehoord maar er stond ook ergens op een of ander forum dat je wel op moest passen want er waren twee soorten biotex en de een was met chloor en de ander niet. lijkt me een pijnlijke vergissing als je de verkeerde hebt
NaCO3.9H2O (of 10 water in kristalstructuur eromheen)

Wel heel erg vervelend, zeg! Mss kan je sowieso bellen om woensdag ook naar de HA te gaan. Al is het maar om je dossier volledig te hebben ook daar
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73073492
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:54 schreef huuphuup het volgende:

Trouwens, Nijna, wat raar zeg
hier is op de vierde dag het onderste knoopje van de hechting losgeknipt omdat ik er last van had en op de ehm, zevende of achtste dag ofzo het bovenste knoopje. Ergens zat nog wel een knoopje maar die liet ze maar zitten zolang ik er geen last van had.
Ik ben over de andere verloskundigen wel heel tevreden hoor. Maar deze daar had ik al geen klik mee de eerste keer dat ik haar zag en het leek bijna wel wederzijds. Toen zij de telefoon opnam toen ik belde dat ik ging bevallen en ze vroeg waar ik wilde bevallen en bleek dat haar collega de thuisbevallingen deed wist ik het heel snel . Ik denk dat als ik haar aan mn bed had gehad, de weeën acuut gestopt waren
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_73078410
Zo, hallo! Lekker openhartig hier.
Erg naar Huupke...

Maar laat ik dan ook even openhartig zijn.
Ik denk dus ook dat ik een verzakkinkje heb. Mijn gyn deed er heel luchtig over en zei dat 50% van alle bevallen vrouwen op den duur een verzakking krijgt.
Maar soms he, soms is mijn vagina echt maar een cm of 3 diep. Als ik mijn vinger naar binnen steek voel ik na anderhalf vingerkootje al mijn baarmoedermond. Hoe is dat bij jullie?
Haha, ik kan ook wel een poll maken over de gemiddelde vaginadiepte, maar da's ook weer zoiets he...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_73078746
Ben ik heel raar dat ik dat nog niet gevoeld of bekeken heb allemaal?
Ik heb een maal in de kraamweek met de kraam met een spiegeltje gekeken (ow, ziet er echt heel netjes uit, vind je ook niet? euhm..ja denk het wel), maar verder heb ik het eigenijk maar genegeerd en denk ik maar gewoon dat alles hetzelfde is als voor de zwangerschap en bevalling. Moet zeggen dat ik nog niet alle functies opnieuw heb geprobeerd maar so far functioneert het allemaal wel zo;n beetje, geloof ik.
pi_73078804
oi! ik had het kei-netjes onder een spoiler gedaan hoor!
maar goed, dit zijn wel van die dingen die niemand je verteld van tevoren en waar je ook niet zomaar over begint op een feestje ofzo.

Magoe, ik kan je geen antwoord geven op je vraag daar is het bij mij nog te vroeg voor.

en stiekem ben ik wel benieuwd naar zo'n poll!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73078850
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:19 schreef miss_sly het volgende:
Ben ik heel raar dat ik dat nog niet gevoeld of bekeken heb allemaal?
Ik heb een maal in de kraamweek met de kraam met een spiegeltje gekeken (ow, ziet er echt heel netjes uit, vind je ook niet? euhm..ja denk het wel), maar verder heb ik het eigenijk maar genegeerd en denk ik maar gewoon dat alles hetzelfde is als voor de zwangerschap en bevalling. Moet zeggen dat ik nog niet alle functies opnieuw heb geprobeerd maar so far functioneert het allemaal wel zo;n beetje, geloof ik.
kan ik me voorstellen hoor!
ik heb er pas de spiegel bij gepakt toen het toch wel erg zeer ging doen. Anders had ik denk ik ook niet gekeken. Waarom zou je immers ook, als alles normaal voelt en de vk en kraam zeggen dat het er prima uitziet dan is het goed. (vond ik)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73078855
Ik ben gewoon alle schaamte voorbij!

En Sly, ik denk als je minder last hebt, dat je dan misschien de boel minder bestudeert.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_73078956
Ik heb wel eens met wassen het gevoel dat het toch wel anders is. De kraam en de vk hadden het ook wel over 'een frummeltje' dat er nu zou zitten omdat de hechting los was gegaan. En seks durf ik toch eigenijk niet zo goed aan, weet ook niet zo goed waarom. Ik denk telkens maar zo: dat komt vanzelf wel weer...
pi_73079185
Ja, dat dus moonah. dat merkte ik na het uitgezakte gevoel vanbinnen icm tampongebruik.
dat ik echt dacht van wtf vroegah ging dat ding er toch echt dieper in en idd ook het 2vingerkootjes diep kunnen

Maarrr.. het lijkt erop dat t zichzelf hersteld heeft. heul vreemd ik heb iig geen last meer van dat zak gevoel en de tampons gaan er geloof ik ook weer wat dieper in. heb al een tijdje niet gevoeld, omdat ik dus ook geen last meer heb.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')