abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 18 september 2009 @ 10:02:08 #51
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72867400
Mmm....

Italianen
Fransen
Roemenen
Bulgaren
Hongaren
Tsjechen

....

Iedereen doet het hoor

Nederlanders zijn gewoon beter in talen en leren er meer, dus wij kunnen wat meer.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 18 september 2009 @ 10:03:36 #52
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72867431
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:27 schreef murphyjenkins het volgende:

[..]

rij jij ff lekker 70 km westwaarts

landverader
Windrichtingen, het blijft moeilijk

Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72867465
Duitsers zijn lief, behalve natuurlijk die oerlelijke deutsche manschaft.
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_72867493
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef murphyjenkins het volgende:
100 % met TS eens.

had ik ook laatst :

Kunde : Wissen sie woher die Pfefferminz ist ?
ich: Jawhowl aber mein deutsch ist sehr schlecht.
Kunde: aber die Niederlandische leute sprechen doch sehr gut Deutsch ? hast du kein deutsch auf die schule ?

Nou ben ik wel benieuwd, waar komt de pepermunt vandaan?

pi_72867609
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Nou ben ik wel benieuwd, waar komt de pepermunt vandaan?

die Pfefferminze gehört in die Familie der Lippenblütler (Lamiaceae), wie die Melisse oder der Salbei. Man nennt sie auch Mutterkraut, Katzenkraut, Prominzen oder Schmecker, sowie Gartenminze oder englische Minze

Bitte
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_72867624
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:01 schreef Trannellius het volgende:

[..]

...Polen nam samen met Duitsland rusland in. Operatie Barbarossa mijn beste.
Nee vrind.
quote:
De Sovjet-Unie en nazi-Duitsland ondertekenen het Molotov-Ribbentroppact, een niet-aanvalsverdrag tussen beide landen. Het verdrag bevat eveneens een geheime clausule die de verdeling regelt van Polen, de Baltische staten (Estland, Litouwen, Letland) en de annexatie van delen van Roemenië (Bessarabië en Noord-Boekovina) en Finland (Karelië).
Ga eens leren.
pi_72867669
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:11 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Nee vrind.
[..]

Ga eens leren.
Bron?
Je bent namelijk volgens mij in de war met een andere oorlog. De SU werd terdege aangevallen door Duitsland, dus dat niet-aanvalspact zou nergens op slaan.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72867723
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:14 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Bron?
Je bent namelijk volgens mij in de war met een andere oorlog. De SU werd terdege aangevallen door Duitsland, dus dat niet-aanvalspact zou nergens op slaan.
Serieus welke oorlog moet het dan zijn. Denk nou man Weet je hoe bekend het is/was dat de SU en Nazi Duitsland een pact sloten zodat ieder de helft van Polen kreeg.

En dat was trouwens in 1939. Operatie Barbarossa was 2 jaar later.
pi_72867738
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:11 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Nee vrind.
[..]

Ga eens leren.
Do not feed the troll.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72867784
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Serieus welke oorlog moet het dan zijn. Denk nou man Weet je hoe bekend het is/was dat de SU en Nazi Duitsland een pact sloten zodat ieder de helft van Polen kreeg.
Jij komt aan met een niet-aanvalspact terwijl het toch redelijk bekend is dat ze elkaar hebben aangevallen? Dat klopt toch niet?
Polen heeft meegewerkt aan Duitsland zodat de Duitsers een vrije doortocht zouden krijgen naar Rusland. Als Duitsland gewonnen zou hebben, kreeg Polen Moskou als beloning.
pi_72867903
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:18 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Jij komt aan met een niet-aanvalspact terwijl het toch redelijk bekend is dat ze elkaar hebben aangevallen? Dat klopt toch niet?
Polen heeft meegewerkt aan Duitsland zodat de Duitsers een vrije doortocht zouden krijgen naar Rusland. Als Duitsland gewonnen zou hebben, kreeg Polen Moskou als beloning.
Gast.
Hou nou maar op.
quote:
Operatie Barbarossa (Duits: Unternehmen Barbarossa) was de codenaam voor de Duitse aanval op de Sovjet-Unie op 22 juni 1941 gedurende de Tweede Wereldoorlog.
quote:
23 Augustus 1939
De Sovjet-Unie en nazi-Duitsland ondertekenen het Molotov-Ribbentroppact, een niet-aanvalsverdrag tussen beide landen. Het verdrag bevat eveneens een geheime clausule die de verdeling regelt van Polen, de Baltische staten (Estland, Litouwen, Letland) en de annexatie van delen van Roemenië (Bessarabië en Noord-Boekovina) en Finland (Karelië).
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Molotov-Ribbentroppact
  Redactie Frontpage vrijdag 18 september 2009 @ 10:27:04 #62
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72867993
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:18 schreef Trannellius het volgende:

[..]

?

Ze hadden een niet-aanvalspact, dat is algemeen bekent. Hitler en Stalin sloten dat af, tot groot ongenoegen van de geallieerden. Dat jij dat loopt te ontkennen is gewoon een poging tot geschiedvervalsing. Daarbij komt dat Duitsland het niet-aanvalspact verbroken heeft, eenzijdig.

Trouwens, dan hebben de Duitsers en Polen er wel lang overgedaan. Eerst Polen kapodtrushen in 1939, in a matter of days, en dan wachten tot 1941 om dan pas Rusland binnen te vallen? En ook werden de Polen totaal kapodtgemaatk in ghetto's etc. De Duitsers en de Polen hadden geen afspraken, Hitler wou Polen zien bloeden.

Lul lekker door jij
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72868034
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:23 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Gast.
Hou nou maar op.
[..]

[..]

Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Molotov-Ribbentroppact
Oh ja, het algemeen te bewerken medium Wikipedia wordt weer eens als hoofdbron aangehaald. Het feit dat Polen graag bestuurd wilde worden door de man met de snor, en de Duitse orderlijkheid wilde invoeren wordt gemakshalve terzijde geschoven.
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:29:49 #64
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72868059
Mensen die trappen in het getroll van Trannellius
pi_72868060
Je kunt alles zeggen, maar ik ben nog niet door een Fransman in NL aangesproken in het Frans. Wel met diverse Duitsers. Daarnaast is Duits gewoon een schijttaal, enkel geschikt om uit te schreeuwen, anders klinkt het voor geen meter. Daarnaast is de helft van de Duitsers echt achterlijk, nauwelijks naar school geweest, spreken enkel Duits en hebben absoluut geen wereldkennis.

Wieviel Seiten hat ein Dreieck?
Ja, ich bin nicht fur diese Fragen vorbereitet. Ich bin seitz lang nicht nach Schul gewese. Ein Dreieck, da müßt ich jetzt lang überlegen.

Wer ist Tony Hawk?
Dönerverkäufer?
pi_72868089
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:27 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

?

Ze hadden een niet-aanvalspact, dat is algemeen bekent. Hitler en Stalin sloten dat af, tot groot ongenoegen van de geallieerden. Dat jij dat loopt te ontkennen is gewoon een poging tot geschiedvervalsing. Daarbij komt dat Duitsland het niet-aanvalspact verbroken heeft, eenzijdig.

Trouwens, dan hebben de Duitsers en Polen er wel lang overgedaan. Eerst Polen kapodtrushen in 1939, in a matter of days, en dan wachten tot 1941 om dan pas Rusland binnen te vallen? En ook werden de Polen totaal kapodtgemaatk in ghetto's etc. De Duitsers en de Polen hadden geen afspraken, Hitler wou Polen zien bloeden.

Lul lekker door jij
Net wass het nog Molotov met Riebentrop, en nu in ene Stalin met Hitler? De argumenten beginnen al af te zwakken.
In 1940 viel Duitsland al het westen binnen. Het had weinig zijn om een oorlog op 2 fronten te starten, daarom wachten ze tot 1941.

[ Bericht 4% gewijzigd door Trannellius op 18-09-2009 10:33:57 (Opmerking ging net ff te ver :@) ]
  Redactie Frontpage vrijdag 18 september 2009 @ 10:31:15 #67
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72868090
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:28 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Oh ja, het algemeen te bewerken medium Wikipedia wordt weer eens als hoofdbron aangehaald. Het feit dat Polen graag bestuurd wilde worden door de man met de snor, en de Duitse orderlijkheid wilde invoeren wordt gemakshalve terzijde geschoven.
Gast hou nou maar op. Hitler wilde Oost-Pruisen kostte wat kost bezetten, en de Polen werden massal weggedeporteerd naar concentratiecampen, omdat het üntermenschen waren. De vrije Polen vluchtten massaal naar GB, waar ze een groot deel van het leger uitmaakten en zelfs NL nog bevrijd hebben. Hitler installeerde er een puppet government en liet "übermenschen" de Poolse gebieden bewonen. Die puppets zullen Hitler vast geholpen hebben, maar dat gaat dan over 0,0000001% van de Poolse bevolking.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 18 september 2009 @ 10:32:28 #68
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72868113
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:31 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Net wass het nog Molotov met Riebentrop, en nu in ene Stalin met Hitler? De argumenten beginnen al af te zwakken.
In 1940 viel Duitsland al het westen binnen. Het had weinig zijn om een oorlog op 2 fronten te starten, daarom wachten ze tot 1941. En ghetto's Please, het was egwoon een communegveoel wat werd opgezocht.
Gast, wat een vieze opmerking. Een massadeportatie en moord tot een "communegevoel" bestempelen? Laat me raden, de holocaust heeft nooit plaatsgevonden in jou bekrompen wereldje?

Ps. Hitler en Stalin hebben goedkeuring gegeven aan dat pact, zij waren dictators, dus hadden het laatste woord.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72868120
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:29 schreef john_ven24 het volgende:
Je kunt alles zeggen, maar ik ben nog niet door een Fransman in NL aangesproken in het Frans. Wel met diverse Duitsers. Daarnaast is Duits gewoon een schijttaal, enkel geschikt om uit te schreeuwen, anders klinkt het voor geen meter. Daarnaast is de helft van de Duitsers echt achterlijk, nauwelijks naar school geweest, spreken enkel Duits en hebben absoluut geen wereldkennis.
Daar gaat je geloofwaardigheid. Een Duitser die in het Frans Nederlanders aanspreekt?
pi_72868137
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Gast, wat een vieze opmerking. Een massadeportatie en moord tot een "communegevoel" bestempelen? Laat me raden, de holocaust heeft nooit plaatsgevonden in jou bekrompen wereldje?

Ps. Hitler en Stalin hebben goedkeuring gegeven aan dat pact, zij waren dictators, dus hadden het laatste woord.
Sorry, die opmerking ging net ff te ver idd. En ter uwer informatie, het was idd getroll van mijn kant, ik stop nu
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 september 2009 @ 10:33:21 #71
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72868140
Wij wonen in DLD. Als ik boodschappen ga doen krijg ik heel vaak in het Nederlands antwoord, hoewel ik zelf Duits spreek Best grappig, ik blijf meestal Duits praten en zij Nederlands. We verstaan elkaar opperbest.

De meeste Duitsers zijn gewoon heel aardig, en lang niet zo formeel meer als vroeger. Ik wil hier niet meer weg in elk geval
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72868151
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:28 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ik heb zelfs in documentaires gezien. Dus de bron maakt geen hol uit.
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:27 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

?

Lul lekker door jij
Ja de pact is verbroken, maar dat was pas veel later. Tevens maakte jij ervan dat de oorlog begon in 1940. Dat is fout, want het begon in 1939. Maar goed, wees maar stront eigenwijs. Zoek het maar even op, op internet.
  Redactie Frontpage vrijdag 18 september 2009 @ 10:37:00 #73
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72868232
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:33 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ik heb zelfs in documentaires gezien. Dus de bron maakt geen hol uit.
[..]

Ja de pact is verbroken, maar dat was pas veel later. Tevens maakte jij ervan dat de oorlog begon in 1940. Dat is fout, want het begon in 1939. Maar goed, wees maar stront eigenwijs. Zoek het maar even op, op internet.
Volgens mij wou je iemand anders quoten?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72868243
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Volgens mij wou je iemand anders quoten?
Oops inderdaad. Sorry!
pi_72868271
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:29 schreef john_ven24 het volgende:

Wieviel Seiten hat ein Dreieck?
Ja, ich bin nicht fur diese Fragen vorbereitet. Ich bin seitz lang nicht nach Schul gewese. Ein Dreieck, da müßt ich jetzt lang überlegen.

Wer ist Tony Hawk?
Dönerverkäufer?
Heb je de Vakantieman wel eens gezien? Met Frits Bom destijds. Staan ze op het strand in Spanje, met de voeten in de zee, wordt Nederlanders (ja, Nederlanders) gevraagd, met een kaart van Europa voor hun neus, waar ze zijn, wijzen die onnozelen fucking Oostenrijk aan!
En op de vraag waar dan de zee is waar ze in staan, beginnen ze te stamelen en euhhhhhhhhhh te mompelen.

Ieder land heeft zijn debielen, of dat nu Nederland, Duitsland, Zimbabwe of Tuvalu is.

Duitsers
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')