Met een werkdag of 7 zou het er normaliter moeten zijn. Heb je een T&T nummer (kun je Lush voor mailen) of laat je het via Royal mail versturen?quote:Op maandag 21 september 2009 22:41 schreef -Mellow- het volgende:
mijn spul is nog steeds niet gearriveerd.
Ongeveer een week is normaal vanuit de UK toch?
Tsk tsk... zwakke Clums.quote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
collega tegen c_c: 'Zullen we volgend weekend een dagje Antwerpen pakken?'
c_c: 'Oeh, daar zit een Lush! En loon is er! En bosbessenmasker! Ja!'
Mijn verslavingsgevoeligheidsgen is pleased.
Het staat in een doos in het kantoortje en de mannen weten dat ze mij kunnen vertrouwen.quote:
Vandaar dat de gang nog altijd niet lekker naar lush ruikt hier....quote:Op zondag 20 september 2009 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet niet meer wie ik hier die felgele zeep heb beloofd en heb laatst m'n hele PM-box leeg moeten gooien dus heb de PM ook niet meer.
Ah, jij was het! Doe je adres nog 's pmen? Het is maar iets van 70 gram, dus er hoeft niets voor terugquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vandaar dat de gang nog altijd niet lekker naar lush ruikt hier....![]()
Ik heb weer een collega overstag. Heb haar wat lushspul als bedankje gegeven en ze is zaterdag wezen shoppen in Haarlem.
Een mini-me!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vandaar dat de gang nog altijd niet lekker naar lush ruikt hier....![]()
Ik heb weer een collega overstag. Heb haar wat lushspul als bedankje gegeven en ze is zaterdag wezen shoppen in Haarlem.
Adres komt eraan, dankjewelquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, jij was het! Doe je adres nog 's pmen? Het is maar iets van 70 gram, dus er hoeft niets voor terug.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een mini-me!Ik doe mensen ook heel onschuldig Lush kado en maak ze verslaaaaaafd.
Normaal is het er sneller, maar dat ligt ook aan de betaalmethode. Heb je ze als eens gebeld?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:13 schreef Tamashii het volgende:
Mijn bestelling van Amsterdam duurt nu al twee weken, is dat normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |