quote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef murphyjenkins het volgende:
dus ik kwam van school rond een uurtje of 1
staat er een dikke rij voor de winkel met allemaal van die VMBO paupers voor de deur
Als alle kassa's open zijn ofzo. Dan nog, bij jumbo een rij hoort niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef 3keernix het volgende:
4e in de rij krijgt zijn boodschappen toch gratis?
dus toch scholier.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef murphyjenkins het volgende:
Ik tegen hem zeggen dat ik geen scholier ben , hij geloofde mij niet. Dus ik had geen drinken.
subklacht: aangezien worden voor een vmbo pauper terwijl ik 19 ben en rechten studeer in Utrecht
nee , de regel is : Leerlingen van het vd capellen scholengemeenschap die moeten wachten , gewone klanten die mogen doorlopen. Dit in verband met diefstalquote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een rechtenstudent die denkt dat ie boven de huisregels staat
leerling = iemand op de basischoolquote:
wtf ik doe gewoon MBO niv. 4 zakelijke dienstverlening, en ze noemen ons cursistenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:16 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
leerling = iemand op de basischool
scholier = iemand op de middelbare school
student = iemand op een MBO/HBO/WO instelling
cursist = iemand die een soort ander opleidings trajact volgt
waarom denk je dat ze iedereen butie houde, dan komen er geen rije bij de kassa , ahahquote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef 3keernix het volgende:
4e in de rij krijgt zijn boodschappen toch gratis?
mja , had ik ook toen ik nog MBO4 deed , stond ook cursisten in de boekenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
wtf ik doe gewoon MBO niv. 4 zakelijke dienstverlening, en ze noemen ons cursisten![]()
ik liet ook wel mijn studentenpas zijn , maar ik wou al niet eens meer naar binnen. Ik koos voor 5 minuten lopen naar de AHquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef J.Herrer het volgende:
Je laat je afblaffen door een bewakeren maar huilie doen op een forum
Had gewoon je id onder zijn neus gedouwt ofzo als hij je niet geloofde, je laat je toch niet aanzien voor een vmbo scholiertje?
Check z'n arrogantiequote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef murphyjenkins het volgende:
dus ik kwam van school
Ik tegen hem zeggen dat ik geen scholier ben , hij geloofde mij niet.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Schokbreker het volgende:
Riep je ook dat ze je majesteit moesten noemen of niet?
Heb je gerend dan? De dichtsbijzijnde AH zit op 2 km afstand (WKC Diezerpoort) van de Jumbo dus als jij dat in 5 minuten gelopen hebt, moet je 24 km/uur gelopen hebben.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
ik liet ook wel mijn studentenpas zijn , maar ik wou al niet eens meer naar binnen. Ik koos voor 5 minuten lopen naar de AH
Gaan we weerquote:Op donderdag 17 september 2009 15:16 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
leerling = iemand op de basischool
scholier = iemand op de middelbare school
student = iemand op een MBO/HBO/WO instelling
cursist = iemand die een soort ander opleidings trajact volgt
Jammer dat je geen 2 PI's kan instellen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |