Kut! haha ik had em er aan de bovenkant heel netjes weggehaald, staat hij ook nog aan de onderkantquote:Op donderdag 17 september 2009 15:07 schreef Mirjam het volgende:
oh, en is het de bedoeling dat je 06 nummer op fok staat?
soep die anders nog ff weg
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:08 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Kut! haha ik had em er aan de bovenkant heel netjes weggehaald, staat hij ook nog aan de onderkant![]()
Nieuw plaatje komt er aan.
Maar nee het is geen tegoed van andere maanden. Ik zit namelijk vrijwel altijd over m'n bundel heen..quote:Op donderdag 17 september 2009 15:08 schreef Mirjam het volgende:
en zo te zien heb je gewoon tegoed meegenomen uit voorgaande maanden, dat denk ik dan.
leg je oudere rekeningen er eens naast, misschien zie je het oplopen.
Dat klinkt opzich wel aannemelijk. Maar bij mij staat er altijd die 50,42 euro. Of ik nou geld over had of er vet overheen zatquote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef ytram het volgende:
Ik zie je rekening niet meer...
Bij mijn weten kan KPN (=Hi) belminuten slechts in één standaard eenheid afrekenen (volgens mij 10 cent per minuut). Het gevolg hiervan is dat je dus altijd meer "beltegoed" krijgt dan dat je per maand betaald. Ik heb door het meenemen van resterend beltegoed wel eens maanden rond de ¤95,- beltegoed gehad (met een 25 euro abonnement).
Nee dat heb ik niet gehad. Het zit abonnement nu 14 maanden en het is overal steeds hetzelfde. Het enige waar ik aan denk is dan die sms-verdubbelaar. Maar hoe ze dan aan ruim 50 euro komen is me een raadsel..quote:Op donderdag 17 september 2009 15:15 schreef Nebel het volgende:
Heb je aan het begin van je abonnement niet een aantal maanden dubbel beltegoed gekregen?
En dat je daar nu nog 50,42 van overhad en na deze afrekening nog 9,41?
9.41/0.21 = 44.81 minuten bellenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:13 schreef Hugo__Boss het volgende:
Je krijgt dus 240 minuten met een Hi30 abo... 50,42 / 240 = 21 cent per minuut.. nouja, ik vind het nog steeds een zeer vreemde constructie.. klopt het dat er bij een ander abo ook van 21 cent per "tik" wordt uitgegaan?
Waarom werkt hij niet gewoon met een minuten/sms/mms bundel in plaats van een geldbundel? Is toch veel en veel duidelijker in dit geval! weet je precies hoeveel je kan bellen met het tegoed van vorige maand.. want hoeveel kan je nou met 9,41 euro bellen als je dat zo ziet staan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |