HOAX, TS heeft heul geen buikspieren.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, die borden zijn zo overbodig ?
Iedereen weet toch hoe hard zo rijden ?!
Het meest vervelend zijn nog de mensen die hun snelheid er op aan gaan passen en vlak voor je keihard in de ankers gaan
Het is niet zo dat je geflitst wordt bij die dingen
Wanneer er een bocht is waar je 70 mag, dan wil ik er door heen met 100 !
Als je zacht wilt rijden ga je maar rechts rijden, op de loser lane !![]()
Als ik door de bocht ga wil ik de G-krachten op mijn buikspieren voelen !
Klacht: "U rijdt te snel" borden
De loserlane!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je zacht wilt rijden ga je maar rechts rijden, op de loser lane !
Mogen die mensen die niet janken over een topic in FB wel gewoon doorgaan?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:02 schreef Biogarde het volgende:
Standaard reacties verwijderd. Jongens, kap er gewoon mee. Sommige lijken dit dagelijks te doen en het hardst te janken wanneer er een topic in FB staat over de bagger in KLB. En ik lach het hardst.
Slecht idee, die dingen zijn nl. hartstikke onbetrouwbaar. Kom regelmatig langs twee van die dingen, als mijn teller 50 zegt, zegt de ene 40 en de andere 50.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik gebruik die dingen altijd om te testen of mijn snelheidsmeter nog correct is...
Het is pas tof om te hard te rijden en dan alsnog geen enkele aan te laten gaanquote:Op donderdag 17 september 2009 15:09 schreef HolleKies het volgende:
Precies tussen de 2 banen rijden, zodat je ze voor alle 2 de banen activeerd.. (persoonlijke hobby)
Valt mee n.m.m. Ik test het bij meerdere borden (niet alleen bij 'u rijdt te snel', maar ook bij de smileyborden waar je snelheid op aangegeven staat) en ik de meeste gevallen toont het zo goed als correct mijn snelheid op mijn teller aan.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:08 schreef dadoc het volgende:
[..]
Slecht idee, die dingen zijn nl. hartstikke onbetrouwbaar. Kom regelmatig langs twee van die dingen, als mijn teller 50 zegt, zegt de ene 40 en de andere 50.
Second that...quote:Op donderdag 17 september 2009 15:09 schreef HolleKies het volgende:
Precies tussen de 2 banen rijden, zodat je ze voor alle 2 de banen activeerd.. (persoonlijke hobby)
Die staan op mijn iPhonequote:Op donderdag 17 september 2009 15:16 schreef Tja..1986 het volgende:
Je had liever een flitspaal gehad?
Laten we het hopenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die staan op mijn iPhone
Behalve die mobiele vanmorgenik kon nog net remmen, maar reed volgens m'n teller alsnog 12 km te hard, ben benieuwd of ik de regering een stukje de crisis uit moet gaan helpen
veelzeggende uitspraak...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je zacht wilt rijden ga je maar rechts rijden, op de loser lane !![]()
ff testen de volgende keerquote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef osmo het volgende:
Als je harder dan 99 gaat vertonen de meeste van dingen 2 streepjes omdat ze niet hoger kunnen
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
veelzeggende uitspraak...
TS is zeker zo'n gastje dat de hele tijd met 135 links blijft rijden en als je hem met je lichten signaliseert of hij eventjes zo vriendelijk wil zijn om naar rechts te gaan om andere mensen door te laten, kun je een middenvinger krijgen.
Ik las Lois Lane.quote:
Uiteraard zijn er mensen die zich wel kunnen gedragen, maar het is nu eenmaal een feit dat er mensen zijn die standaard te hard rijden zonder dat dat een functie heeft in het verkeer. Met de stroom meegaan prima, maar ook de veiligheid is belangrijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:19 schreef Pinkerton het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen nou lopen mekkeren van "TS is een pauper die te hard rijdt"
Dat sommige mensen erom vragen oké, maar niet iedereen die te hard rijdt doet dat als een idioot. Meestal rijd ik op de snelweg ook gewoon netjes 120, maar af en toe als je dan 100 moet gaan rijden blijf ik gewoon 120 rijden. Mij is tijdens m'n rijlessen geleerd dat je met de stroom van het verkeer mee moet gaan, en als iedereen op zo'n stuk 120 rijdt dan ga ik lekker mee (dan ga je er toch wel vanuit dat er niet geflitst wordt)
Klopt. Ik moet wel toegeven dat ik af en toe ook echt scheur, maar dat is dan op afgelegen weggetjes, en als ik dan 'n tegenligger ofzo zie dan rem ik ook meteen af. Het moeten geen praktijken worden waarbij je met 80+ bijna spiegeltjes gaat tikken natuurlijk, dat is compleet onverantwoord.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er mensen die zich wel kunnen gedragen, maar het is nu eenmaal een feit dat er mensen zijn die standaard te hard rijden zonder dat dat een functie heeft in het verkeer. Met de stroom meegaan prima, maar ook de veiligheid is belangrijk.
En daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op donderdag 17 september 2009 23:18 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Klopt. Ik moet wel toegeven dat ik af en toe ook echt scheur, maar dat is dan op afgelegen weggetjes, en als ik dan 'n tegenligger ofzo zie dan rem ik ook meteen af. Het moeten geen praktijken worden waarbij je met 80+ bijna spiegeltjes gaat tikken natuurlijk, dat is compleet onverantwoord.
Lekker veilig. Te hard rijden en dat ook nog met open deur.quote:
Mensen die denken dat je een gevaar bent als je maar 30 kmh harder gaat dan de restquote:Op donderdag 17 september 2009 15:00 schreef Hardrebel het volgende:
Mensen die een gevaar op de weg zijn ..![]()
Prercies. Waar mensen nou over zeiken wanneer ik met 60 km/u over een woonerf tuf. Mensen hebben altijd wat te zeikenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:02 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je een gevaar bent als je maar 30 kmh harder gaat dan de rest
Op een 50 km weg is dat nogal wat hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:02 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je een gevaar bent als je maar 30 kmh harder gaat dan de rest
dus datquote:Op donderdag 17 september 2009 15:16 schreef Tja..1986 het volgende:
Je had liever een flitspaal gehad?
je die aygo van jouw produceerd ook aardig wat G krachten met die brede bandenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik door de bocht ga wil ik de G-krachten op mijn buikspieren voelen !
Mensen die denken dat ze alles volledig onder controle hebben tot ze een kind doodrijdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:02 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Beetje dom, de meeste mensen zien dat bord en remmen af...je kan die flitspaal beter 100 meter er voor zetten, en dan op het bord laten zien "u reed te hard"...hehehehe.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef karr-1 het volgende:
De paar borden die ik ken worden een paar 100 meter verder gevolgd door een flitspaal. En terecht ook....
gelijk heb je!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:19 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze alles volledig onder controle hebben tot ze een kind doodrijden
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:20 schreef slindenau het volgende:
[..]
Beetje dom, de meeste mensen zien dat bord en remmen af...je kan die flitspaal beter 100 meter er voor zetten, en dan op het bord laten zien "u reed te hard"...hehehehe.
Da's de kunst... ik probeer het ook altijd hehehehquote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef osmo het volgende:
Als je harder dan 99 gaat vertonen de meeste van dingen 2 streepjes omdat ze niet hoger kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |