DE SCHOLEN ZIJN WEER BEGONNEN!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:24 schreef BereNDD het volgende:
wat een kansloze bende zeg, hebben ze weer een nieuwe inkomstenbron? Zie ze tegenwoordig vaak sneaky wachten bij spoorwegovergangen .. en dan 60 euro boete uitdelen aan fietsers die doorfietsen als de slagboom nog niet helemaal naar boven is.
En tegenwoordig mogen ex-gedetineerden die bij proRail werken ook boetes uitdelen
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:26 schreef Hetiszover het volgende:
En terecht.
Je moet NOOIT een spoorwegovergang overgaan als het rode licht nog niet uit is.
Je zult niet de eerste en ook niet de laatste zijn die gegrepen wordt door een trein.
Als het zo zou werken, hoe komen we dan aan onze huidige debielen?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
En terecht.
Aan de andere kant, op die manier wordt de samenleving geschoond van debielen die zich anders hadden voortgepland....
Dat zijn die schijnheiligen die wel wachten omdat de politie er staat, terwijl ze eigenlijk op dat moment een trein hadden moeten koppen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Als het zo zou werken, hoe komen we dan aan onze huidige debielen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:27 schreef zovty het volgende:
[..]
DE SCHOLEN ZIJN WEER BEGONNEN!!!
En veruit de meeste kinders krijgen een waarschuwing en geen boete.
Die zijn aan de overkant gekomen zonder een trein te hebben gekopt.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Als het zo zou werken, hoe komen we dan aan onze huidige debielen?
WOOP WOOP...that's the sound of da policequote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
WOOP WOOP...that's the sound of da police
Waarom moet je het nou weer verpestenquote:
Ex-cons die bij prorail werkenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het goed, wie moet het anders doen ?
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:44 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Waarom moet je het nou weer verpesten(
![]()
)
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:28 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]ik wacht altijd, vond het ook altijd "onzin" maar wachtte wel gewoon altijd.. en laatst had ik het voor het eerst meegemaakt dat er na een trein de spoorbomen omhoog gingen maar meteen weer omlaag en toen kwam er nog een trein langs.. wil je niet voor komen.
Die had ik een tijd terug ook al maanden gehadquote:Op donderdag 17 september 2009 13:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zulks toffe avatar zie je niet vaak
ZAT IK OOK AAN TE DENKEN!!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die had ik een tijd terug ook al maanden gehadhij heeft hem gewoon van mij geript, alleen had ik er tenminste 1 van betere kwaliteit
waarom zouden ze mijn fiets afpakken dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dat de politie TS gewoon voor de trein had moeten laten lopen.
Die kunnen ze nog verkopen aan een junk.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef BereNDD het volgende:
waarom zouden ze mijn fiets afpakken dan?
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:28 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]ik wacht altijd, vond het ook altijd "onzin" maar wachtte wel gewoon altijd.. en laatst had ik het voor het eerst meegemaakt dat er na een trein de spoorbomen omhoog gingen maar meteen weer omlaag en toen kwam er nog een trein langs.. wil je niet voor komen.
Die duwen je nog eerder voor de trein !quote:Op donderdag 17 september 2009 13:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ex-cons die bij prorail werken
http://www.om.nl/onderwer(...)74,13237,3115#keuzesquote:Op donderdag 17 september 2009 13:57 schreef leipeshitouwess het volgende:
Is het strafbaar als je fietst als dat ding nog niet helemaal naar boven is? Wist ik niet.
Hoe doe je dat? Plan je daarbij kinderen?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
En terecht.
Aan de andere kant, op die manier wordt de samenleving geschoond van debielen die zich anders hadden voortgepland....
Woon je in Roermond toevalligquote:Op donderdag 17 september 2009 13:24 schreef BereNDD het volgende:
wat een kansloze bende zeg, hebben ze weer een nieuwe inkomstenbron? Zie ze tegenwoordig vaak sneaky wachten bij spoorwegovergangen .. en dan 60 euro boete uitdelen aan fietsers die doorfietsen als de slagboom nog niet helemaal naar boven is.
En tegenwoordig mogen ex-gedetineerden die bij proRail werken ook boetes uitdelen
Nee woon in Emmenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Woon je in Roermond toevallig
Daar was gisteren die actie nl. Stonden ze ook te controleren bij spoorwegbomen.
Sterkte.quote:
ik zal echt niet altijd op ze zeiken, maar dit zijn toch vrij kansloze acties,quote:Op donderdag 17 september 2009 14:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Mensen die altijd zeiken op de politie, terwijl zij goed weten dat ze zelf fout zitten
gaat me ook deels om die achterbakse manier waarop ze zich verdekt opstellen..quote:Op donderdag 17 september 2009 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap niet waar je over zeikt trouwens.
Het is toch vrij normaal dat wanneer men zich niet aan regels kan houden dat dit bestraft wordt ?
Idd.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Het is toch vrij normaal dat wanneer men zich niet aan regels kan houden dat dit bestraft wordt ?
Dit dus. Of is het jaloezie dat men niet zelf bevoegd is om boetes uit te delen?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat mensen zo achterbaks zijn dat als ze dat niet doen ze zich dan wel ineens netjes aan de regels houden.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef BereNDD het volgende:
[..]
gaat me ook deels om die achterbakse manier waarop ze zich verdekt opstellen..
Als ze daar pontificaal gingen staan in hun apentenue, dan gaat iedereen zich natuurlijk aan de regels houden.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef BereNDD het volgende:
[..]
gaat me ook deels om die achterbakse manier waarop ze zich verdekt opstellen..
Doel bereikt toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ze daar pontificaal gingen staan in hun apentenue, dan gaat iedereen zich natuurlijk aan de regels houden.
Goed voor de werkgelegenheid.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:26 schreef Antaresje het volgende:
Weet je hoeveel het kost om een machinist te begeleiden nadat er weer zo'n mongool die dacht 'dat haal ik nog wel' onder z'n trein uitgesmeerd wordt?
Meer dan 60 euro.
Hoeveel straathoeken zijn er eigenlijk in nederland?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan hadden we dus op elke hoek van de straak 24/7 een politie-agent nodig slimmerik.
Iets voor Willem Wevert !quote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Hoeveel straathoeken zijn er eigenlijk in nederland?
die is overledenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iets voor Willem Wevert !
zou je denken, maar het echt doel blijft toch geld uit je zak kloppenquote:
straatnamenboek X 4quote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Hoeveel straathoeken zijn er eigenlijk in nederland?
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:04 schreef smiksmaksmek het volgende:
Doorfietsen als de slagboom nog niet helemaal naar boven is, is niet toegestaan.
oja prins carnaval? Stuur ze een mail of je lid mag wordenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:13 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Spuit 11 is een carnavalsvereniging. En nou?
same herequote:Op donderdag 17 september 2009 16:22 schreef smiksmaksmek het volgende:
Ik heb Spuit 11 in het verleden al gecontacteerd maar ze konden mijn waardevolle hulp niet meer gebruiken.
Je zou verwachten dat ieder mens is uitgerust met een paar ogen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:26 schreef Hetiszover het volgende:
En terecht.
Je moet NOOIT een spoorwegovergang overgaan als het rode licht nog niet uit is.
Je zult niet de eerste en ook niet de laatste zijn die gegrepen wordt door een trein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |