Dag userke-use met de F5.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:53 schreef Frollo het volgende:
Dag visserke-vis met de pet.
Wat plug jij er dan allemaal wel niet 1. Ik gebruik 1 plug-in, wel een briljante, Sound Solution.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:53 schreef Frollo het volgende:
M'n hele Winamp finaal naar de gallemiezen, zomaar, ineens!
Helemaal opnieuw moeten installeren en daarna natuurlijk ook mijn favoriete plug-ins.
Alsof een mens niks beters te doen heeft, werken bijvoorbeeld.
Musepack (.mpc), Monkey Audio (.ape), DFX Audio Enhancement, Tagger en Album List.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:00 schreef Z het volgende:
[..]
Wat plug jij er dan allemaal wel niet 1. Ik gebruik 1 plug-in, wel een briljante, Sound Solution.
Erg handig als je je directorystructuur toch al op orde hebt (en dat heb ik uiteraard).quote:Album List turns your directory tree into a list of albums. It allows you to easily navigate your favorite albums stored on your hard drive and CDs.
Elke cd die ik koop komt maar één keer uit het doosje: om geript te worden.quote:
Lucht wel lekker op altijd!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat ik straks de kat maar heel hard ga schoppen.
Er is niets mis met Dolly!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef MeneerTim het volgende:
Jezus, we zullen ook eens toegeven vanochtend gewoon Dolly Parton te hebben gedownload, in plaats van Mahler of Brahms.
Liene!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat ik straks de kat maar heel hard ga schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |