Dag userke-use met de F5.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:53 schreef Frollo het volgende:
Dag visserke-vis met de pet.
Wat plug jij er dan allemaal wel niet 1. Ik gebruik 1 plug-in, wel een briljante, Sound Solution.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:53 schreef Frollo het volgende:
M'n hele Winamp finaal naar de gallemiezen, zomaar, ineens!
Helemaal opnieuw moeten installeren en daarna natuurlijk ook mijn favoriete plug-ins.
Alsof een mens niks beters te doen heeft, werken bijvoorbeeld.
Musepack (.mpc), Monkey Audio (.ape), DFX Audio Enhancement, Tagger en Album List.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:00 schreef Z het volgende:
[..]
Wat plug jij er dan allemaal wel niet 1. Ik gebruik 1 plug-in, wel een briljante, Sound Solution.
Erg handig als je je directorystructuur toch al op orde hebt (en dat heb ik uiteraard).quote:Album List turns your directory tree into a list of albums. It allows you to easily navigate your favorite albums stored on your hard drive and CDs.
Elke cd die ik koop komt maar één keer uit het doosje: om geript te worden.quote:
Lucht wel lekker op altijd!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat ik straks de kat maar heel hard ga schoppen.
Er is niets mis met Dolly!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef MeneerTim het volgende:
Jezus, we zullen ook eens toegeven vanochtend gewoon Dolly Parton te hebben gedownload, in plaats van Mahler of Brahms.
Liene!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat ik straks de kat maar heel hard ga schoppen.
Pure poëzie.quote:
Die moet je even uitleggen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:51 schreef Lienekien het volgende:
En dan gewoon de ING terugmailen met 'flikker op met je schoudertas'!
Zo'n mail : 'Schoudertas cadeau als u nu spaart!'quote:
Ik ben flink pissig, ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef Gellius het volgende:
Onze Liene is niet helemaal in balans vandaag, lijkt het.
Goed zo, Lienekien. Spaar ze niet!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:51 schreef Lienekien het volgende:
En dan gewoon de ING terugmailen met 'flikker op met je schoudertas'!
Je kunt ook kiezen voor 500 rentepuntenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo'n mail : 'Schoudertas cadeau als u nu spaart!'
Is het weer zo'n foeilelijk ding. Alsof je daarmee wilt rondlopen.
Daar heb je al helemaal niks aan. Ik kom al om in die dingen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef Marble het volgende:
[..]
Je kunt ook kiezen voor 500 rentepunten.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef Mainport het volgende:
Ik heb vandaag mosselen gekookt en het was niet te vreten.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar heb je al helemaal niks aan. Ik kom al om in die dingen.
Goddank lang weekend. En mijn liefste troost stapt zometeen over de drempel.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef sigme het volgende:
'navond.
Ik ben gefietst naar de crèche en vanaf daar gelopen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:28 schreef Gellius het volgende:
Hm. Beetje te laat op. Dat wordt de fiets.
En kom nou eens uit ben!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:04 schreef Z het volgende:
In ben inderdaad een slechte 'schrijver'.
Zou ik forel gaan eten? Ik had de hele vakantie geen zin in vis.quote:
Madrid!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:31 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat ik nog een kort tripje naar Madrid ga boeken in november. Ik wil hotel Puerta America zien; elke etage (er zijn er 12) is ontworpen door een andere wereldberoemde architect. Eigenlijk zou je elke dag van kamer moeten veranderen.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef Frollo het volgende:
Als ik jullie niet meer spreek: tot over een dag of tien.
Met zo'n klein hummeltje is het nog redelijk makkelijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 07:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Madrid!
Ik zou er graag in het voorjaar naartoe willen, maar ik denk dat dat net te vroeg is i.v.m. de baby. Ik zie niet zo goed voor me hoe dat met zo'n klein hummeltje moet als je bijvoorbeeld uit eten wilt.
Hij wordt nog iets forser/groter, maar veel zal het niet zijn. Hij zit nu rond de 10 kg en kan 12-14 kg worden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:37 schreef Gellius het volgende:
Is ie al volgroeid nu of wordt ie nog forser?
Maar zo'n hummeltje kan bijv. niet in een kinderstoel, en dan zit je altijd met je kinderwagen in een restaurant? Is het niet geschikter om te wachten tot de baby > 6 maanden is?quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:42 schreef Z het volgende:
[..]
Met zo'n klein hummeltje is het nog redelijk makkelijk.
Dat begrijp ik, maar dat probleem blijf je met een beetje pech natuurlijk nog jarenlang houden. Ik hoop dat de kleine eraan kan wennen dat wij nou eenmaal dit soort dingen doen en hij zich aan ons aan dient te passen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:46 schreef Z het volgende:
Als de baby 6 maanden is hij niet meer zo zoet ...
quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dat probleem blijf je met een beetje pech natuurlijk nog jarenlang houden. Ik hoop dat de kleine eraan kan wennen dat wij nou eenmaal dit soort dingen doen en hij zich aan ons aan dient te passen.(Ik mag toch hopen dat er niet een toekomst voor mij in het verschiet ligt met Van Der Valk restaurants.)
De praktische nadelen van het ouderschap beginnen nu langzaam door te dringen, begrijp ik...quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dat probleem blijf je met een beetje pech natuurlijk nog jarenlang houden. Ik hoop dat de kleine eraan kan wennen dat wij nou eenmaal dit soort dingen doen en hij zich aan ons aan dient te passen.(Ik mag toch hopen dat er niet een toekomst voor mij in het verschiet ligt met Van Der Valk restaurants.)
Ik heb vooral het idee dat een kleine baby het niet zo lang vol kan houden en bovendien te veel ruimte in beslag neemt. Je kunt het toch niet maken om een pad te barricaderen met een kinderwagen? (Aan de andere kant: een iets groter kind kan zeker niet zo lang wakker blijven?)
Het is ook nog zo volkomen abstract allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |