http://www.gelderlander.n(...)bij-demonstratie.ecequote:Laag Soeren: auto rijdt in op verkeersregelaar bij demonstratie
donderdag 17 september 2009 | 10:10 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 17 september 2009 | 12:22
LAAG-SOEREN - Een automobilist is donderdagmorgen rond half negen in Laag-Soeren met opzet ingereden op een verkeersregelaar bij een wegafzetting. De verkeersregelaar moest opzij springen om een aanrijding te voorkomen.
De automobilist kon ternauwernood worden tegengehouden door een omstander die zijn fiets dwars voor de auto zette. Ook op die fiets reed de man in. Anderen, onder wie nóg een verkeersregelaar, openden de portieren van de auto en probeerden de man uit de auto te sleuren. Daarbij vielen rake klappen. Enkele omstanders sloegen ook hard op de auto van de dader en schopten er tegenaan. De voorruit werd daarbij vernield.
Het incident gebeurde vlak voor basisschool ’t Schaddeveld. De afzetting werd opgericht om een demonstratie van ouders en kinderen mogelijk te maken. Het ging om een protestmars tegen de verkeersdrukte in Laag-Soeren en het uitblijven van maatregelen om daar wat tegen te doen. Een aantal kinderen was getuige van het incident. De meesten waren na de demonstratie al weer in de lokalen.
Tjezus, wat voor debiel ben je danquote:Man doet Karst Tates na in Laag-Soeren
Waanzin in Gelderland. Een malloot die het blijkbaar niet eens was met een wegversperring is vanochtend ingereden op zowel een regelaar als diverse omstanders. De weg in Laag Soeren was tijdelijk afgezet vanwege een protestmars voor kinderen tegen de verkeersdrukte rondom basisschool ’t Schaddeveld. Diverse leerlingen waren getuige van het incident waarbij als een godswonder niemand serieus gewond is geraakt. Op de foto hierboven proberen omstanders de Karst Tates-wannabee uit zijn pauper Citroën te sleuren. Blijkbaar zijn hierbij ook nog rake klappen gevallen. Mocht iemand nog over meer/beter/bewegend beeldmateriaal beschikken. Deze debiel zetten we graag nog even in het zonnetje wegens poging tot moord.
http://www.geenstijl.nl/m(...)tates_na_in_laa.html
Nee, Laag-Soeren.quote:
Laag-Soeren ligt er wel in de buurt ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
Apeldoorn?
Waar is die vernieling voor nodig, enige die recht had om te slaan was de bijna aangereden persoon, de rest moet met zn poten van andermans spullen afblijvenquote:Daarbij vielen rake klappen. Enkele omstanders sloegen ook hard op de auto van de dader en schopten er tegenaan. De voorruit werd daarbij vernield.
Wanneer iemand op mijn schattige kindje met protestbordje en bammetjes in zijn rugzakje zou proberen in te rijden, dan zou ik hem die auto anaal laten innemen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:40 schreef zquing het volgende:
meer geschokt ben ik door dit
[..]
Waar is die vernieling voor nodig, enige die recht had om te slaan was de bijna aangereden persoon, de rest moet met zn poten van andermans spullen afblijven
quote:protestmars tegen de verkeersdrukte
Hou toch op.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:40 schreef zquing het volgende:
[..]
Waar is die vernieling voor nodig, enige die recht had om te slaan was de bijna aangereden persoon, de rest moet met zn poten van andermans spullen afblijven
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:40 schreef zquing het volgende:
[..]
Nouja, dat hoeft nou ook weer niet, maar dit zie ik liever dan dat makke lammetjes gedrag waarbij iedereen op een ander wacht om in te grijpen. En dan mag je in al je boosheid best een mep op trap tegen die auto geven.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Het zou je eigen kind maar zijn lamlul.
En terecht dat ze z'n auto naar de klote hebben gemept.
Hopelijk hebben ze hem er ook nog een gebroken neus bij geslagen
Maar gelukkig is 't mn kind niet en kan ik dus met enige onpartijdigheid kijken naar de zaken. Mensen horen niet voor eigen rechter te spelen, daar is de rechtspraak voorquote:Op donderdag 17 september 2009 12:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Het zou je eigen kind maar zijn lamlul.
En terecht dat ze z'n auto naar de klote hebben gemept.
Hopelijk hebben ze hem er ook nog een gebroken neus bij geslagen
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
Wanneer iemand op mijn schattige kindje met protestbordje en bammetjes in zijn rugzakje zou proberen in te rijden, dan zou ik hem die auto anaal laten innemen.
Ja dat is wel wat je noemt "op het laatste moment je fiets ervoor gooien"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |