abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73594441
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik begrijp er werkelijk geen ene hout van dat er nog steeds mensen zijn die "de handel en wandel" van Huub proberen goed te praten of te bagatelliseren

Hoeveel relationele en emotionele ellende moet die gast nog veroorzaken voordat het kwartje valt
Hoever moet ik hier teruglezen om te zien dat iemand de handel en wandel van Huub goedpraat?
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:38:02 #202
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_73594487
dus conclusie alleen marrije kan hier de weg vinden, maar ben blij met haar want ze post af en toe linkje waar je wel moet wezen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_73594519
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Tis ongelovelijk ......... Maar ik schaar zijn inmiddels ex er ook onder. Heb haar eerder een domme koe genoemoend en daar blijf ik bij
Naïef, ietwat dommig meisje waar niet al teveel kwaad in zit is mijn typering.
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 22:40:46 #204
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73594607
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:

[..]

pas maar op

In media post je wat er in de media wordt besproken op dat moment. Zodra dat niet meer actueel is komt het hier. Dus herhaling van zetten over oud nieuws zoals de scheiding hier, maar nieuwe feiten die je tegenkomt over bijvoorbeeld de oorzaak van de scheiding in het media topic. En wil je melden dat het onweert dan kan dat in de RLS SC.

Zo zit dat volgens mij
Goed bezig jij.

Kleine aanvulling nog: dit topic is inderdaad ook voor terugblikken, of "oud nieuws" zoals je stelt, maar bij uitstek ook geschikt voor wat bredere beschouwende (en m.i. interessante) discussies zoals de thread die vanmiddag in Media begon: namelijk hoe RLS'en c.q. DGK erop uit zijn om de slechte kanten van mensen naar boven te halen, en wat dat voor invloed heeft op de manier van posten hier.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 22:40:52 #205
184769 crew  Deisyy
pi_73594613
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Hoever moet ik hier teruglezen om te zien dat iemand de handel en wandel van Huub goedpraat?
Daarvoor moet je dan toch weer in de "BB, .... enzo.... in de media" zijn toen net naar buiten kwam dat Claire en Huub gaan scheiden.

Eerst is er ontkenning en daarna komt het goedpraten, bijna komisch.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_73594651
quote:

[..]

Je moet nix, maar iedere dag kun je vergoelijkende teksten lezen. En volgens mij ben je gewoon een lul in het kwadraat als je zover bent gegaan dat je vrouw met een kind van drie maanden besluit om te vertrekken. Je kunt dan zeggen dat Claire naïef is geweest, maar Huub was en is dat niet en hij had haar dan niet bij het kind moeten duwen.
pi_73594792
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Daarvoor moet je dan toch weer in de "BB, .... enzo.... in de media" zijn toen net naar buiten kwam dat Claire en Huub gaan scheiden.

Ik bedoel het verweven zijn van de topics, waar kaart je wat aan. En van het een komt het ander..de scheidingslijn tussen de onderwerpen is soms zo dun dat je niet weet wat, waar te plaatsen.
pi_73594868
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Naïef, ietwat dommig meisje waar niet al teveel kwaad in zit is mijn typering.
Ja Een dom wezen. Misschien gaan de luiken eindelijk open nu. Beetje erg laat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_73594967
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je moet nix, maar iedere dag kun je vergoelijkende teksten lezen. En volgens mij ben je gewoon een lul in het kwadraat als je zover bent gegaan dat je vrouw met een kind van drie maanden besluit om te vertrekken. Je kunt dan zeggen dat Claire naïef is geweest, maar Huub was en is dat niet en hij had haar dan niet bij het kind moeten duwen.
Ik neem het zeker niet voor Huub op, dat even terzijde, maar wie zegt dat hij bij haar is weggegaan?
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:48:09 #210
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73594982
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Goed bezig jij.

Kleine aanvulling nog: dit topic is inderdaad ook voor terugblikken, of "oud nieuws" zoals je stelt, maar bij uitstek ook geschikt voor wat bredere beschouwende (en m.i. interessante) discussies zoals de thread die vanmiddag in Media begon: namelijk hoe RLS'en c.q. DGK erop uit zijn om de slechte kanten van mensen naar boven te halen, en wat dat voor invloed heeft op de manier van posten hier.
je kunt niet duidelijk genoeg zijn
pi_73595055
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

je kunt niet duidelijk genoeg zijn
Is dat zo volgens mij zit ik weer verkeerd hier
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:51:08 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73595139
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Ik bedoel het verweven zijn van de topics, waar kaart je wat aan. En van het een komt het ander..de scheidingslijn tussen de onderwerpen is soms zo dun dat je niet weet wat, waar te plaatsen.
wat is vandaag in de media? dat plaats je in het media topic, en ja, de scheiding is een hot topic en daar is ons wat meer ruimte gegeven om er wat langer over door te gaan, maar dat was een uitzondering. Zie het zo: het media topic is geen topic waar elke minuut in gepost moet worden, dat is een topic met actuele media op een rij. Wil je de laatste nieuwtjes weten uit de media dan lees je dat daar in 1 oogopslag bij. Dat betekent dus dat je dan niet door pagina's lange herinneringen en slow chat hoeft te worstelen. Dus dat moet er dan ook niet gepost worden. Zo wel, dan gaat ie dicht en kunnen we er helemaal niet meer posten.
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:51:51 #213
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73595181
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Is dat zo volgens mij zit ik weer verkeerd hier
met je opmerkingen over huub en claire zit je hier goed
pi_73595220
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

met je opmerkingen over huub en claire zit je hier goed
Mooiiiiiiiiiii
pi_73595269
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Ik neem het zeker niet voor Huub op, dat even terzijde, maar wie zegt dat hij bij haar is weggegaan?
Volgens mij zegt hij dat huub zover is gegaan dat zijn vrouw met een drie maanden oude baby bij hem weggaan is. Dat is hoe ik het lees.

Mijn vermoeden is ook dat Claire bij Huub is weggegaan. Huub wilde het stilhouden en Claire niet dus is er mee naar buiten gekomen.
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:53:52 #216
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73595286
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

dat vind ik ook nog maar de vraag, ik denk dat Claire uiteindelijk heeft aangegeven zo niet door te willen gaan en haar koffers heeft gepakt
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 22:54:00 #217
184769 crew  Deisyy
pi_73595296
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Je vroeg dit, vandaar mijn reactie
quote:

[..]

En als je wilt weten waar je wat moet posten moet je gewoon doen wat Marrije zegt, dit dus.
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Marrije het volgende:

[..]

pas maar op

In media post je wat er in de media wordt besproken op dat moment. Zodra dat niet meer actueel is komt het hier. Dus herhaling van zetten over oud nieuws zoals de scheiding hier, maar nieuwe feiten die je tegenkomt over bijvoorbeeld de oorzaak van de scheiding in het media topic. En wil je melden dat het onweert dan kan dat in de RLS SC.

Zo zit dat volgens mij
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_73595539
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]

k bedoelde dat het al weer lang geleden was ,
pi_73595639
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:53 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Volgens mij zegt hij dat huub zover is gegaan dat zijn vrouw met een drie maanden oude baby bij hem weggaan is. Dat is hoe ik het lees.

Mijn vermoeden is ook dat Claire bij Huub is weggegaan. Huub wilde het stilhouden en Claire niet dus is er mee naar buiten gekomen.
Volgens mij was dat onderdeel van haar sms-tekst? Bovendien zit zij in Tilburg en is dus vertrokken.
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:01:39 #220
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73595658
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mee eens, maar ja, je weet het niet he. Misschien was Claire aan de pil en kreeg ze diarree. . . en heeft ze er niet bij stil gestaan dat het invloed had op de werking van de pil.
pi_73595776
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

Mee eens, maar ja, je weet het niet he. Misschien was Claire aan de pil en kreeg ze diarree. . . en heeft ze er niet bij stil gestaan dat het invloed had op de werking van de pil.
Dan nemen gedane zaken nog steeds geen keer en neem je als vent je verantwoordelijkheid.
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:07:22 #222
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73595918
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dan nemen gedane zaken nog steeds geen keer en neem je als vent je verantwoordelijkheid.
Misschien had hij daar meer tijd voor nodig dan Claire hem wilde / kon geven?
pi_73595919
Ik gruw van teksten als "Maar dat kind is nog jong en ze weet straks niet beter" of "Ze kan nog steeds een goede vader aan Huub hebben". Come on, kinderen hebben simpelweg een vader en een moeder en een stabiele omgeving nodig. Dat er kinderen goed opgroeien zonder dat is meer ondanks dan dankzij. Impliciet houdt dat dan inderdaad ook in dat ik homostellen met kinderen afschrikwekkend vind, niet voor mij, wel voor het kind.
pi_73595970
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

Misschien had hij daar meer tijd voor nodig dan Claire heb wilde / kon geven?
Terecht van Claire, als dat zo is. Het aanwezige kind is een feit, dan heb je er maar mee te dealen, dat kind wacht namelijk niet met opgroeien en zorg vragen.
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:09:55 #225
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73596029
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik gruw van teksten als "Maar dat kind is nog jong en ze weet straks niet beter" of "Ze kan nog steeds een goede vader aan Huub hebben". Come on, kinderen hebben simpelweg een vader en een moeder en een stabiele omgeving nodig. Dat er kinderen goed opgroeien zonder dat is meer ondanks dan dankzij. Impliciet houdt dat dan inderdaad ook in dat ik homostellen met kinderen afschrikwekkend vind, niet voor mij, wel voor het kind.
Gevoelsmatig ben ik het wel met je eens hoor Maar onderzoek heeft uitgewezen dat kinderen die opgroeien met 2 vaders of 2 moeders net zo stabiel etc etc zijn als kinderen die opgroeien bij een vader en moeder. Dus eigenlijk zit ik fout met mijn gevoel.
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:12:41 #226
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73596145
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Terecht van Claire, als dat zo is. Het aanwezige kind is een feit, dan heb je er maar mee te dealen, dat kind wacht namelijk niet met opgroeien en zorg vragen.
Klopt, maar ik vind het toch een 50-50. Claire wist precies watvoor vlees ze in de kuip had met Huub en denken dat hij zou veranderen als de baby er is, tja, zo werkt dat vaak niet. Iemand is niet altijd aan kinderen toe op het moment dat het komt, dat zou wel ideaal zijn, maar ja.
pi_73596171
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Gevoelsmatig ben ik het wel met je eens hoor Maar onderzoek heeft uitgewezen dat kinderen die opgroeien met 2 vaders of 2 moeders net zo stabiel etc etc zijn als kinderen die opgroeien bij een vader en moeder. Dus eigenlijk zit ik fout met mijn gevoel.
Sorry, maar maar weinig onderzoeken zijn onafhankelijk. Ik wil dan die onderzoeken wel eens zien, wat is er gemeten, wie was de opdrachtgever, hoe is er gemeten, etc. etc.

(nog even los van het feit dat wat vandaag waar is overmorgen weer niet waar is)
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:14:37 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73596253
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sorry, maar maar weinig onderzoeken zijn onafhankelijk. Ik wil dan die onderzoeken wel eens zien, wat is er gemeten, wie was de opdrachtgever, hoe is er gemeten, etc. etc.

(nog even los van het feit dat wat vandaag waar is overmorgen weer niet waar is)
poeh, daar vraag je me wat, het kwam voorbij op tv, bij het nieuws? ik zou het niet meer weten, sorry, maar het was wel vrij recent, niet langer dan 2 weken geleden denk ik dat het voorbij kwam.
pi_73596304
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vind het toch een 50-50. Claire wist precies watvoor vlees ze in de kuip had met Huub en denken dat hij zou veranderen als de baby er is, tja, zo werkt dat vaak niet. Iemand is niet altijd aan kinderen toe op het moment dat het komt, dat zou wel ideaal zijn, maar ja.
Huub heeft tien keer meer verstand dan Claire en kent zichzelf als geen ander. Hij heeft gedaan wat hij gedaan heeft, de verantwoordelijkheid hoort daar bij. Kinderen nemen is net iets anders dan een konijn of hond aanschaffen.
pi_73596354
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:14 schreef Marrije het volgende:

[..]

poeh, daar vraag je me wat, het kwam voorbij op tv, bij het nieuws? ik zou het niet meer weten, sorry, maar het was wel vrij recent, niet langer dan 2 weken geleden denk ik dat het voorbij kwam.
Er zijn zoveel parameters aanwezig bij het opvoeden van een kind dat het sowieso lastig te meten of te onderzoeken is.
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:19:08 #231
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73596451
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huub heeft tien keer meer verstand dan Claire en kent zichzelf als geen ander. Hij heeft gedaan wat hij gedaan heeft, de verantwoordelijkheid hoort daar bij. Kinderen nemen is net iets anders dan een konijn of hond aanschaffen.
maar kinderen nemen doet me denken aan er voor kiezen, dit kindje was niet gepland en tja, dan kun je ervoor kiezen om het niet te laten komen maar daar ben ik eigenlijk ook geen voorstander van. Dus, dan komt het kindje er, maar is de vader er nog niet aan toe en die verantwoordelijkheid komt niet met een knop die je omdraait.
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:19:35 #232
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73596481
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij had dus ondanks zijn getrouwde status een voorbehoedsmiddel moeten gebruiken en niet op zijn vrouw moeten vertrouwen. Bedoel je dat?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_73596642
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

Kom op zeg
pi_73596681
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:19 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Hij had dus ondanks zijn getrouwde status een voorbehoedsmiddel moeten gebruiken en niet op zijn vrouw moeten vertrouwen. Bedoel je dat?
Ik bedoel dat hoe het kind er ook gekomen is, gepland-gewenst of niet, je je verantwoordelijkheid moet nemen en er voor moet gaan als het er dan toch is. Het kind heeft er namelijk recht op en heeft niet gevraagd om dat wat er nu gebeurt.
pi_73596758
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik bedoel dat hoe het kind er ook gekomen is, gepland-gewenst of niet, je je verantwoordelijkheid moet nemen en er voor moet gaan als het er dan toch is. Het kind heeft er namelijk recht op en heeft niet gevraagd om dat wat er nu gebeurt.
Gelukkig heeft ze de filmpjes nog
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:26:41 #236
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73596813
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Kom op zeg
quote:
Braken of diarree

Als u binnen drie uur na het innemen van de pil moet overgeven of waterdunne diarree krijgt, is het niet zeker of de pil werkt. Het kan zijn dat de pil nog niet (helemaal) in het lichaam is opgenomen en u de rest kwijt bent geraakt via braken of diarree. Neem enkele uren later een nieuwe pil in uit een reservestrip. Wacht daar liefst mee tot de misselijkheid wat is afgenomen. Hebt u een meerfasenpil met verschillend gekleurde pillen in een strip, neem dan dezelfde kleur uit een reservestrip. Als u de pil al langere tijd (langer dan 1 maand) gebruikt, is het ook mogelijk één pil over te slaan en de volgende dag verder te gaan met de pilstrip.
Bron.
pi_73596846
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Gelukkig heeft ze de filmpjes nog
Ja, ik stel het wel wat zwart-wit natuurlijk. Er zijn vast wel genoeg situaties te bedenken waarbij het maar beter is al er één van de twee optieft, maar kom op, na drie maanden al je biezen pakken. Dan heb je echt niet alles uit de kast gehaald om het wél te laten slagen (alles in het belang van die kleine feut)
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:28:41 #238
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73596920
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb Huub toch echt horen zeggen na de kooi dat hij wel kinderen wilde maar de 1e paar jaar niet omdat hij eerst maar eens wilde zien hoe de relatie zich zou ontwikkelen. En dat wist Claire dus ook. Het was dus volgens beide niet gepland. Je hebt dan ook nog zo iets als een morning after pil. Maar ze hebben er voor gekozen om het te laten komen. Maar wie zegt dat Huub er niet tot het uiterste voor gegaan is. Voor buitenstaanders moeilijk te beoordelen.
Snooker is top!!!
pi_73596971
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

[..]

Bron.
Ja, dat doet mij denken aan DGK waar hij panisch was om vader te worden toen Claire ook een pil akkefietje had.

Dat andere bericht overigens, over Lieke (dat hij daar weer wat mee zou hebben), degene die dat geschreven heeft heeft zich Huub's schrijfstijl wel goed eigen gemaakt. Het lijkt er echt op dat het van zijn hand komt.
pi_73596990
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

[..]

Bron.
Uhhhhh Etos !! Effe pissen over een staafje. Neuh... geen medelijden .
pi_73597009
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:28 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ik heb Huub toch echt horen zeggen na de kooi dat hij wel kinderen wilde maar de 1e paar jaar niet omdat hij eerst maar eens wilde zien hoe de relatie zich zou ontwikkelen. En dat wist Claire dus ook. Het was dus volgens beide niet gepland. Je hebt dan ook nog zo iets als een morning after pil. Maar ze hebben er voor gekozen om het te laten komen. Maar wie zegt dat Huub er niet tot het uiterste voor gegaan is. Voor buitenstaanders moeilijk te beoordelen.
Drie maanden noem jij tot het uiterste gaan
Claire d'r bekkens staan misschien net weer in de goede stand
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:30:19 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73597013
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:28 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

maar die morning after pil helpt toch ook alleen maar de morning after. . . (wie weet kwam ze er pas achter dat ze zwanger was toen ze dagen over tijd was). Maar goed, principe blijft hetzelfde, ze wilden het niet afbreken.
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:31:50 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73597087
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Uhhhhh Etos !! Effe pissen over een staafje. Neuh... geen medelijden .
Ik heb ook geen medelijden, maar jij zei Kom op zeg, ik dacht dat je bedoelde 'wat klets je uit je nek', vandaar dat ik liet zien dat ze best zwanger kan zijn geraakt zonder dat ze dat in eerste instantie doorhad. Medelijden heb ik dus ook niet.
pi_73597096
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, ik stel het wel wat zwart-wit natuurlijk. Er zijn vast wel genoeg situaties te bedenken waarbij het maar beter is al er één van de twee optieft, maar kom op, na drie maanden al je biezen pakken. Dan heb je echt niet alles uit de kast gehaald om het wél te laten slagen (alles in het belang van die kleine feut)
Ik haat ze allbij NMNS !!! Duffe idioten die een kind op de wereld zetten. Ik laat het hier maar bij
pi_73597145
Bovendien rijmt het ook allemaal niet met z'n teksten dat ze zo gelukkig waren en de ontkrachting van alle teksten die dat tegenspraken. Hij heeft simpelweg al die tijd gelogen. Dat is dan ook wel één van zijn kwaliteiten.
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:34:34 #246
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73597225
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bovendien rijmt het ook allemaal niet met z'n teksten dat ze zo gelukkig waren en de ontkrachting van alle teksten die dat tegenspraken. Hij heeft simpelweg al die tijd gelogen. Dat is dan ook wel één van zijn kwaliteiten.
Het zal met pieken en dalen zijn gegaan? En dan steeds meer dalen? En ik denk ook dat Huub het lange tijd wel best vond maar dat Claire degene was die 'begon te zeuren'.
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:34:37 #247
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73597226
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Drie maanden noem jij tot het uiterste gaan
Misschien ging hij al eerder tot het uiterste tijdens de zwangerschap.
Snooker is top!!!
pi_73597334
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Misschien ging hij al eerder tot het uiterste tijdens de zwangerschap.
Mijn private mening: We hebben hem, die kleine drammer, allemaal gezien, twee jaar lang. Hij wil maar één ding en dat is altijd en overal z'n zin krijgen. Daarvoor gaat hij tot het uiterste, al het andere is daar aan ondergeschikt. Krijgt hij niet wat hij wil, dan gaat hij mokken en onredelijk worden.
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:38:11 #249
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73597367
Ik stel me zo voor dat Huub van de ene kooi in de andere terecht was gekomen. Gevoelsmatig dan. En Claire liever samen op de bank voor de tv zat.
Snooker is top!!!
pi_73597495
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef sunny16947 het volgende:
Ik stel me zo voor dat Huub van de ene kooi in de andere terecht was gekomen. Gevoelsmatig dan. En Claire liever samen op de bank voor de tv zat.
Ja !!! Ik snap nog steeds niet dat je je liefde voor het leven kiest die 4 weken daarvoor voor je ogen een hoer neukt. Domme koe dus
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:42:23 #251
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73597556
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien voelde Huub zich wel gelukkig doordat hij gewoon lekker zijn gang ging en hard aan het werk was. En was Claire daarentegen niet zo gelukkig.

Herinner me iemand die altijd riep dat ze zich keigoed voelde.
Snooker is top!!!
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:42:32 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73597563
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja !!! Ik snap nog steeds niet dat je je liefde voor het leven kiest die 4 weken daarvoor voor je ogen een hoer neukt. Domme koe dus
Nou ja, als dat nog het enige was, maar nog minder lang daarvoor had ie een ander ten huwelijk gevraagd
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:44:25 #253
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73597633
quote:

[..]

Dat kan ook anders.
Snooker is top!!!
pi_73597660
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou ja, als dat nog het enige was, maar nog minder lang daarvoor had ie een ander ten huwelijk gevraagd
Ik vind dat minder erg .. Kan je nagaan
pi_73597694
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:44 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dat kan ook anders.
Slacht kalf ofzo
pi_73597852
quote:

[..]

Dat was ik alweer vergeten
Echt, die gast spoort voor geen ene meter en aan Claire zit ook minimaal één steekje los!

Arm kind
pi_73598101
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mijn private mening: We hebben hem, die kleine drammer, allemaal gezien, twee jaar lang. Hij wil maar één ding en dat is altijd en overal z'n zin krijgen. Daarvoor gaat hij tot het uiterste, al het andere is daar aan ondergeschikt. Krijgt hij niet wat hij wil, dan gaat hij mokken en onredelijk worden.
Er zijn ook vrouwen, die gewoon een kind willen, en er alles voor doen..
Soms zelfs de pil vergeten..
En dan sta je daar dan als kerel,,zij wil het kind...hij niet...
Komt zo vaak voor, ze blijven maar bij elkaar, maar het komt nooit meer echt goed...logisch, want eigenlijk noem ik het een beetje chantage, wat die vrouwen doen...

Uiteindelijk loopt het mis..echtscheiding volgt

Zeg niet dat het hier het geval is, maar je hoort het steeds vaker
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:56:48 #258
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73598179
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Echt, die gast spoort voor geen ene meter en aan Claire zit ook minimaal één steekje los!

Arm kind
Als je even zovele scheidingen hebt meegemaakt stelt zo'n briefje in jouw ogen niet zoveel voor. Het willen trouwen met Lieke was vooral om in het spel Amanda en Brian een hak te zetten. Ze konden na de kooi toch gewoon weer gaan scheiden? En vergeet niet dat dat idee ook weer vooral door streamers erin gebracht was met hun post.
Snooker is top!!!
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:59:24 #259
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73598280
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:54 schreef hondjes het volgende:

[..]

Komt zo vaak voor, ze blijven maar bij elkaar, maar het komt nooit meer echt goed...logisch, want eigenlijk noem ik het een beetje chantage, wat die vrouwen doen...

precies
Snooker is top!!!
pi_73598288
quote:

[..]

Hij wilde het kind dolgraag, hij was/is er blij mee. Daar heeft hij boodschappen genoeg over afgegeven.
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:00:22 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73598325
Dat trouwen dat was mi voor de kijkcijfers.
pi_73598359
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij wilde het kind dolgraag, hij was/is er blij mee. Daar heeft hij boodschappen genoeg over afgegeven.

Ja, wat zeg je in zo een geval...
Dan kan je moeilijk zeggen...Ik wil abortus...zij niet...
Nou dan had je eens moeten lezen , wat er geschreven werd...
pi_73598367
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:00 schreef Marrije het volgende:
Ik denk nog steeds dat daar een bonus aan vast gezeten heeft.
pi_73598478
quote:

[..]

Dan kies je maar een Huub ofzo ??? Ik vind dit echt een belediging voor vrouwen BAH !!!!!! Duizend jaar terug in de tijd ..
pi_73598535
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:01 schreef hondjes het volgende:

[..]

Ja, wat zeg je in zo een geval...
Dan kan je moeilijk zeggen...Ik weil abortus...zij niet...
Nou dan had je eens moeten lezen , wat er geschreven werd...
Als er toen zo'n dispuut was, hij zich zo bij de benen genomen voelde, dan was hij nooit blijven hangen tot drie maanden na de geboorte. Bovendien, gedurende de gehele tijd was hij er ontzettend blij mee. Ongevraagd werd dat keer op keer verteld. Hij had dan ook nog kunnen kiezen om er niet zo mee te lopen zwaaien als hij deed.
pi_73598539
Ik vind het ook laag bij de grond, zulke dingen,,maar sluit je ogen niet,,het gebeurd gewoon...
pi_73598601
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:59 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

precies
Ik zi t hier jouw berichten te lezen met verbazing wat jij hier in die twee dagen neer hebt gezet. Niet te begrijpen. Jij probeert alles naar Claire toe te schuiven. Claire dit, Claire dat.

Bijvoorbeeld ze heeft de pil vergeten, huub zat in een kooi, hij vond het best zij niet. Jezus wat ben jij er voor een joh. De pil is niet honderd procent betrouwbaar. Een vriendin van mij slikte de pil elke dag trouw, zonder ziek te worden ZWANGER dus hou aub op met je onzinverhalen. Het gebeurt niet vaak maar het gebeurt. Of inderdaad overgeven niet aan denken dat het invloed heeft en zwanger. Het gebeurt. En waar heb je het over, huub en claire hebben ervoor gekozen om het kindje te laten komen met de daarbij behorende verantwoordelijkheden.

Jij praat hier of je bij hun in huis hebt gezeten, ja het ligt aan haar familie, het ligt aan claire, het ligt aan haar pil gebruik. Je weet helemaal niks, ik ook niet maar ik schrijf hier ook niet op zo'n manier. Walgelijk.

Schijnbaar waren ze allebei of in ieder geval 1 van hun niet gelukkig met elkaar. Ik denk in dit geval dat Claire de beslissing heeft genomen.
pi_73598659
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:08 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Ik zi t hier jouw berichten te lezen met verbazing wat jij hier in die twee dagen neer hebt gezet. Niet te begrijpen. Jij probeert alles naar Claire toe te schuiven. Claire dit, Claire dat.

Bijvoorbeeld ze heeft de pil vergeten, huub zat in een kooi, hij vond het best zij niet. Jezus wat ben jij er voor een joh. De pil is niet honderd procent betrouwbaar. Een vriendin van mij slikte de pil elke dag trouw, zonder ziek te worden ZWANGER dus hou aub op met je onzinverhalen. Het gebeurt niet vaak maar het gebeurt. Of inderdaad overgeven niet aan denken dat het invloed heeft en zwanger. Het gebeurt. En waar heb je het over, huub en claire hebben ervoor gekozen om het kindje te laten komen met de daarbij behorende verantwoordelijkheden.

Jij praat hier of je bij hun in huis hebt gezeten, ja het ligt aan haar familie, het ligt aan claire, het ligt aan haar pil gebruik. Je weet helemaal niks, ik ook niet maar ik schrijf hier ook niet op zo'n manier. Walgelijk.

Schijnbaar waren ze allebei of in ieder geval 1 van hun niet gelukkig met elkaar. Ik denk in dit geval dat Claire de beslissing heeft genomen. Nu zullen ze het er het beste van moeten maken.
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:10:22 #269
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73598663
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Dan kies je maar een Huub ofzo ??? Ik vind dit echt een belediging voor vrouwen BAH !!!!!! Duizend jaar terug in de tijd ..
Hoezo? Had ze Emile Ratelband moeten kiezen? Ze had al gekozen om met hem te trouwen. En toen speelde haar hormonen en haar oergevoel weer op.
Snooker is top!!!
pi_73598721
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:10 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Hoezo? Had ze Emile Ratelband moeten kiezen? Ze had al gekozen om met hem te trouwen. En toen speelde haar hormonen en haar oergevoel weer op.
Ik vond de term huubsopper altijd stom maar ik begin hem nu te begrijpen.
pi_73598732
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Mooiiiiiiiiiii
Love music!
pi_73598761
quote:

[..]

Schijnbaar waren ze allebei of in ieder geval 1 van hun niet gelukkig met elkaar. Ik denk in dit geval dat Claire de beslissing heeft genomen.
Al dat gespeculeer en vooral van bepaalde personen
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_73598775
quote:

[..]

Nee dus .. Het was een mooi dingetje (paar schoenen ofzo) om te showen ... Meer niet en nu gebakken peren. Altans Claire die zit met een bhlehrrrr ding en Huub gaat de kroeg in .. Ahh wat een sprookje
pi_73598827
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:12 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Ik vond de term huubsopper altijd stom maar ik begin hem nu te begrijpen.
Toevallig ben ik geen Huubsopper, geen Clairesopper of wat dan ook

hooguit een DGKsopper..

Het leven zit soms anders in mekaar, dan je denkt,,,
Valt me gewoon op, dat ik in de laatste 5 jaar, deze gevallen drie keer heb meegemaakt...

Nogmaals, of dit hier het geval is,,zou het niet weten, was er niet bij, ze zoeken het maar uit.
pi_73598874
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:16 schreef hondjes het volgende:

[..]

Toevallig ben ik geen Huubsopper, geen Clairesopper of wat dan ook

hooguit een DGKsopper..

Het leven zit soms anders in mekaar, dan je denkt,,,
Valt me gewoon op, dat ik in de laatste 5 jaar, deze gevallen drie keer heb meegemaakt...

Nogmaals, of dit hier het geval is,,zou het niet weten, was er niet bij, ze zoeken het maar uit.
In dit geval had ik het niet over jou
pi_73598875
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:00 schreef Marrije het volgende:
Idd. schoof weer wat op zijn bankrekening maar dat hadden vele pas later door.
Had Huub altijd hoog staan maar laatste maanden is hij zeer gedaald.
Alles wat positief is moet de hele wereld weten maar o wee als het negatief en dan nog om liegen ook
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:22:15 #277
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73598939
Ik lees hier al zolang gewoon mee.. en nu wil ik dan eindelijk eens reageren met 3 opmerkingen/ vragen:

1. Waar blijft die aanvallende en verdedigende Huub met zijn eeuwige goedpraterij hier op FOK en op die twtter?? Naar mijn mening speelt hij verstoppertje en heeft hij dus heeeeeeeeeel wat te verbergen. Wat een naar ventje
2. Clair kwam op mij over als TE lief dus er moet heel wat gebeurd zijn wil zij een relatie met kind stoppen, vind het dan ook in en in triest dat er mensen zijn die over Clair schrijven dat het haar eigen schuld was
3. Vind het nog triester dat er mensen zijn die dat kindje zielig of wat dan ook vinden. Dat kindje Sophie zal vast zoveel liefde krijgen en weet straks niet beter. Heb de foto's gezien op Clairs Hyves en echt, die ogen van dat meisje lachen en stralen en zijn recent gemaakt

Ik heb wel eens contact met huub gehad op hyves, en dat weet huub als hij dit leest, en geloof me, tis geen lieverdje

Daarnaast heb ik hem in de kooi gezien en oh wat kon hij Lieke bang maken zeg..

Wie weet hoe die clair zich heeft gevoeld... hoe erg om haar aan te vallen als dat is wat hun uit elkaar heeft gedreven.
Niets is wat het lijkt..
pi_73598960
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee dus .. Het was een mooi dingetje (paar schoenen ofzo) om te showen ... Meer niet en nu gebakken peren. Altans Claire die zit met een bhlehrrrr ding en Huub gaat de kroeg in .. Ahh wat een sprookje
Het wil toch niet zeggen omdat ze uitelkaar zijn dat ze dan hun verantwoordelijkheden ten opzichte van de kleine meid niet zullen nemen. Tuurlijk doen ze dat. Tja alleen niet op de "normale" manier, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik bedoel ik ben twintig jaar samen met mijn man, ben nog niet zo oud hoor , waren gewoon jong bijelkaar en ik zou er niet aan moeten denken om mijn zoon zo op te voeden maar het leven loopt nou eenmaal niet altijd zoals je het wilt.
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:23:57 #279
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73598974
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:19 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Alles wat positief is moet de hele wereld weten maar o wee als het negatief en dan nog om liegen ook
Ik denk idd dat ze zijn meegeslepen in het neppe

Maar wat een treurnis dat Huub blijft hangen in zijn BNschap. CORRECTIE nep bnner schap want wat kan hij nou? Ik las ergens koffie rondbrengen
Niets is wat het lijkt..
pi_73598985
De speculaasjes zijn niet aan te slepen hier
Love music!
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:25:24 #281
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73599004
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:23 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Het wil toch niet zeggen omdat ze uitelkaar zijn dat ze dan hun verantwoordelijkheden ten opzichte van de kleine meid niet zullen nemen. Tuurlijk doen ze dat. Tja alleen niet op de "normale" manier, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik bedoel ik ben twintig jaar samen met mijn man, ben nog niet zo oud hoor , waren gewoon jong bijelkaar en ik zou er niet aan moeten denken om zijn zoon zo op te voeden maar het leven loopt nou eenmaal niet altijd zoals je het wilt.
Huub mag toch enkel het kind bezoeken? Dus clair draait toch op voor de lasten?
Niets is wat het lijkt..
pi_73599013
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:23 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Dan neem je wat mij betreft je verantwoordelijkheid niet.
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:26:23 #283
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73599028
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:24 schreef Mooiiiiiii het volgende:
De speculaasjes zijn niet aan te slepen hier
Niets is wat het lijkt..
pi_73599064
Kindje van hun zal er nu nog weinig van merken.
Maar hoe Huub zich al weken verschuild achter sophie een kindje wat van niks weet.
"We willen sophie uit de media houden " kom op zeg
pi_73599102
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dan neem je wat mij betreft je verantwoordelijkheid niet.
In mijn mening/opvatting ook niet maar ik ben dan ook gelukkig in mijn huwelijk. Ik zou niet weten hoe ik zou reageren als ik een klote huwelijk zou hebben en ongelukkig zou zijn.
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:29:37 #286
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73599103
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:19 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Dat viel mij ook onwijs tegen. Ik dacht nog ik houd die site in de gaten waar hij zn blog op schreef, maar er staat me toch een K*T verhaal met TSJA. Terwijl ik nog kan googlen naar de bevalling van zn vrouw om te weten om hoe laat ze 3 cm ontsluiting had. Ik zeg t, hij zit fout. Clair geeft gewoon antwoord op hyves hoor ! Die wind er geen doeken om
Niets is wat het lijkt..
pi_73599127
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:27 schreef Noelle06 het volgende:
Maar hoe Huub zich al weken verschuild achter sophie een kindje wat van niks weet.
Hoop dat ze haar zondagochtend ritueel met papa Huub zoveel mogelijk mag meemaken..Klassieke muziek luisteren veilig in papa's armen en genieten..
Love music!
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:31:30 #288
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73599146
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:27 schreef Noelle06 het volgende:
TSJA

Alleen al haar naam noemen is haar in de media brengen. Wees n vent denk ik dan
Niets is wat het lijkt..
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:32:22 #289
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73599162
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Hoop dat ze haar zondagochtend ritueel met papa Huub zoveel mogelijk mag meemaken..Klassieke muziek luisteren veilig in papa's armen en genieten..
TSJA
Niets is wat het lijkt..
pi_73599166
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

En dat denk jij dan komt Huub net thuis van avondje stappen.
Dat kan Claitre hem toch niet afnemen
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:33:26 #291
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73599189
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Arm kind
Het steekje der liefde dan...
Niets is wat het lijkt..
pi_73599216
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:32 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

En dat denk jij dan komt Huub net thuis van avondje stappen.
Dat kan Claitre hem toch niet afnemen
Ik denk idd dat Huub er alles aan zal doen om z'n dochter zoveel mogenlijk te zien.Zeker weten
Love music!
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:35:49 #293
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73599235
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik denk idd dat Huub er alles aan zal doen om z'n dochter zoveel mogenlijk te zien.Zeker weten
Ik denk dat hij als het te moeilijk voor hem word de strijd opgeeft.
Niets is wat het lijkt..
pi_73599259
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef jeweltje het volgende:

[..]

Nee nooit leer mij Huub kennen
Love music!
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:37:47 #295
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73599280
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:35 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ben eens wezen lezen op dat weblog lig soms echt gestrekt van het lachen
Nou heb het gezien................................................. Wat een rare mensen leven er op deze aardkloot, en ik hoor er sinds vandaag bij met mn FOK account
Niets is wat het lijkt..
pi_73599285
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef jeweltje het volgende:

[..]

En dat is denk ik nu ook gebeurd. Oeps ik speculeer maar huisje, boompje, beestje dat is toch niks voor hem.
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:38:23 #297
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73599294
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Nee nooit leer mij Huub kennen
Niets is wat het lijkt..
pi_73599323
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:37 schreef jeweltje het volgende:

[..]

Nou heb het gezien................................................. Wat een rare mensen leven er op deze aardkloot, en ik hoor er sinds vandaag bij met mn FOK account
En er is iemand die denkt dat ik die "Hint" ben Is dus niet zo
Love music!
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:40:07 #299
273560 jeweltje
aka Diamant
pi_73599336
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:37 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

En dat is denk ik nu ook gebeurd. Oeps ik speculeer maar huisje, boompje, beestje dat is toch niks voor hem.
Nou ik speculaas naar heel wat anders maar goed
Niets is wat het lijkt..
pi_73599346
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik denk het niet, er alles aan doen om je dochter zoveel mogelijk te zien is vooral "niet scheiden" namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')