En Galvanize ookquote:MGMT - Kids (Soulwax Remix)
Yup, zal vanaf begin weer druk zijn. Daarom ben ik blij dat ik deze week nog vrij heb. Weekje thuis relaxen na opvakantie te zijn geweestquote:Op donderdag 17 september 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof! Vol energie er weer tegenaan. Jammer dat het vakantiegevoel de 1e werkdag al helemaal weg is.. Schijnt zelfs onderzocht te zijn
Heel erg verstandig natuurlijkquote:Op donderdag 17 september 2009 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, zal vanaf begin weer druk zijn. Daarom ben ik blij dat ik deze week nog vrij heb. Weekje thuis relaxen na opvakantie te zijn geweest.
Waar ik ook niet tegen kan is vrijdagmiddag klaar en dan diezelfde avond nog vertrekken. Eerst moet ik even bijkomen voordat ik weg kanquote:Op donderdag 17 september 2009 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, zal vanaf begin weer druk zijn. Daarom ben ik blij dat ik deze week nog vrij heb. Weekje thuis relaxen na opvakantie te zijn geweest.
Dat doe k bewust nooit. Probeer toch altijd drie weken vakantie te nemen als ik twee weken wegga. Dan heb je tenminste het idee dat je echt vakantie gehad hebtquote:Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel erg verstandig natuurlijk. Even weer acclimatiseren en nog even in alle rust nagenieten van de Ijsland-trip
. Het is echt klote als je op een zaterdag terugkomt en dan maandag weer moet werken of naar school moet
.
Yup. Dan valt de spanning van werk/studie weg... Ik heb altijd een dag nodig om lekker relaxed in te pakken en nog wat andere dingetjes uit te zoeken. Had nu dan ook de vrijdag vóór vertrek lekker vrijquote:Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Waar ik ook niet tegen kan is vrijdagmiddag klaar en dan diezelfde avond nog vertrekken. Eerst moet ik even bijkomen voordat ik weg kan. De laatste jaren ben ik er koning in om de dag nadat alles klaar is ziek te worden
. Dan komt toch iets van spanning, misschien niet eens bewust, vrij en een hoop vermoeidheid wat eruit komt
.
Damn, 4 dagen is niet bijzonder veel te noemenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat doe k bewust nooit. Probeer toch altijd drie weken vakantie te nemen als ik twee weken wegga. Dan heb je tenminste het idee dat je echt vakantie gehad hebt. Bovendien had ik vóór IJsland pas een dag of 4 vrij gehad dit jaar, dus 't werd nu wel es tijd
.
Nog niet gehoord, maar ik vind ze te gek!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die nieuwe CD (The Madd are pretty quick) is heeeeerlijk!
Ik zie in de lijst van het 2e uur een van de allermooiste gitaarliedjes ooit staan en die vergeet je gewoon... Het is een schande!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Ben de Der Rudy playlist aan het bekijken, maar daar staat me toch een plaat op de lijst...
[..]
En Galvanize ook.
...
http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/322395
Sorry !!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie in de lijst van het 2e uur een van de allermooiste gitaarliedjes ooit staan en die vergeet je gewoon... Het is een schande!
Laatst een pannenkoek met de naam Twente gegeten (kaas, ham, salami en dressing). Was lekker!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
Ik ben dan voor Ajax, maar toch even eenvoor Twente. Ze staan gewoon voor in de hel van TUrkije
Hoe kan Hans KoL vergeten inderdaadquote:Op donderdag 17 september 2009 22:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie in de lijst van het 2e uur een van de allermooiste gitaarliedjes ooit staan en die vergeet je gewoon... Het is een schande!
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe kan Hans KoL vergeten inderdaad
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |