it like it's hotquote:
quote:
yeah babyquote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maak me gek!
Heb je iets lekkers?
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
yeah baby
harde broodje met maanzaad en cervelaat.
mn hele buro zit vol met zaad nu
nee gewone...quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
laat je stagiaire het niet zien.
Pepercervelaat toevallig, want das helemaal jummie
ik weet niet wat jij weet van chinese meisjes, maar die zijn heul preuts hoor!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
laat je stagiaire het niet zien.
Pepercervelaat toevallig, want das helemaal jummie
nee hoor, maar als ik niet eet word ik alleen nog misselijker.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hmmm. das dan weer jammer.
maar je voelt je dus al wel weer wat beterder?
Daarom zeg ik het ook! Ze schrikt zich de pleuris als ze heel je buro onder het zaad ziet.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij weet van chinese meisjes, maar die zijn heul preuts hoor!
ze zou zo maar nog maagd kunnen zijn.
alsof je WAT hebt gespoten?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:55 schreef FUFR het volgende:
ik heb een gevoel in mijn hoofd alsof ik immigran heb gespoten.
sorry voor de juupachtige post
Jij ?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:53 schreef -moppie- het volgende:
Artic ga je ook naar de Eindhoven singles meet op 23 en 24 oktober?
En nu in lekentaal?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, bijna alle chores gedaan voor vandaag
Ik geloof het meteen.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij weet van chinese meisjes, maar die zijn heul preuts hoor!
ze zou zo maar nog maagd kunnen zijn.
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Poesels opgesloten in de voorkamer.
Immigran is een middel tegen migraine aanvallen wat je zelf in je been of zo spuit, pijn gaat doorgaans weg, je krijgt r een onbehaaglijk en soort van vreemd gevoel in je hoofd voor terug.quote:
alleen als er leuke vrouwen komenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:53 schreef -moppie- het volgende:
Artic ga je ook naar de Eindhoven singles meet op 23 en 24 oktober?
hij heeft ze gezienquote:
vinden ze dat zelf ook zoquote:Op donderdag 17 september 2009 12:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Poesels opgesloten in de voorkamer.
Waarschijnlijk alleen kerelsquote:Op donderdag 17 september 2009 12:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen als er leuke vrouwen komen
reken maar uit danquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze zitten aan mijn afplakfolie en de stopcontacten zijn ''kaal''
Toen ik vanochtend wegging waren ze al druk bezig.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:06 schreef ColtZ40 het volgende:
Zou er dan toch een restaurant komen 2 deuren verder? Ze zijn het gebouw aan het slopen.
zal wel dan....quote:Op donderdag 17 september 2009 12:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Weet niet, de lak zit nog op de deur.
ik heb tosti'squote:Op donderdag 17 september 2009 12:51 schreef ArTiC het volgende:
er is een broodje filet americain onderweg voor me
heeft ie zo lang gelegen?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:51 schreef ArTiC het volgende:
er is een broodje filet americain onderweg voor me
ik nog steedsquote:
we willen gewoon langer genieten van dit toptopic....mijn naamtopic was binnen 2 uur ofzo al volquote:Op donderdag 17 september 2009 14:08 schreef -moppie- het volgende:
Zo zeg, ik heb wel een stormlooptopic
jij loopt dus wel storm.... hmm wat doe ik foutquote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
we willen gewoon langer genieten van dit toptopic....mijn naamtopic was binnen 2 uur ofzo al vol
post eens een mooie foto van jezelf in lingerie, misschien dat dat helpt?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij loopt dus wel storm.... hmm wat doe ik fout
Dat mag nietquote:Op donderdag 17 september 2009 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
post eens een mooie foto van jezelf in lingerie, misschien dat dat helpt?
van mij wel hoor.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef ColtZ40 het volgende:
Voor de eerste keer gemountainbikt naar Valkenswaard.
quote:Marrokaanse aanvaller Nabil Dirar heeft Shaktar uitvoerig bestudeerd en geanalyseerd. "Een grote ploeg. Voorin hebben ze goeie Brazilianen. We mogen niet zot aanvallen, anders zullen we goals slikken. De bal van hen afpakken wordt al een hele klus. Maar dat betekent niet dat we kansloos zijn. Ik heb op de Playstation al tegen hen gespeeld. Daar is Shakhtar ook een snelle en technische ploeg, maar ik heb wel gewonnen."
Juup opmerking....quote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en weer terug neem ik aan?!
![]()
Viel het mee of tegen?
je kont! wat doe je?!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef ColtZ40 het volgende:
Voor de eerste keer gemountainbikt naar Valkenswaard.
Je moet wat he met een testverbod.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:33 schreef ArTiC het volgende:
Met Playstation al van Shakhtar Donetsk gewonnen
[..]!!
Dit is net zoiets als F1 coureurs die zich voorbereiden met games
geen ondergoed dragen in zo'n broek...dan heb je er niks aanquote:
dat lijkt me net effe iets re8listischer dan voetballen, want banen kun je nabouwen. mensenhersenen niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:33 schreef ArTiC het volgende:
Met Playstation al van Shakhtar Donetsk gewonnen
[..]!!
Dit is net zoiets als F1 coureurs die zich voorbereiden met games
Dus nog geen uur gefietst?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Juup opmerking....
Viel wel mee. 21 km 25km/uur gem.
echt, gast!quote:
Dat vertelde mijn broer ook al.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen ondergoed dragen in zo'n broek...dan heb je er niks aan
was zo'n strakke fietsbroek dan niet prettiger geweest?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat vertelde mijn broer ook al.
Mijn fietsbroek is niet strak.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
echt, gast!
veur ik een speciale broek aan doe om te fietsen
je kan jezelf aanleren welke bochten in welke volgorde komen, je krijgt geen feedback over asfalt, hoogteverschil, camber etc etcquote:Op donderdag 17 september 2009 14:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat lijkt me net effe iets re8listischer dan voetballen, want banen kun je nabouwen. mensenhersenen niet.
tuurlijk, ik ga vanavond ook echt beginnen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef FUFR het volgende:
thinking of that, ik heb mijn 4 uur sport nog niet gehad.
Mops, zou een uurtje zumba voor de tv gelden als een uur sporten?
en een uur cabaretquote:Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef FUFR het volgende:
thinking of that, ik heb mijn 4 uur sport nog niet gehad.
Mops, zou een uurtje zumba voor de tv gelden als een uur sporten?
Nee daarom, je piemol hing er gewoon losjes bij?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mijn fietsbroek is niet strak.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee daarom, je piemol hing er gewoon losjes bij?
als het goed is niet...zijn binnenbroek zal wel strak geweest zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 14:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
doe je straks je bureaustoel wel ff af met een doekje?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Er zit een stop in.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doe je straks je bureaustoel wel ff af met een doekje?
ohja...ik was het alweer vergetenquote:
succes!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ga vanavond ook echt beginnen.
Colt heeft 10 minuten dvd GEKEKENen werd gek van het deuntje
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:52 schreef Inu het volgende:
Mijn huis is redelijk af aan het wordenHeb net de spiegel opgehangen, nu hoeft alleen de badkamer nog gedaan te worden
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:55 schreef FUFR het volgende:
[..]het hangt een spiegel op en de casa is klaar, das toch knap.
minimalistische inrichting ftw
Gezallig, zo'n stenen setje in je badkamerquote:heb hier een mooi setje voor in de badkamer deze is van steen
7.50 is vaste prijs dus bieden heeft geen zin mvg
in een spiegel lijkt je huis 2x zo groot natuurlijkquote:Op donderdag 17 september 2009 14:55 schreef FUFR het volgende:
[..]het hangt een spiegel op en de casa is klaar, das toch knap.
minimalistische inrichting ftw
Heb hem aan de binnenkant van mn kastdeur geplakt, dus dan lijkt mn kast 2x zo grootquote:Op donderdag 17 september 2009 15:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in een spiegel lijkt je huis 2x zo groot natuurlijk
je zus kijkt teveel pr0nquote:Op donderdag 17 september 2009 15:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb hem aan de binnenkant van mn kastdeur geplakt, dus dan lijkt mn kast 2x zo grootMn zus kwam gister al met de geniale opmerking dat ik wel een spiegel kon ophangen boven mn bed, want dan lijkt alles groter
hell yeah, stuur je zusquote:
(wat trek ik een raar gezicht als ik genomen word)quote:Op donderdag 17 september 2009 15:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb hem aan de binnenkant van mn kastdeur geplakt, dus dan lijkt mn kast 2x zo grootMn zus kwam gister al met de geniale opmerking dat ik wel een spiegel kon ophangen boven mn bed, want dan lijkt alles groter
seau! wat vur plant?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:58 schreef Inu het volgende:
[..]De rest is allemaal al gedaan. Heb een mooi kastje voor mn tv, eergister een lamp en een plant en tijdje terug de keuken al mooi gemaakt
arm meiskequote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef -moppie- het volgende:
ik voel me nu echt helemaal alleen op Fok
ja en waar is ze nu? nou?quote:
Hier ben ikquote:Op donderdag 17 september 2009 15:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja en waar is ze nu? nou?ok dan!
te laat! nu ga ik naar huisquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
te laat! nu ga ik naar huis![]()
vraag anders SQ effe welke boeks ze gekocht heeft.
suk6 vanavond!
Welke boeken SQ?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
7 boeken gekochtEn een CD box van Ella Fitzgerald
![]()
Dank u.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
chore = engels voor huishoudelijk klusje...
er stond weer geld op de rekening?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
7 boeken gekochtEn een CD box van Ella Fitzgerald
![]()
ik heb verjaardagsgeld gekregen voor dat doeleindquote:Op donderdag 17 september 2009 18:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
er stond weer geld op de rekening?
Die heb ik standaard alquote:Op donderdag 17 september 2009 18:22 schreef Juup© het volgende:
SPAM"Exclusive blend to give you the best, hardest boner ever!"
Ik denk dat ik mede namens Artic spreek als ik zeg, foto!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef amaranta het volgende:
Ik heb gisteren denk ik PG in het zwembad gezien.
Ze was mager en heel blond. Maar ze zei niks en normaal zegt ze wel hallo dus of ze heeft me niet herkent, of het afvallen heeft haar capsones aangevuld en ze voelde zich te goed om wat te zeggen.
WIl je ook de bonnen in drievoud voor je administratie?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
er stond weer geld op de rekening?
Als jij voor mij zo'n leuke watercamera regelt dan regel ik volgende week een foto.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mede namens Artic spreek als ik zeg, foto!.
het was een grapje stomme hormonale clownquote:Op donderdag 17 september 2009 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
Waar bemoeien jullie je mee.
Jullie weten niet eens de context.
Ongeremd Spaans temperamentquote:Op donderdag 17 september 2009 19:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
het was een grapje stomme hormonale clown
Maar ik zal het nog eens voor je opnemen.
thumbs down
Schele zwangere koe, je neemt het niet voor me op en je grapjes zijn niet grappigquote:Op donderdag 17 september 2009 19:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
het was een grapje stomme hormonale clown
Maar ik zal het nog eens voor je opnemen.
thumbs down
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb verjaardagsgeld gekregen voor dat doeleind![]()
Sorry dat ik daarvan iets voor mezelf koop
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:36 schreef r8ality het volgende:
Hey BB, misschien moet je anders elke dag maximaal zoveel geld geven wat ze uit mag geven. En een ketting om haar nek zodat ze net niet het huis uitkan.
Net te laat om te quotenquote:Op donderdag 17 september 2009 19:07 schreef bleiblei het volgende:
............ ennnnn weg...........
Ik nam het op voor SQ!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Schele zwangere koe, je neemt het niet voor me op en je grapjes zijn niet grappig.
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik nam het op voor SQ!
Maar mijn besluit staat bijna vast om niet meer in dit stomme kuttopic te posten.
Eeuhmm daar ben ik sinds de bevalling al bijna niet meer geweest, ik kan daar niet onzinnig doen en daar heb ik dit topic dus voor nodigquote:Op donderdag 17 september 2009 19:21 schreef amaranta het volgende:
[..]Ik zie jou toch gewoon in OUD
Faalquote:Op donderdag 17 september 2009 19:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik nam het op voor SQ!
Maar mijn besluit staat bijna vast om niet meer in dit stomme kuttopic te posten.
Dan nog. Het zullen wel mn hormonen zijn maar de laatste tijd erger ik me gewoon aan sommige dingen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Faal
En da was ik natuurlijk die perongeluk onder SQ's user postte.
Maar ik zal doorgeven aan Mex dat ie je geld onbeperkt op mag spenden aan spoilers, schokbrekers en turbosetjes.
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:24 schreef bleiblei het volgende:
En da was ik natuurlijk die perongeluk onder SQ's user postte.
Waar het hart van vol is.....quote:Op donderdag 17 september 2009 19:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan nog. Het zullen wel mn hormonen zijn maar de laatste tijd erger ik me gewoon aan sommige dingen.
En ik heb geen geld dus Mex kan mijn geld ook niet uitgeven. Er staat welgeteld 400 euro op mijn spaarrekening. Mex daarentegen heeft een hele erfenis die hij er doorheen kan brassen. En waarvan ik niet an hem vraag of hij daar verantwoording over wil geven.
Ik geef mijn mening en zeg hem dat ik zn aankopen onzinnig vindt, maar als puntje bij paaltje komt moet hij met zn geld doen waar hij een dikke pik van krijgt. Boeie.
Als hij maar zn maandelijks bedrag overmaakt en het huishouden loopt zal het me allemaal worst wezen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:33 schreef amaranta het volgende:
Trust me Juup, ik heb mn woordkeuze zorgvuldig gekozen, er stond eerst wat anders.
en daar mevr. zit de crux het ging namelijk niet om haar geld. niet om ons geld maar om mijn geld.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan nog. Het zullen wel mn hormonen zijn maar de laatste tijd erger ik me gewoon aan sommige dingen.
En ik heb geen geld dus Mex kan mijn geld ook niet uitgeven. Er staat welgeteld 400 euro op mijn spaarrekening. Mex daarentegen heeft een hele erfenis die hij er doorheen kan brassen. En waarvan ik niet an hem vraag of hij daar verantwoording over wil geven.
Ik geef mijn mening en zeg hem dat ik zn aankopen onzinnig vindt, maar als puntje bij paaltje komt moet hij met zn geld doen waar hij een dikke pik van krijgt. Boeie.
Als hij maar zn maandelijks bedrag overmaakt en het huishouden loopt zal het me allemaal worst wezen.
Nou wordt ie helemaal mooi. Geef mij maar de schuld van je echtelijke ruzie. Dat heb je toch echt zelf gedaan dan hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:26 schreef bleiblei het volgende:
oh en amaranta, met dank aan jou is iets heel lulligs opgeblazen tot iets gigantisch.
wazig wijf. ik ben der weg van
Wel! Een dubbeltje op zijn dak en huisquote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg nooit meer dat ik *iets* gekocht heb hier, whehe
En er is geen zak op tv
Expeditie Robinson?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg nooit meer dat ik *iets* gekocht heb hier, whehe
En er is geen zak op tv
Heb tot half 8 op mijn werk gezeten, ben naar huis gefietst, heb een kant-en-klaar maaltijd naar binnen geschoven en zit nu huiswerk te maken. (hoewel ik eigenlijk zit te fokkenquote:
Arme jijquote:Op donderdag 17 september 2009 21:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb tot half 8 op mijn werk gezeten, ben naar huis gefietst, heb een kant-en-klaar maaltijd naar binnen geschoven en zit nu huiswerk te maken. (hoewel ik eigenlijk zit te fokken)
Maar... vanaf 2 oktober ben ik t/m eind december iedere vrijdag vrij.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar... vanaf 2 oktober ben ik t/m eind december iedere vrijdag vrij.Had nog wat overuren op te maken.
Die rooie natuurlijk, die denkt ik krijg hier eten, laat ik hier ook iets voor ze achterquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Er had een kat in het metselzand gekakt en het was er niet 1 van ons
Haiquote:
ja...een druk weekend vol leuke dingenquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:34 schreef Inu het volgende:
Ik heb volgende week donderdag een solliicitatiegesprek waarvoor ik eergister een afwijzende mail heb gekregen
Het hele weekend?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Is echt heel typisch voor het bedrijf
En dalijk ga ik naar Brussel
Het heeeele weekend jaquote:
dat verzetten ze maarquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Het heeeele weekend ja
En ik kan niet meer komen naar LeviDe tentoonstelling van mn ex-werk wordt dan geopend in Den Haag..
ik bel wel ffquote:
geregeldquote:
die boeken lopen niet weg, die liggen er een dag later ook nogquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Niethttp://www.meermanno.nl/boekenwijsheid.htm
Dan is de opening nog steeds de dag ervoor
Maar de mensen die misschien werk voor me hebben zijn er een dag later niet meerquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die boeken lopen niet weg, die liggen er een dag later ook nog
Levi heeft ook meer dan genoeg werk voor jequote:Op vrijdag 18 september 2009 10:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar de mensen die misschien werk voor me hebben zijn er een dag later niet meer
Die heeft geen oude boekenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Levi heeft ook meer dan genoeg werk voor je![]()
ik ga eens doen waar ik voor betaald schijn te worden
*aai over je bolletje*quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:50 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb kei buikpijn onder in mn buik![]()
![]()
![]()
Dat hoort erbijquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:50 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb kei buikpijn onder in mn buik![]()
![]()
![]()
goedemorgen, door de zumba?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
denk dat ik al minstens op de 10 cm ontsluiting zit
Van wat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
denk dat ik al minstens op de 10 cm ontsluiting zit
Juup!quote:
jij snapt hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup!![]()
anaal kan niet, zo breed is Moppie heul nie!
Nee, aan de werk ivm afwezigheid vanmorgen en sushi lunch.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:27 schreef -moppie- het volgende:
iedereen gone?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup!![]()
anaal kan niet, zo breed is Moppie heul nie!
what's gebeurd?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:51 schreef ColtZ40 het volgende:
wtf, mijn mapje "zoeken" bij mijn favorieten is weg
Ojee, alleen maar koffie ivm de bouwvakkers?quote:
dat is alles wat je te zeggen hebt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:28 schreef ColtZ40 het volgende:
Ow.
Echt wel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat is alles wat je te zeggen hebt?![]()
Dan is het vast niet je eerste biertje
Chinees?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:32 schreef -moppie- het volgende:
ik heb zin in iets lekkers.
nee, de bouwvakkert hep wel een biertje gehadquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ojee, alleen maar koffie ivm de bouwvakkers?![]()
vanmiddag ook...ik had ook wel een happy pil kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:20 schreef Juup© het volgende:
Heerlijk weer om in de stad kleding te gaan kopen vanavondGelukkig had ik op tijd een happypil ingenomen [ afbeelding ]
lekker weer voor iddquote:
en er geen orkaan overkomtquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:17 schreef Juup© het volgende:
Mits DuchessX zich goed genoeg voelt.
Oh ja dat is waar het is lingeriequote:Op zaterdag 19 september 2009 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom voor als ze op vakantie gaat?
Dat is gewoon lingerie namelijk.
En daarnaast de el cheapo namaak van Marlies Dekkers.
(Waar mevr. Dekkers een stokje voor geprobeerd had om te steken. Maar de rechter werkte niet mee).
Neequote:Op zaterdag 19 september 2009 23:24 schreef Juup© het volgende:
Inu!!!
Voor als jij op vakantie gaat naar een warm land:
[ afbeelding ]
Iets zegt mij dat het verhaal niet helemaal klopt:quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef ArTiC het volgende:
wat een lamme luie dag vandaag![]()
was het tof in Brussel Inu?
sterktequote:
appelcider? 1x raden wie er in de buurt wasquote:Op maandag 21 september 2009 08:34 schreef Inu het volgende:
[..]Goed gewinkeld en gestapt
En Manneke Pis piste voor de gelegenheid appelcider
sorry, Goa is meer een style soort, van dat plekvolk met dreadlocksquote:
Whehe, dat is de trunk monkey van Harry van den Moesdijk.quote:Op maandag 21 september 2009 09:30 schreef FUFR het volgende:
Daarvoor waren we op een bruiloft van mijn compagnon met Peter Beense, Replay, Jorge Castro en andere.. eh...tja.
die liep er volgens mij ook rond, evenals wat andere $$ van eindhoven, golddiggers, kampers enz enzquote:Op maandag 21 september 2009 09:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Whehe, dat is de trunk monkey van Harry van den Moesdijk.
Een heel bont gezelschap dusquote:Op maandag 21 september 2009 09:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
die liep er volgens mij ook rond, evenals wat andere $$ van eindhoven, golddiggers, kampers enz enz
nogal ja, ook veel eten enzo, veel bekenden, was erg goed geregeld tot en met valet parking toequote:
kwinnie, waren een hoop jonge gastjes, waren meer huwelijks aan de gang, maar die andere maakten minder lawaai en zopen niet tegen de klippen omhoogquote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef -moppie- het volgende:
valet parking door man van een ex-collega van mij denk ik.
meer huwelijksquote:Op maandag 21 september 2009 10:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
kwinnie, waren een hoop jonge gastjes, waren meer huwelijks aan de gang, maar die andere maakten minder lawaai en zopen niet tegen de klippen omhoog
personeel kon het niet bijhouden
ja!quote:Op maandag 21 september 2009 10:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
meer huwelijkswas t bij Van der Valk ofzo
Geen idee, maar Van der Valkquote:Op maandag 21 september 2009 10:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja!
Waar moet je anders zoveel mensen kwijt in Eindhoven?
ach, als je eenmaal binnen bent merk je er niets meer van.quote:
Dat is waarquote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach, als je eenmaal binnen bent merk je er niets meer van.
Beterschap, vriend!quote:Op maandag 21 september 2009 10:13 schreef febster het volgende:
Na 5 min school weer ziek naar huis, bah
zolang ze geen appelmoes serveren iigquote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach, als je eenmaal binnen bent merk je er niets meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |