Hoelang in totaal gewacht? En waar besteld?quote:
Morgen alweer vier week.quote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang wacht jij al wel niet op je iPhone, boem-dikkie?
Is dat precies dezelfde iPhone (kleur, gig etc) als die jij wilt hebben, of...? If so, meteen bellen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wtf. Een vriendin van me heeft een week na mij haar iPhone besteld en die heeft 'm al wel.
Bedankt T-mobile, erg tof dat jullie al mijn trouwe abonnement jaren zo lief belonen.
Alleen kleur verschilt. Zij wit, ik zwart.quote:Op zondag 20 september 2009 12:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Is dat precies dezelfde iPhone (kleur, gig etc) als die jij wilt hebben, of...? If so, meteen bellen.
Je kan ook gewoon via de bank betalen. Weet alleen niet meer hoe die optie heet.quote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef timbob het volgende:
Oh, dat kan dus alleen met een CC
en die heb ik nu.
help
wat nu!
doen ze geen ideal ofzo.
Click & Buy. Werkt heel goed.quote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef jna het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon via de bank betalen. Weet alleen niet meer hoe die optie heet.
Ja hiero. Eergisteren besteld, nog geen reactie alleen mailtje van t-mobilen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.quote:Op zondag 20 september 2009 20:50 schreef Greatmarked het volgende:
Ook al mensen de iphone 3gs besteld via de ing-actie?
Hoeveel goedkoper is dat nou precies? Sowieso moet ik één bundel hoger (i300) en dan vervallen geloof ik de 100 gratis extra smsjes...quote:Op zondag 20 september 2009 22:55 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ja hiero. Eergisteren besteld, nog geen reactie alleen mailtje van t-mobilen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Nu je het zegt.. Ik heb deze al bijna twee maanden, hij is uiteraard weer kapot. Wellicht maar weer eens terug brengen..quote:Op zondag 20 september 2009 13:59 schreef Maraca het volgende:
Het voorraadtekort komt door Skv, omdat hij elke week een nieuwe haalt
het verbaast jou niet dat er heel veel mensen nauwelijks problemen mee hebben en jij wel?quote:Op maandag 21 september 2009 02:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Ik heb deze al bijna twee maanden, hij is uiteraard weer kapot. Wellicht maar weer eens terug brengen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |