ROFLquote:Op donderdag 17 september 2009 10:43 schreef Zapper het volgende:Koning Danko
hoort ook in die banner
Wat nou. Als Marcellis, Simons en Toivonen er in staan, dan hoort hij er zeker in.quote:
Je krijgt van mij een keer je gelijkquote:Op donderdag 17 september 2009 11:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wat nou. Als Marcellis, Simons en Toivonen er in staan, dan hoort hij er zeker in.
Ik ga niet iig... wilde eigenlijk wel, maar mijn broertje moest net die dag jarig zijn(heb je met die ajax supporters he..quote:Op donderdag 17 september 2009 11:29 schreef TN-FR het volgende:
Ik volg Lee Nguyen via twitter en was al bekend dat hij bij Arsenal mocht meetrainen aangezien zij een samenwerkingsverband hebben met die Vietnamese club. Was een keer bij world of football of zo op eredivisie live, wel leuk voor hem.
Gaan er nog mensen hier naar de uitwedstrijd zondag? met hoe veel komen jullie eigenlijk?
Ik kon geen goede foto vinden van Lazo met z'n middelvingerquote:Op donderdag 17 september 2009 10:43 schreef Zapper het volgende:Koning Danko
hoort ook in die banner
Zonder vak kun je er dus niets zinnigs over zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:11 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Zit zelf op rij 37 en volgens mij zijn er nog twee rijen boven bij. Dus is rij 39 helemaal bovenin.
Nee, zie nu ook dat ik me vergist heb. Zit op Zuid en ging over Oost en Westquote:Op donderdag 17 september 2009 13:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zonder vak kun je er dus niets zinnigs over zeggen.
prioriteiten stellen..quote:Op donderdag 17 september 2009 14:29 schreef Leso_Varen het volgende:
Woehoe, d'r staan voor zondag alvast twee sixpackjes bier op het spel
Zin d'r in vanavond, maar ben bang dat ik niet kan kijken
Dat was met die laatste wedstrijd tegen Deportivo toch? Één goal teveel tegen, volgens mij ook nog door Luque toen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:13 schreef mcyodogg het volgende:
Gewoon de '10 puntenregel' van Ferguson toepassen.
Drie thuiswedstrijden winnen en een puntje uit en je bent door. Alhoewel me ineens een jaar te binnen schiet waarin PSV daar netjes aan voldeed maar er toch geen flikker aan had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |