Proostquote:
Dit jaar nog wel? Sow!quote:Op zondag 20 september 2009 16:10 schreef Palmboom313 het volgende:
PSV gaat dit jaar kampioen worden.
quote:
Alsof jullie zo indrukwekkend voetballenquote:Op zondag 20 september 2009 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meh Twente heb je nog. En als je ziet hoe Ajax altijd wint heb je die ook nog
Vandaag welquote:Op zondag 20 september 2009 16:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alsof jullie zo indrukwekkend voetballen
Wij zijn niet zo afhankelijk van één spelerquote:Op zondag 20 september 2009 16:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alsof jullie zo indrukwekkend voetballen
Het is jarenlang de succesformule van PSV geweest.quote:Op zondag 20 september 2009 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meh Twente heb je nog. En als je ziet hoe Ajax altijd wint heb je die ook nog
Bakkal is een baas en naar ik verwacht wel goed voor een doelpuntje of 10 per seizoen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:53 schreef ganzenherder het volgende:
Lang geleden dat we zo'n geile rechtsback hebben gehad zeg, Manolev![]()
En Bakkal staat er altijd als hij er moet staan, wat maakt die kerel ontzettend veel belangrijke goals
in die goede ouwe tijd met sef en gomes.quote:Op zondag 20 september 2009 16:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is jarenlang de succesformule van PSV geweest.
Als die speler ons het kampioenschap bezorgt hoor je mij niet klagenquote:Op zondag 20 september 2009 16:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo afhankelijk van één speler.
Maar dat is niet het geval. Helaas.quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als die speler ons het kampioenschap bezorgt hoor je mij niet klagen
Ah jij hebt in je glazen bol gekeken?quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Endurance het volgende:
[..]
Maar dat is niet het geval. Helaas.
quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Endurance het volgende:
[..]
Maar dat is niet het geval. Helaas.
Als Suarez zo doorgaat is 'ie in de winterstop zo wegquote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah jij hebt in je glazen bol gekeken?
In het begin had ik nog wel ff mijn twijfels. Zeker nadat bij bij zijn Europees debuut twee keer geel pakte. Nu is hij inderdaad aan het groeien! Echt een goede aankoopquote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik vind die Manolev echt een superaankoop. Geweldig hoe simpel hij zijn mannetje uitspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |