Gaaf he Neck True de comfortabelste van alle halzenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef KaMo het volgende:
Ja weet ik veel!
Tof tof tof!
[ afbeelding ]
Het is ingelijmd, niet neck throughquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gaaf he Neck True de comfortabelste van alle halzen![]()
![]()
* Helaas ook de duurste.....
Ziet er veelbelovend uitquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef KaMo het volgende:
Ja weet ik veel!
Tof tof tof!
[ afbeelding ]
Die site, zoveel toffe en goedkope gitaren. Het is dat ik na het kopen van mijn nieuwe bass geen geld meer heb. Hier, 330 euro.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef KaMo het volgende:
Ja weet ik veel!
Tof tof tof!
[ afbeelding ]
Hmm die doet mij denken aan Mickey Mouse, vind die flappen net iets over-the-topquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Die site, zoveel toffe en goedkope gitaren. Het is dat ik na het kopen van mijn nieuwe bass geen geld meer heb. Hier, 330 euro.
[ afbeelding ]
2e hands basjes op Ebay zijn wel tof, meestal in goeie staat (anders wordt t vermeld) en uiterst betaalbaar (vergeleken met de Nederlandse winkelprijzenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:19 schreef Sautor het volgende:
Iemand nog een leuke shop in US/UK. Met de lage pond/dollar wordt het aantrekkelijk te importeren.
Ja klopt. En ze maken goede replica'squote:Op maandag 12 oktober 2009 23:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Die site, zoveel toffe en goedkope gitaren. Het is dat ik na het kopen van mijn nieuwe bass geen geld meer heb. Hier, 330 euro.
[ afbeelding ]
http://www.dolphinmusic.co.uk/ is er éénquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:19 schreef Sautor het volgende:
Iemand nog een leuke shop in US/UK. Met de lage pond/dollar wordt het aantrekkelijk te importeren.
Merci, zal vanavond eens rondneuzen of ik nog wat koopjes kan slaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://www.dolphinmusic.co.uk/ is er één.
Is hij niet af te halen bij het postkantoor?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:46 schreef KaMo het volgende:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 12-10-2009 Arnhem , balie postkantoren bv
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-10-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 13-10-2009 Goes , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 13-10-2009 Goes , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 13-10-2009 Goes , pakkettendistributie
Geen gehoor bij 1 ste afleverpoging 13-10-2009 Goes , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 13-10-2009 Goes , pakkettendistributie
Morgen komen ze dus weer, maar dan zit ik wéér op school!
Je kunt ook na het distributiekantoor toerijden, en daar je gitaar ophalen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Is hij niet af te halen bij het postkantoor?
Heb ik gedaan, ze konden niet na 4en komen, morgen dus ook niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:19 schreef Sautor het volgende:
Je kan TNT of wat het ook brengt toch ook bellen?
nu niet meer, want het is na 6u
Zozo, hij is nog mooier dan ik had gedacht, tof dingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:38 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Witte slagplaat, zwarte knoppen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:47 schreef KaMo het volgende:
Twijfel ik ook over, icm met een slagplaat
Ow wacht! ik stond in open D gestemd, nog eens proberen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef KaMo het volgende:
http://www.ultimate-guita(...)th_shut_ver3_crd.htm
er is een akkoordenschema, dus je moet het kunnen spelen!
laat maar, der klopt geen kut van dat schema
Moet ik het eerst omschrijven voor mezelf, kan niet van akkoorden/lettertjes naar baswerk gelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:14 schreef KaMo het volgende:
http://www.ultimate-guita(...)th_shut_ver3_crd.htm
er is een akkoordenschema, dus je moet het kunnen spelen!
laat maar, der klopt geen kut van dat schema
Weinig valt bij mij nog wel mee, alleen het hoog is niet lekker bereikbaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:12 schreef KaMo het volgende:
Goed!
Snaren moeten nog beetje ingespeeld worden natuurlijk. Hij heeft een snelle hals vind ik, enkel wat te weinig frets
Noh, eerste wat je moet kunnen. Zeker als je met anderen speelt is het handig om te weten wat je moet spelen bij welk akkoord. Maak even een tekening van je hals en zet de noten bij elke fret. Desnoods hang je hem op in je kamer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet ik het eerst omschrijven voor mezelf, kan niet van akkoorden/lettertjes naar baswerk gelijk
Goed idee, moet ik dan alles met mijn stemapparaat langsgaan zekerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Noh, eerste wat je moet kunnen. Zeker als je met anderen speelt is het handig om te weten wat je moet spelen bij welk akkoord. Maak even een tekening van je hals en zet de noten bij elke fret. Desnoods hang je hem op in je kamer.
Echt, als je dit kunt kun je bijna alles.
Nee, een piano!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goed idee, moet ik dan alles met mijn stemapparaat langsgaan zeker ;(
1 2 3 4 5 | D-D#-E--F--F#-G-G#-A-A#-B--C-C#-D A-A#-B--C--C#-D-D#-E-F--F#-G-G#-A E-F--F#-G--G#-A-A#-B-C--C#-D-D#-E 0-1--2--3--4--5-6--7-8--9-10-11-12 Fretnummer |
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goed idee, moet ik dan alles met mijn stemapparaat langsgaan zeker
de noten herhalen zich elke keer, dus als je dit weet weet je waar de volgende zit.quote:A A#/Bb C C#/Db D D#/Eb E F F#/Gb G G#/Ab
En hoe is het t beste om dit te leren? Stampen werkt bij mij namelijk nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee, een piano!
Ik zal ze eens van 0 tot 12 p snaar typen (gelijk goede test voor mij)
[ code verwijderd ]
De E en A is eigenlijk wel voldoende. Tenzij je hoger gaat spelen, maar dat vind ik zelf niet fijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En hoe is het t beste om dit te leren? Stampen werkt bij mij namelijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |