Hm als ik tijd heb ga ik het eens proberen en hier postenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:25 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Of een Bass-only-band beginnen
1 met distortion als gitaar
1 met een synth-pedaal als synth
een slapper als drummer
en natuurlijk een gewone bas
Maar,quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hm als ik tijd heb ga ik het eens proberen en hier posten![]()
Die kerel, want hij kan m alquote:
Ik kom niet verder dan simpele dingetjes eigenlijkquote:
Bij opnames leer je jezelf pas echt kennenquote:Op zondag 27 september 2009 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan simpele dingetjes eigenlijk.. Maar een vriend van me heeft gevraagd of ik wat baslijntjes wil inspelen voor nummers die hij met iemand schrijft
Schijnen geen ingewikkelde lijnen te zijn.. Moet metal zijn in de stijl van Windir ofzo.quote:Op zondag 27 september 2009 20:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Bij opnames leer je jezelf pas echt kennen
Denk dat mijn grootste probleem is dat ik theoretisch niks kanquote:Op zondag 27 september 2009 20:34 schreef KaMo het volgende:
Ken ik niet, maar als je jezelf opneemt, kom je vaak subtiele fouten tegen (ritme etc)
Word je wel beter van
Doe zoals mij. Maak jezelf een quest. Ik wil mijzelf die nummers leren van die lijst.quote:Op zondag 27 september 2009 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan simpele dingetjes eigenlijk.. Maar een vriend van me heeft gevraagd of ik wat baslijntjes wil inspelen voor nummers die hij met iemand schrijft
Dan kan ik wel een hele waslijst aan nummers neerzettenquote:Op zondag 27 september 2009 21:02 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Doe zoals mij. Maak jezelf een quest. Ik wil mijzelf die nummers leren van die lijst.
Er zitten echt makkelijke nummers tussen, maar dat nummer van rush bijvoorbeeld, is echt een gigantische stap vooruit voor mij, qua skill, als i kdta liejde zou kunnen.
En ik kan hem over een tijdje wel. Dat voel ik namelijk.
des te beterquote:Op zondag 27 september 2009 21:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan kan ik wel een hele waslijst aan nummers neerzetten
Niet de bedoeling dat ik het hier post waarschijnlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |