Niet duur, maar is het dan ook wel wat kwaliteit en een goed geluid?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:57 schreef KaMo het volgende:
De bas kost bij BaCH 263,- euro. Verzendkosten van Tsjechïe naar NL zijn 30 euro.
http://www.bachmusik.com/en/p101104/bach-rbb-2r-bk/
Ik ga er op langer termijn dus ook plijten naar minderkaalheid!
quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef Rechterbal het volgende:
Hoeveel ben ik kwijt voor een Fender P of J bass?
Ja, geluid valt over te discussiëren, het word ook zwaar aanpassen dat dingquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet duur, maar is het dan ook wel wat kwaliteit en een goed geluid?
Want er valt wel cheapo een Jazz te scorenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, geluid valt over te discussiëren, het word ook zwaar aanpassen dat ding
....quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:44 schreef Sautor het volgende:
Speciaal voor jullie, van de weblog gejat:
Nouja geef toe, zijn techniek is net zo strak als zijn pakjesquote:
Ik heb er echt geen woorden voor, na 1:18 als hij ineens dat gympakje aan heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:18 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Nouja geef toe, zijn techniek is net zo strak als zijn pakjes
Zuur.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Aanbiedingen bij Feedback, T-Bird voor 229.. Heb nog geen half jaar terug 475 voor de mijne betaald incl zeer goede tas en straplocks... Oh en kerstcadeautjes komen er aan, nog een leuk baseffect voor maximaal 100 euro dat ik kan uitzoeken?
Oh die dingen vind ik zo lelijkquote:Op woensdag 23 september 2009 19:34 schreef Rechterbal het volgende:
Ik word nu wel echt keihard getempt hier.
http://www.feedback.nl/ba(...)longhorn-black-burst
Je hele geluid plat comprimerenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh die dingen vind ik zo lelijk. Ik ben benieuwd naar deze:
http://www.feedback.nl/gitaar-effecten/akai/hexacomp
Ik weet niet precies wat het doetquote:
Het comprimeert, Het haalt frequenties uit je geluid waardoor het beter in de muziek past, dus ja, dat kan je ook bij rock doenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het doet.. En is het bruikbaar in rockachtige muziek?
Ik zou voor een distortion, overdrive of muff gaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het doet.. En is het bruikbaar in rockachtige muziek?
Dus het is een vrij bruikbaar "effect" neem ik aan? En is dit een goede of kan ik dan beter eentje van MXR nemen ofzo?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het comprimeert, Het haalt frequenties uit je geluid waardoor het beter in de muziek past, dus ja, dat kan je ook bij rock doen
Heb al een muff en een chorusquote:Op woensdag 23 september 2009 22:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou voor een distortion, overdrive of muff gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |