Inderdaad. Of Coronaquote:Op donderdag 17 september 2009 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De Amstel/Heineken/Grolsch discussie zal nooit eindigen. Ieder zijn smaak. Palm vind iedere bierdrinker lekker
Mag ik dan mee in de kofferquote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Houden we meer geld over voor die romantische vakanties naar exotische oorden
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Houden we meer geld over voor die romantische vakanties naar exotische oorden
Ik hoef niet te roken om kanker te krijgenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Omdat je anders kanker krijgt
Dat is inderdaad in de zomer ook zeer goed te doenquote:
Die op het vliegveld vergeten wordt bedoel je?quote:[..]
Mag ik dan mee in de koffer![]()
Da's waar, kanker krijg je toch wel ergens vanquote:Op donderdag 17 september 2009 22:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoef niet te roken om kanker te krijgen
Desperadosquote:
Koffer?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad. Of Corona![]()
[..]
Mag ik dan mee in de koffer![]()
M'n zwembroek past er ook wel bijquote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koffer?
Sexy lingerie en bikini passen wel in mn handtas hoor
Zolang het geen speedo is wel jaquote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
M'n zwembroek past er ook wel bij
Ja, maar justmattie en sexy lingerie en bikini en condooms en drank en sigaretten enzo nietquote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koffer?
Sexy lingerie en bikini passen wel in mn handtas hoor
Zeker, als het goed warm is is die zo wetquote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef justmattie het volgende:
* justmattie gaat 26 November naar Egypte![]()
En desperados is ook best te doen inderdaad in de zomer
Sigaretten meenemen naar een oord? Dan ben je gek, die troep kost daar meestal niksquote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ja, maar justmattie en sexy lingerie en bikini en condooms en drank en sigaretten enzo niet
Ja, let vooral op die dubbele R.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sigaretten meenemen naar een oord? Dan ben je gek, die troep kost daar meestal niks
In Egypte kostte een pakje Marlborro ¤ 1.-
Vrees niet, normale zwembroek hierquote:Op donderdag 17 september 2009 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang het geen speedo is wel ja![]()
Ik ga mn bed in
Pakje voor onderwegquote:Op donderdag 17 september 2009 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sigaretten meenemen naar een oord? Dan ben je gek, die troep kost daar meestal niks
In Egypte kostte een pakje Marlborro ¤ 1.-
Rokenquote:
Denk dat als je ff een beetje zoek dat je er ook wel genoeg vind.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef justmattie het volgende:
Was gewoon echte daar hoorWaterpijp hebben ze daar genoeg, maar alleen met thee, geen wiet dus
Is wel een moslimland, dus ik weet het niet. Maar boeit me ook niet want die troep gebruik ik nietquote:Op donderdag 17 september 2009 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat als je ff een beetje zoek dat je er ook wel genoeg vind.
ergens moet toch die troep toch vandaan komenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is wel een moslimland, dus ik weet het niet. Maar boeit me ook niet want die troep gebruik ik niet
hoezo dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef Ezechielk het volgende:
Godver, wat een luie mensen hier
Iedereen gaat slapenquote:
Jawel, maar nu nog nietquote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo ga jij vannacht niet slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |