Tuurlijk wel:quote:Op donderdag 17 september 2009 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Blijkbaar mag je niet meer zwaaien in de SC
Blij dat ik geen jong pubertje meer benquote:Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn al die jonge pubertjes
IK BEN NIET TWAALFquote:Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn al die jonge pubertjes
Ok. Excuus.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tuurlijk wel:![]()
Maar er is een verschil met even zwaaien en een reeks niets toevoegende smiley-posts. Dit worden automagisch verwijderd, net zoals twitter-meldingen als 'Ik ga even poepen', 'Ik ben weer terug', enz.
Ik heb een tijdje terug ook al gevraagd of dit niet gewoon een SC topic kon blijven in plaats van een verkapt msn gesprek.
Gewoon gezellig SC'en en niet posts gaan lopen opkrikken.
Jij bent allang een volwassen sterke stoere ventquote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Blij dat ik geen jong pubertje meer ben
DAT ZEI IK OOK NIET!!quote:
Dat stoep geen autistische twaalfjarige rokende neger isquote:Op donderdag 17 september 2009 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok. Excuus.
Wat voor leugens heb je je leerlingen vandaag verteld?
Kloptquote:[..]
Jij bent allang een volwassen sterke stoere vent![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Trevland het volgende:
Zo net ff bij de kermis wezen kijken![]()
Nog geen bier en tieten gezien
En toen? Schrokken ze? Durven ze nu niet meer naar bosrijk gebied?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef justmattie het volgende:
Ik liet net m'n ouders de site van knertje zien
M'n pa pakte gelijk de buks en wou al op jachtquote:Op donderdag 17 september 2009 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen? Schrokken ze? Durven ze nu niet meer naar bosrijk gebied?
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef justmattie het volgende:
Ik liet net m'n ouders de site van knertje zien
Die tieten gek, gewoon epicquote:Op donderdag 17 september 2009 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik voldoe alleen aan het rokenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:02 schreef Powerkiwi het volgende:
Heu
Zijn er hier nog schizofrene rokende negers die twaalf jaar oud zijn en ontkennen in de ontkenningsfase te zitten?
Rokenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik voldoe alleen aan het roken
Zullen we samen stoppenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik voldoe alleen aan het roken
Heineken wordt niet gewaardeerd hier door jullie barbaren. Dus dan maar Palm, is ook erg lekkerquote:Op donderdag 17 september 2009 21:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die tieten gek, gewoon epic![]()
![]()
![]()
Ook goed bier by the way.
Palmquote:Op donderdag 17 september 2009 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heineken wordt niet gewaardeerd hier door jullie barbaren. Dus dan maar Palm, is ook erg lekker
En die tieten, die zijn inderdaad huge
Stoppen? Why?quote:
De Amstel/Heineken/Grolsch discussie zal nooit eindigen. Ieder zijn smaak. Palm vind iedere bierdrinker lekkerquote:Op donderdag 17 september 2009 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heineken wordt niet gewaardeerd hier door jullie barbaren. Dus dan maar Palm, is ook erg lekker
En die tieten, die zijn inderdaad huge
Houden we meer geld over voor die romantische vakanties naar exotische oordenquote:
Omdat je anders kanker krijgtquote:
Dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |