Doe het liedje maar. BIER EN TIETEN JALALALAquote:Op woensdag 16 september 2009 23:28 schreef Jordy-B het volgende:
We zullen het controleren of het klopt. Geef ons een minuutje, dan weet u of u een prijsje mag uitzoeken, of dat u een liedje moet zingen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:30 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Doe het liedje maar. BIER EN TIETEN JALALALA
Doe dan goed bierquote:Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef justmattie het volgende:
Om dit topic wat op te vrolijken post ik maar even een plaatje
[ afbeelding ]
Ieder zijn meug. Vind Heineken niet te zuipenquote:
* justmattie geeft een HJ aan Ezquote:Op woensdag 16 september 2009 23:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ieder zijn meug. Vind Heineken niet te zuipen
* Ezechielk geeft eerlijk toe dat hij een Jan voor zich heeft staanquote:Op woensdag 16 september 2009 23:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
* justmattie geeft een HJ aan Ez
Hoe weet jij wanneer ik vrij ben?quote:
Nee hoor, een keer in de 2 wekenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:55 schreef justmattie het volgende:
Omdat jij elke donderdag vrij bent
Nee, volledig. 36 uur per week, oftewel een vrije dag in de 2 weken.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:58 schreef justmattie het volgende:
En die andere dag werk je maar half?
Ik draaide op een gegeven moment 70+ uur per week. Stage, bijbaan en een klein beetje zwart werk. Amper tijd voor mijzelf. Maar gelukkig is dat overquote:Op donderdag 17 september 2009 00:10 schreef justmattie het volgende:
Bij mn vorige werkgever draaide ik 38 uur, 1 dag naar school per week. En dan op zondag maar 1 dagje vrij. Dat is echt waardeloos
Zo ken ik er ook een aantal. Die moeten bezig blijven die werken werken werken (evt school erbij) en slapen, verder nietquote:Op donderdag 17 september 2009 00:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik draaide op een gegeven moment 70+ uur per week. Stage, bijbaan en een klein beetje zwart werk. Amper tijd voor mijzelf. Maar gelukkig is dat over
Bij mij is het ook verleden tijd gelukkig. Had zelfs amper tijd voor m'n vriendinquote:Op donderdag 17 september 2009 03:50 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een aantal. Die moeten bezig blijven die werken werken werken (evt school erbij) en slapen, verder niet
Voor je vriendin moet je gewoon tijd makenquote:Op donderdag 17 september 2009 08:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij is het ook verleden tijd gelukkig. Had zelfs amper tijd voor m'n vriendin
Dat deed ik ookquote:Op donderdag 17 september 2009 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor je vriendin moet je gewoon tijd maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |