Dio heeft geen officiele clip van het nummer Baby, alleen in combo met The Madd.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:18 schreef tliciouz het volgende:
Die clip van dio die je plaatst is niet eens de officiële clip?
o...whatever...wat is dan wel de officiele? dan nog..hier durf je de tv toch niet mee op?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:18 schreef tliciouz het volgende:
Die clip van dio die je plaatst is niet eens de officiële clip?
het gaat toch ook om de muziekquote:Op woensdag 16 september 2009 23:23 schreef klaasdj het volgende:
[..]
o...whatever...wat is dan wel de officiele? dan nog..hier durf je de tv toch niet mee op?
Ja die clip bedoelde ik ook, maar dat linkje wat je plaatst, dat stuk komt me niet bekend voor namelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:22 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dio heeft geen officiele clip van het nummer Baby, alleen in combo met The Madd.
dat is dan wel om over naar huis te rappen?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:23 schreef raaavi het volgende:
[..]
het gaat toch ook om de muziek?
toch is het die clip.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die clip bedoelde ik ook, maar dat linkje wat je plaatst, dat stuk komt me niet bekend voor namelijk.
Die van dio kan nog net door de beugel, dat nummer van damaru was al ontiegelijk fout maar met samenwerking van jan smit al helemaalquote:Op woensdag 16 september 2009 23:23 schreef raaavi het volgende:
[..]
het gaat toch ook om de muziek?
Kijk dan heb je het over kwaliteit.quote:
Om een reactie op Youtube te quoten:quote:Op donderdag 17 september 2009 00:04 schreef ScottTracy het volgende:
Dio kan het wel hoor.
Beste clip van het jaar.
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Om een reactie op Youtube te quoten:
'Mooie kwalitijd man'_!
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je lulde
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:35 schreef tliciouz het volgende:
DOC JOHN? Nee man, MC dark moet je hebben!
dat wijfquote:Op donderdag 17 september 2009 00:36 schreef LasTeR het volgende:
[..]
MC DARK? Nee man, G-Dog moet je hebben!
Welk wijf?quote:
Ik zou haar geven.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whehe.
''het'' is gelukkig niet vies van een beetje roze.
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen aan jou de eer.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:50 schreef Edwinuss het volgende:
Beter maakt iemand een topic over slechte rapacts. Kunnen we nog een beetje lachen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:17 schreef klaasdj het volgende:
Het lijkt toch werkelijk nergens op? Op veel te veel locaties. Beelden van liveoptredens. en het uiterlijk verandert constant. Lichtval verandert...gewoon te veel om op te noemen.
Oe...dat is lelijk...quote:Op donderdag 17 september 2009 10:40 schreef HarryDupa het volgende:
[..]
Matig taalgebruik ook. Muziekant...hmmm.
nee. rappen is dichten op een beat.quote:
Dan moet die nog steeds een goede clip op kunnen nemen. Daar gaat dit topic namelijk over.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:47 schreef MADVILLAIN het volgende:
en als die rapper zijn eigen beats heeft gemaakt ? en daar op dicht ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |